Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søte små orange ransler som det står 1. Klasse på. I allefall gjør de det her ;)

Den boka er farlig! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! I den førsteklassen jeg jobber er det skolesekker og annet utstyr (feks pennal med ørten etasjer, inkl neglesakser og sminkespeil) for altfor mange tusenlapper.... :sjenert::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de ransler? Wow...

Søte små orange ransler som det står 1. Klasse på. I allefall gjør de det her ;)

Den boka er farlig! :daane:

Så bra! I den førsteklassen jeg jobber er det skolesekker og annet utstyr (feks pennal med ørten etasjer, inkl neglesakser og sminkespeil) for altfor mange tusenlapper.... :sjenert::roll:

Ja, de får ransler i 1. klasse, knall oransje og sponset av TryggTrafikk.

Og penal med neglesaks og sminkespeil? Er ikke det et minstekrav, da? :roll:

Fin jakke. Kjøp den, kjøp den! :duskedame:

Du... 9.10 i morges var den min gitt.

Den kosta 599, men hun i kassa slo den inn på 400-et-eller-annet, og så fikk jeg pga coopmedlemsskap -25% av det igjen.

Så... eh... jeg betalte 335kr for den. ;)

Idag har jeg følt meg smashing i nye sko og ny jakke.

Tror jeg skal fortsette og kjøpe meg noe nytt nå og da, rett og slett fordi jeg både trenger og fortjener det... ;)

Har store planer om og rydde i klærne mine, rydde vekk alt det gamle jeg ikke bruker.

Gode nyheter på jobb har jeg og fått.

Etter sommeren kommer det et nytt firma inn i lokalene vi er i nå; Det betyr flere lunchere og mer og gjøre for meg, noe som KAN resultere i litt større stilling. ;)

Strikkekveld i kveld, det blir koselig!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikkekvelden var kjempe koselig, men jeg vil fortelle om noe annet.

På vei til strikkecafeen gikk jeg innom butikken, og der traff jeg Stian.

Stian har jeg kjent i snart 30 år, barndomsvenn av min bror, mødrene (dvs... min mor og hans tante som han kaller "mamma") våre var bestevenner, vokst opp i nabolaget, gått ut og inn av hverandres hjem...

Stian begynte dessverre med narkotika og var ganske hardt "på kjøret" lenge, i flere år.

Så ble han frelst, møtte Jesus som det heter, ble rusfri og jobber nå i menigheten, har fast jobb, hjem, skal gifte seg til sommeren osv.

Det gjorde godt langt inn i hjertet og treffe ham, noen mennesker ser du at har det godt, og han var en av dem. Og se den Stian han nå har blitt gjorde så godt at jeg måtte tørke noen tårer etterpå.

Jeg fikk en skikkelig klem, og jeg klemte tilbake.

Noen gir du en klem med kinnet, andre gir du en klem med hjertet, Stian er absolutt det siste.

Jeg deler ikke hans kjærlighet til Jesus, men jeg er glad for at han fant hjelp den veien.

Velger og legge ved en link, siden jeg vet han er veldig åpen om sin fortid, og at jeg er faktisk kjempe stolt over ham!

http://www.k-s.no/nyheter/hverdag/artikkelside/article/91929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er en historie og bli rørt av.

:)

Siden det er fri i morra er det vanskelig og ikke få fredagsfeelingen idag.

Skal straks gå i butikken, og jeg satt og lurte på om jeg skal handle litt godt til i kveld, siden det er fredag. :fnise:

(hmm... kanskje man skal leke fredag... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er tom for drugs (teit som jeg er) men jeg tar dem uansett for seint.

De skal taes når symptomene kommer, mine symptomer er at jeg blir tung i hodet, men synes det er vanskelig og se hva som er "vanlig" tung i hodet og "migrene" vondt i hodet.

Hodet er bedre idag, men er ikke bra. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, det går bedre og bedre så jeg står over denne omgangen og... :)

Det er en uke igjen til TM fyller 6 år, og til lørdag skal vi ha barneselskap her.

Ungene får etter TMs ønske pølser, sjokoladekake, cupcakes, ostepop og brus.

Lurte på om jeg skulle lage halvfabrikata, men fant ut at det er billigere og lage alt hjemme. Tenkte jeg det ikke... :lur:

Men uansett så flyr pengene uansett...

Vi har da oppdaget at vi er de eneste uten godtepose. Ihvertfall var vi det i fjor.

I hver eneste bursdag TM var i i fjor fikk ungene med seg en godtepose hjem.

Noe tull synes jeg, men vi får vel kapitulere i år.

Hurra for Europris... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger vel ikke godtepose når dere skal ha så mye annet godt? Kommer til å tyte sukker ut av ørene på barna jo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...