Aprilis Skrevet 6. juni 2013 #941 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvilken dag er det i dag?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #942 Del Skrevet 8. juni 2013 Hvilken dag er det i dag?! Ca tusen!! **** Andrè reiste på torsdag, og lille snupps igår. Da Andrè var reist "ryddet" jeg han bort av leiligheten, da TM reiste igår gjorde jeg det samme med hennes ting, vasket bordet i stua, la på en ny duk, hadde moreller i en skål, smågodt i en mindre skål... og la meg på sofaen med fjernkontrollen i hånda. AnnaB kom hit etter en stund og vi gikk til byen for og kjøpe oss sushi. Den spiste vi her sammen med iste og sjokoladekake til dessert. Våknet idag litt tidligere enn jeg tenkte, men våknet med følelsen av og være uthvilt. Dagens plan går ut på og dusje, legge en vinflaske kaldt, handle, spise frokost i hagen, sove, annaB kommer ca 16.30 og siden hun har førerkort tar vi bilen i ettermiddag, plukker opp de andre jentene og reiser til venninneSA for grilling i kveld. Jeg trodde disse dagene ville bli en pine av kjedsomhet, men jeg synes det er SÅ deilig hjemme bare meg. Også er det fint at de andre kommer hjem i morra... En sang jeg "alltid" har likt, en anderledes kjærlighetssang... http://www.youtube.com/watch?v=pqbpZvtIQZ0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #943 Del Skrevet 8. juni 2013 En sang til da... Kanskje ikke noen kjærlighetssang, men det kommer vel litt ann på hvordan man ser det.... http://www.youtube.com/watch?v=kY84MRnxVzo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. juni 2013 #944 Del Skrevet 8. juni 2013 Så deilig at du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. juni 2013 #945 Del Skrevet 9. juni 2013 Nyter du å ha huset for deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 10. juni 2013 #946 Del Skrevet 10. juni 2013 Tror hun har nytt både alenetid og å få mann og barn hjem igjen jeg, for her var det jammenmeg stille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juni 2013 Forfatter #947 Del Skrevet 11. juni 2013 Tror hun har nytt både alenetid og å få mann og barn hjem igjen jeg, for her var det jammenmeg stille! 1-0 til deg! **** Jeg storkoste meg, begynte og savne mann&barn i 13-tida på søndag. Og hadde de blitt en dag ekstra så... Nei, det holdt med helga. Lørdag ble det bytur med venninneI, først på polet hvor vi kjøpte vin. Jeg kunne ikke bestemme meg for hva jeg skulle ha så da jeg kjøpte TO flasker følte jeg meg dristig! Etterpå hadde vi en kaffe og en tur innom kjøpesenteret. Rakk t.om legge meg og sove en halvtimestid og hadde god tid på og stelle meg før annaB kom. Vi tok vår bil, plukket opp venninneI og søsterG og kjørte ut til Langesund hjem til venninneSA. Her grillet vi, drakk vin, prata og lo. Croquett og vin er ikke så god kombinasjon, en lattermild en, men man presterer ikke så mye... SA og søsterG lå på gresset og lo så de grein til slutt... Det var et tema som kom opp... På side 24 her inne kunne dere lese om J og hendelsen der, praten vi hadde osv.. SA om J har ruffet hverandre litt på tomannshånd noen ganger, men det er lenge siden nå. SA kunne nemlig fortelle meg sannheten om hvorfor vennskapet til J og meg havarerte. Det viser seg (ADVARSEL, VI BEFINNER OSS NÅ PÅ 14-ÅRS STADIET!!) at før J og jeg prata sammen i januar har J brukt et par måneder på og gå rundt og baksnakke meg. Da vi hadde julebord i november hadde hun sittet og sagt til for og framprovosere reaksjon hos meg slik at hun kunne bruke det mot meg -bak min rygg- etterpå. Hvorfor? Jo... jeg har ikke levd opp til hennes forventninger på treningsfronten... (det er ihvertfall det hun har sagt til SA, men herregud... det MÅ da ligge noen annet bak!) Og, hadde hun fortalt SA, etter at J og jeg hadde praten i januar, hvor hun da satt og overkjørte meg i halvannen time bortimot, hun hadde syntes det var SÅ deilig og "sette meg på plass" og få meg til og beklage at jeg hadde såret henne hadde hun virkelig nytt og hun hadde syntes det var på tide og "Få meg ned på kne" som hun sa. Herregud... Jeg var SÅ glad hun fortalte meg dette, for jeg har gått rundt og grublet litt; Er det jeg som er så fæl? Var det meg? Nå vet jeg at det er hun er svett hakke gal. Mediumet ble jeg kjent med gjennom J og hun har vært igjennom noe lignende med henne hun og, og jeg kjenner til flere som har endt som hennes Xvenner. Men 5 års vennskap ender slik. Helt utrolig.... Tenk og gidde og bruke måneder på og baksnakke meg. Da har du veldig lite og finne på!! Men, jeg har slettet henne fra facebook, slettet nummeret hennes fra mobilen. Jeg har ikke behov for slike mennesker i livet mitt, og nå som jeg har "sett" henne er jeg glad hun ikke er en del av livet mitt lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #948 Del Skrevet 12. juni 2013 2.5 uker igjen på jobb så er det feeeriiiiee.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. juni 2013 #949 Del Skrevet 12. juni 2013 Og for venninnetrøbbel. Det er kjipe greier sånt altså! Kjenner til det. Har en som ikke snakker til meg for tida jeg også, over en bagatell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #950 Del Skrevet 13. juni 2013 Og for venninnetrøbbel. Det er kjipe greier sånt altså! Kjenner til det. Har en som ikke snakker til meg for tida jeg også, over en bagatell! Det var slikt man gjorde når man var tenåring, men herligeheten... vi er i 30årene!! Nei, jeg har funnet ut at slike trenger jeg ikke i mitt liv, og det var igrunnen litt befriende og slette henne fra facebook og nummeret hennes fra mobilen. Det var litt som og avslutte et dårlig kapittel. Nå har jeg sittet og stirre på skjermen i en time (OK... kanskje ikke en time, kanskje et minutt...) uten og komme på noe og skrive. Tror det var det for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #951 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg er uinspirert til trening Uinspirert for jobben (tror det er ferien som lokker) Vi er matlei på tredje uka og avansert middag er et fremmedord. Her på mandag ble det brød og reker fra lake til middag. Alt husarbeid er et ork, og jeg får liksom ikke gjort noe. Andrè har ferie og jeg vil være hjemme sammen med ham. Føler jeg har knekk i knærne, armene i bakken og jeg sleper meg framover, mens det eneste jeg vil er og bare kollapse i sofaen eller i senga. Lider av midlertidig-ME. Gleder meg til og se venninneT og sønnen på God Morgen Norge kl 8.40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2013 #952 Del Skrevet 13. juni 2013 Nå har jeg sittet klistret til skjermen... Var det han gutten som var der alene og snakket om mobbing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #953 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Det stemmer Mazi. Mor så ut til og være gjemt i kulissene... Slenger på denne.. http://www.varden.no/nyheter/astri-rort-til-tarer-av-nichlas-mobbehistorie-1.7934309 På tide denne familien får oppleve noen hyggelig! Endret 13. juni 2013 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #954 Del Skrevet 13. juni 2013 Andrè er på siste ferieuka for en liten stund nå. Det er bra han begynner på jobb igjen på mandag, det har da blitt noen kaffedate'er på oss.... Det var møte på jobb igår ettermiddag med servering. Det var da bestilt tapas fra et cateringfirma, og jeg var bedt om og komme litt tidlig for og rydde det siste. Jeg kom tidlig men det var ikke så mye og rydde, derimot var det mye rester igjen. Så min medbragte lunch dumpa jeg kjapt, og koste meg heller med scampi, salte poteter, kyllinglår, salat, aioli... Ikke verdens dummeste lunch, ryddet etterpå og så havnet Andrè og jeg på Tullis med hver vår latte. Vi bare koser oss om dagen nesten... Den som bare hadde nok penger, det ligger rett borti gata her t.om. Sukk... http://va.rubrikken.no/properties/181898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. juni 2013 #955 Del Skrevet 13. juni 2013 Ja, det var litt av et hus! Kunne bodd på badet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #956 Del Skrevet 14. juni 2013 Har ikke tord og se på prospektet, men tviler ikke.... Men nå måtte jeg jo ta en titt da. Hmm... badet deres er på størrelse med vår leilighet... Det er jo en generasjonsbolig, loffen, vi kan ta halvparten hver!! Vi har fått brev i posten idag. TM sin sak ved PPT er avsluttet. Hun har ikke lengere behov for hjelp fra PPT. For første gang siden TM ble født skal vi klare oss alene. Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #957 Del Skrevet 14. juni 2013 Mann på jobb. Barn i seng. Nå er det "Two and a half men" før en dusj etterfulgt av "Mord&Mysterier" og et stort glass hvitvin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #958 Del Skrevet 15. juni 2013 Samboeren til venninneC som bor i Oslo er amandanominert for regien på Pelle Politibil! Fikk sms om dette på onsdag, veldig moro! ...også har jeg noe annet og skrive om, men det må vente til mandag. Fram til det er taushetsbelagt av en TVkanal. Det er ikke meg det dreier seg om, men ... ja... vent og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. juni 2013 #959 Del Skrevet 15. juni 2013 Duuuu..... Det der var ufint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juni 2013 #960 Del Skrevet 15. juni 2013 Nysgjerrig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg