MissStiles Skrevet 3. mai 2013 #821 Del Skrevet 3. mai 2013 Fått brevet mitt? Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2013 #822 Del Skrevet 3. mai 2013 (endret) Det godteposetullet kuttet vi bare ut! Pleide å kjøpe litt smågodt å ha på bordet sammen med desserten. Lykke til med barneselskapet, slitsomme greier det der. Skriver på iPad, og slitsomme greier ble slitsomme Gregersen! Endret 3. mai 2013 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. mai 2013 #823 Del Skrevet 3. mai 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2013 Forfatter #824 Del Skrevet 4. mai 2013 Det trenger ikke være mye i godteposene altså Neida, men jeg synes de er noe tull. Uansett så står det nå 8 godteposer i gangen med navn på og 5-6 ting i. Takket være Europris og godt som kommer i litt store pakker (syv slikkepinner i en pose osv) kom det på under 140kr. En helt grei pris! Dere trenger vel ikke godtepose når dere skal ha så mye annet godt? Kommer til å tyte sukker ut av ørene på barna jo Jeg har endelig fått overtalt TM til at vi skal kutte ut cupcakes idag. jeg bakte en sjokoladekake igår, de får en skal ostepop på bordet, pølser og vi kjøpte en pakke is igår så de får få en is i hånda. Kaka er jeg litt skeptisk til. Da jeg stakk en kniv i den i ovnen var kniven tørr, men kaka virker unaturlig tung og når du trykker forsiktig på den får man litt samme lyden som når man trykker på en våt svamp. Jaja, jeg får lage en god glasur og servere den. Lager ikke noen ny kake nå, og ihvertfall ikke når jeg egentlig ikke vet om kaka er bra eller ikke-bra. Tok av formen rundt og da så den normal ut. Fått brevet mitt? Ha en fin fredag! Joda, det har jeg. Takk! På en eller annen måte har det hopet seg opp med brev som må besvares, det ligger vel 8 stykker i boksen nå... Min egen skyld da, har ikke skrevet et brev på tre uker snart.. Det godteposetullet kuttet vi bare ut! Pleide å kjøpe litt smågodt å ha på bordet sammen med desserten. Lykke til med barneselskapet, slitsomme greier det der. Skriver på iPad, og slitsomme greier ble slitsomme Gregersen! God helg! God helg til deg og alle dere andre her! **** Jadda, så er det lørdag og vi venter gjester til kl 13. Før det skal jeg bare ta en lett opprydding, støvsuge, dusje TM, lage glasur og pynte kake og dekke bord. Fort gjort. Dett er andre helga på rad det skal arrangeres bursdag og Andrè kjører drosje. Nå er det ikke halvparten så mye og gjøre som da han hadde bursdag heldigvis. Andrè skal vekkes kl 12 og får ansvar for og blåse ballonger før jentene kommer. Tenker dette blir en bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. mai 2013 #825 Del Skrevet 4. mai 2013 Håper dere koser dere med selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2013 #826 Del Skrevet 4. mai 2013 Vel overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2013 #827 Del Skrevet 4. mai 2013 Vellykket barneselskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #828 Del Skrevet 5. mai 2013 Barneselskapet igår var SÅ vellykka! Har ikke sett maken til greie jenter! De ble 8 jenter og til tross for at vi har knapt 70m2 gikk det bra. Gaver ble åpnet (kjoler, barbie, barbieklær, badedrakt, Polly Pocket til og henge på veggen, farger++) og mens jeg tok meg av den delen stod Andrè på kjøkkenet og danderte et fat med pølse&brød og pølse&lompe. I det den siste gaven var åpnet nikka jeg til Andrè og han satte pølsene på bordet. Alle fikk velge mellom champagnebrus eller cola. Etter maten gikk noen ut eller på rommet og lekte eller med legoen i stua. Andrè og jeg kunne bare ta et lite overblikk nå og da over dem. De fikk kaka (som hadde en liten rårand i bunnen slik jeg mistenkte) og spiste den før de sprang avgårde for og leke videre. Og godteposen vi hadde gjort klart måtte vi bortimot prakke på ungene når de gikk. Det var ordentlig koselig, og TM strålte hele tida. Tydelig fornøyd med selskapet. Mai er travelt med bursdager, så nå er det et lite opphold så er det ny feiring av TM på torsdag som er selve dagen, så feiring av tantebarnV på fredag, før TM skal i barnebursdag på lørdag. Mai er en dyyr måned... Idag har vi våknet til strålende sol. Det er meldt opp mot 13/14grader idag og jeg kjenner alt nå at jeg har lyst til og ta med meg lesestoff/skriveblokk/strikketøy og sette meg ute. Skjønt... tempraturen er ikke helt sitte-ute-vennlig enda. Men jeg klør i fingre etter og få i oss frokost, sette i gang vaskemaskina, vaske opp, komme oss ut.... Klokka er 7.45. Jeg tror jeg har blitt gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2013 Forfatter #829 Del Skrevet 5. mai 2013 skyfri himmel. bortimot vindstille. hageputer har funnet stoler. saft er blandet og skal få treffe Rosendahl uteservicet jeg kjøpte på båten fra Danmark i september. har ventet på dager som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #830 Del Skrevet 8. mai 2013 Aktive dager for tiden, og lite tid med PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. mai 2013 #831 Del Skrevet 8. mai 2013 Så bra at bursdagen ble vellykket! Vi hadde første selskap hjemme i fjor. Gikk over all forventning Så det var ikke så ille som jeg trodde Finvær hos deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2013 #832 Del Skrevet 8. mai 2013 Her regner det, så da gjør det sikkert det hos deg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #833 Del Skrevet 9. mai 2013 Så bra at bursdagen ble vellykket! Vi hadde første selskap hjemme i fjor. Gikk over all forventning Så det var ikke så ille som jeg trodde Finvær hos deg også? Det har vært varmt og godt ja. Mandag og tirsdag var vi bare inne for og lage oss mat og for og sove, mer eller mindre. Jeg har endelig fått innviet hagestolen min og satt der på tirsdag med solbriller på nesa, tskjorte og bare -og likbleke, hårete- legger. Herlig! Her regner det, så da gjør det sikkert det hos deg også.. Det begynte og regne da jeg satt på cafè i byen med min søster og det meste jeg hadde som beskyttelse mot regnet var en cardigan. Heldigvis fikk jeg låne en gjenglemt paraply. Det var bare duskregn og det var ikke før TM og jeg kom hjem at det begynte og virkelig regne. Hvorfor jeg er oppe så tidlig? Det er fordi jeg har en mann som kunne deltatt i VM i snorking idag.... Klokka er 5.20. For 6 år siden var vi i dette øyeblikket på vei til sykehuset for det vi trodde var en sjekk. Lite ante vi hva som lå forran oss på godt og vondt. 9.58 ble verdens fineste TM født. Veien hit til dagen idag har vært lang, lengere enn det jeg trodde den ville bli, men gledene har og blitt større enn jeg noen gang skulle forestilt meg. Og jeg smelter totalt når TM legger armene rundt meg og sier "Du er min beste mamma, og jeg elsker deg!" Dekket under to tepper i stua står en splitter ny sykkel, håper hun blir glad for den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2013 #834 Del Skrevet 9. mai 2013 Gratulerer med dagen til TM! Hun blir helt sikkert glad for gaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mai 2013 #835 Del Skrevet 9. mai 2013 Gratulerer med seksåringen! Hvordan reagerte hun på gaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 9. mai 2013 #836 Del Skrevet 9. mai 2013 Hurra for TheaM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mai 2013 #837 Del Skrevet 9. mai 2013 Gratulerer med TM i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2013 #838 Del Skrevet 9. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #839 Del Skrevet 10. mai 2013 Takk, søte dere! Dagen igår ble så bra! Hun fikk Barbien hun har ønsket seg leeenge og en badedrakt av mamma&A. Barbie med kjoler du kan tegne på selv fra pappa&J Klær fra søsterG&familien. Disse klærne har hun alt, så de skal byttes idag. Sykkel fra Andrè&meg samt svigers Penger fra oldemor. I posten idag kommer det nok en gave, pluss at hun får en gave neste helg når broder'n kommer hit. Alle gavene falt i smak, men ingenting ser ut til og slå denne; http://shop.mattel.com/product/index.jsp?productId=12427861 Etter vi ryddet sammen selskapet tenkte jeg at vi kanskje gjorde litt lite ut av bursdagen hennes. Litt smådårlig samvittighet og følte at vi burde gjort noe "mer", da var kl litt før 17. TM sovnet under barneTV fordi hun var sliten. Da tenkte jeg at kanskje det var JEG som forventa noe "mer" og hun var strålende fornøyd med det som hadde vært... Dagen gikk for min del i ett fra kl 6 (da begynte jeg nemlig og lage vannbakkels) og da kl var 20 igår kveld tok jeg kvelden gitt. Og lage til tre bursdagsselskaper på tre uker, glad det ikke skjer så ofte! Bursdag igår. Bursdag hos søsterG og tantebarnV idag. Vesla der fyller 5 idag og jeg skal hjelpe søsterG med Lørdag skal jeg være med TM i bursdag i et lekeland. Søndag skal det gjøres minst mulig, det ser til og med ut til at det blir barnefri på oss fra lørdag til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #840 Del Skrevet 10. mai 2013 Fikk jeg nevnt... Fredagsfri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg