Sauen Shaun Skrevet 25. mai 2013 #901 Del Skrevet 25. mai 2013 Å se på at far og datter går i paraden høres ut som en glimrende idè. Kos dere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mai 2013 #902 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) Bare innom for å fortelle at maten ble fantastisk god!! Oppskriften anbefales! Håper benet ditt er bedre. Endret 25. mai 2013 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #903 Del Skrevet 25. mai 2013 Fiiine bilder! http://www.ta.no/bilder/bildeserier/article6674821.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 25. mai 2013 #904 Del Skrevet 25. mai 2013 Du altså...er jo værre en meg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. mai 2013 #905 Del Skrevet 26. mai 2013 God tur til trondheim! Håper du og familien din blir fornøyd med hotellet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #906 Del Skrevet 28. mai 2013 En liten hilsen fra Trondhjem. Stor koser meg på tur. Veldig fin begravelse igår. Enda ikke savna mann&barn, mulig jeg ikke kommer tilbake til Porsgrunb igjen ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. mai 2013 #907 Del Skrevet 28. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. mai 2013 #908 Del Skrevet 28. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mai 2013 #909 Del Skrevet 29. mai 2013 Godt å komme hjem til mann & barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #910 Del Skrevet 29. mai 2013 Tja... Ikke helt sikker. Mann som forsvant ut døra for og treffe noen fra MCklubben og jeg som var bortimot utslitt etter turen ble da stående igjen med en trøtt, grinete unge som kom seg for seint i seng. Oh joy.... Oppholdet i Trondheim var fantastisk. Føler meg veldig hjemme der... Søndag fikk søsterG og jeg sjekket inn på hotellet (takk MissStiles!) før vi gikk på Tulla Fischer med to barndomsvenninner av meg. Mandag var dagen for begravelsen. For og lette litt på ting gikk broder'n og jeg en tur gjennom deler av sentrum. Rundt torget, opp Munkegata, kikka på Nidarosdomen mens sola strålte. Begravelsen var fin. Presten var fantastisk og gjorde det til en varm, god og humoristisk stund. Jeg gråt nesten ikke, men ble sittende og trøste søsterG som jeg tror gråt ut 4 klenex. Ordentlig rørende var det da presten stod med en hånd på mormors kiste mens han sang en veldig gammel hyllest sang til mødre. Veldig sterkt!! MInnesamværet etterpå var greit, jeg har verdens kjedligste tante&onkel. Hyggelige, men verdens kjedeligste, dølleste folk. Broder*n og søsterG måtte reise på kvelden, og da gikk mamma&A og jeg på San Sebastian på Torget og spiste nydelig tapas. Det ble tidlig kvelden etter en lang dag.. Tirsdag startet med en rusletur i byen sammen med en frappe Cream&Caramel fra Wayne's Coffee. Det var så godt at jeg er veldig glad vi ikke har den kjeden her... Frokosten... så bestemte mamma og jeg oss for at vi alle kunne gå en tur på Bakklandet. Etter at jeg hadde vært nedom Byhaven og kjøpt glutenfrie blåbærmuffins fra Rosenborg Bakeri. På vei mot Bakklandet følte jeg meg uvel, svettet og etter og kjent meg slik en 10 minutters tid måtte jeg rett og slett innom en cafè, låne toalettet og der kom hele frokosten opp. Ble gjentatt fire ganger på en time. Uff... Også jeg som ALDRI blir dårlig slik! Gikk alene tilbake til hotellet og satt der og slappet av så godt jeg kunne. Så kom det andre veien... to ganger. Og med tanke på at det da var 2 timer til flybussen gikk så tok jeg turen på apoteket og kjøpte tabletter mot akutt diare. De funka- heldigvis. Hotellet forsikra meg om at brødet jeg fikk var glutenfritt, men jeg har en mistanke om at det var "forurenset" som man sier. Reise, magesyke, begravelse... Gud, jeg var sliten da jeg kom hjem. Magesyke var en strek i regninga, men alt i alt synes jeg at jeg har hatt en utrolig fin tur. Jeg kunne godt blitt MYE lengere... men da måtte jeg få litt mer penger først... Nå har jeg hjemlengsel og synes Porsgrunn er verdens kjipeste plass i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. mai 2013 #911 Del Skrevet 29. mai 2013 Det med hjemlengselen skjønner jeg så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #912 Del Skrevet 30. mai 2013 Ja, ikke sant! Skal sende mail og si opp mitt abbonement på Kamille nå som regninga for neste periode har kommet. Ender jo bare opp med og lese bøker allikevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. mai 2013 Forfatter #913 Del Skrevet 30. mai 2013 Da var Kamille avbestilt. Nå får jeg tusle i butikken, og ta med meg TM på veien hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. mai 2013 #914 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Da skal jeg passe ekstra godt på oppskriftene mine neste gang! Endret 30. mai 2013 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. mai 2013 Forfatter #915 Del Skrevet 31. mai 2013 Du får gjøre det. Tre timer etter at jeg hadde sendt mailen ringte de og lurte på om ikke jeg ville benytte meg av tilbudet deres på 8 blader for 199kr. Jeg har sagt opp... slutt og mas... Verden snurrer litt for meg idag. Uforklarlig svimmel, merkelig. Glad dette er siste dagen i mai. Mai har vært en tung måned preget av trang økonomi, mange bursdager (derav trang økonomi), jeg har mistet to slektninger jeg var utrolig glad i (hvil i fred mormor og tante Ester ), det har vært tidvis dårlig vær, noe som har gjort meg motløs... Håper juni blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. mai 2013 #916 Del Skrevet 31. mai 2013 Har ikke likt mai jeg heller, kroppen har ikke fungert, og bursdager og utgifter her også. Etter denne helga er det helt skrapa. Juni skal bli bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #917 Del Skrevet 1. juni 2013 Juni blir super! Begynner ihvertfall bra med sol og varme. Titter innom fra mobilen bare, ønsker dere alle en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2013 #918 Del Skrevet 1. juni 2013 I like måte! Nyt dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #919 Del Skrevet 1. juni 2013 Will do! Tror jeg trenger ny mobil snart. Vil gjerne ha iphone men har ikke råd. Har Samsung nå og fornøyd med det, kanskje en ny slik? Selvom jeg eeegentlig har lyst på noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juni 2013 #920 Del Skrevet 1. juni 2013 Jeg og han godeste (og mamma og pappa, snakk om smitteeffekt!) har denne. Den er et billigere alternativ, men jeg har lite å utsette på den. Kameraet er sikkert litt dårligere enn på samsung, men den tar veldig gode bilder utendørs, og helt ok innendørs. Jeg lader hver natt, mens han godeste bruker sin mindre og klarer seg med annenhver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg