MarianneE Skrevet 7. april 2013 Forfatter #741 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg og søsteren min holder på å gå gjennom alle barnebøker og leker som vi hadde når vi var små siden foreldrene våre skal flytte. Søsteren min hadde en haug med barbier, barbiehus og bil. Usikker på om søsteren min vil ha det, bare si fra om dere vil ha noe til TheaM. Kan gå gjennom det og sende deg en SMS/MMS. Ha en fin søndag! Du er vel god vel! Barbieklær er vel egentlig det mest aktuelle, for det er det hun har minst av. Det viser seg nemlig at de klærne jeg hadde til mine Barbie har blitt preget av den såkalte Tidens Tann og er ganske slitt. Og Barbieklær er dyrt! Hadde bestemt meg for og gå på spinning kl 11 idag. Det kom jeg på... eh... nå. Idag er det Verdens HelseDag. Det feirer vi her hjemme med bollebaking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. april 2013 #742 Del Skrevet 7. april 2013 Du er vel god vel! Barbieklær er vel egentlig det mest aktuelle, for det er det hun har minst av. Det viser seg nemlig at de klærne jeg hadde til mine Barbie har blitt preget av den såkalte Tidens Tann og er ganske slitt. Og Barbieklær er dyrt! Ikke noe problem det vettu.. Bedre at et annet barn får glede av det enn at faren min bare kaster det. Skal ta en tur innom dem i løpet av neste uke. Så da kan jeg ta en titt og si fra! Vet det er min tur til å skrive brev men får liksom aldri satt meg ned. Skal skjerpe meg og få skrevet brev tilbake snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2013 Forfatter #743 Del Skrevet 8. april 2013 Vet det er min tur til å skrive brev men får liksom aldri satt meg ned. Skal skjerpe meg og få skrevet brev tilbake snart! Asså... ikke noe problem! Jeg har 6 brev liggende som skal besvares nå, så du vil bare ende sist i bunken. Sånn går det når man ønsker seg et par brevvenner og ender opp med 17... Jaggu ble det ikke mandag igjen gitt. Jeg har stått alt for seint opp og klarer ikke komme meg ut av morgenkåpa og sette opp tempoet litt. TM spiser frokost forran barneTV og jeg spiser forran PCen. Akkurat slik jeg prøver og unngå... Ha en bra dag der ute, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. april 2013 #744 Del Skrevet 8. april 2013 Syns det hørtes ut som en veldig hyggelig mandagsmorgen jeg! Så lenge dere rakk barnehage og jobb er det jo bare kos å surre litt rundt i morgenkåpa. (Hilsen hun i treningstøyet. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. april 2013 #745 Del Skrevet 8. april 2013 Ha en bra dag selv MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2013 Forfatter #746 Del Skrevet 8. april 2013 Syns det hørtes ut som en veldig hyggelig mandagsmorgen jeg! Så lenge dere rakk barnehage og jobb er det jo bare kos å surre litt rundt i morgenkåpa. (Hilsen hun i treningstøyet. ) Joda... Men plutselig har klokka gått litt fort og så har vi dårlig tid og TM begynner og surre og jeg blir sur. Men, sant og si... Idag hoppet vi liksom alt morgenkaoset og endte opp med og være glade og fornøyde begge to da vi gikk. Tenke seg til... Ha en bra dag selv MarianneE! Takk, dagen til nå har vært veldig bra! På jobb har jeg laget tomatsuppe fra bunnen av, og *kremt* da jeg tok en smak på suppa før alle kom må jeg ærlig si at det er den beste tomatsuppa jeg har smakt. Og det var tydelig at de andre og likte den for det gikk masse av suppa og jeg fikk mye skryt etterpå. Nå; Småpusle litt hjemme før jeg henter TM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. april 2013 #747 Del Skrevet 8. april 2013 Oooh, har du tomatsuppeoppskrift å dele, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. april 2013 Forfatter #748 Del Skrevet 8. april 2013 Tja... jeg finhakket en stor gul løk, og presset tre hvitløksfedd. Så brukte jeg 11 bokser hakkede tomater, to stooore spiseskjeer tomatpure, tre liter buljong, en finhakket paprika, en kurv cherrytomater i skiver, en god håndfull soltørkede tomater og en boks kremfløte. Kanskje litt stor oppskrift? For to ville jeg tatt en liten løk, to hvitløksfedd og stekt gyldne. Så hatt i to bokser hakkede tomater (av GOD kvalitet!), 0.5 liter buljong, to ts tomatpure og 0.5 dl fløte. Litt paprika, litt tomater om du vil det. Husk en klype sukker i for rett balanse i maten, salt, pepper og basilikum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. april 2013 #749 Del Skrevet 8. april 2013 Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. april 2013 #750 Del Skrevet 8. april 2013 Takk for oppskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 8. april 2013 #751 Del Skrevet 8. april 2013 hjemmelaget tomatsupper er så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. april 2013 #752 Del Skrevet 8. april 2013 Ja det er kjempegodt! MissStiles:skal du kvitte deg med barnebøkene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. april 2013 #753 Del Skrevet 8. april 2013 MissStiles:skal du kvitte deg med barnebøkene også? Helst ikke. Men faren min har vist klart å kaste flere uten å spørre om jeg vil ha dem. Åssen det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. april 2013 #754 Del Skrevet 8. april 2013 Hvis de likevel skal kastes så kunne kanskje jeg tenke meg dem.. Men skjønner at du vil ha dem selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. april 2013 #755 Del Skrevet 8. april 2013 Hvis de likevel skal kastes så kunne kanskje jeg tenke meg dem.. Men skjønner at du vil ha dem selv Hvis jeg ikke skal ha dem selv, så har jeg ikke mot å gi dem bort. Bedre det enn å kaste. Samme som jeg sa til MarianneE om barbie sakene. Jeg kan si fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. april 2013 #756 Del Skrevet 8. april 2013 Jepp har en del barnebøker fra før av da. Men det er så koselige bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. april 2013 Forfatter #757 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Barnebøker ja... TM sitt rom bærer preg av at hun har to foreldre som er glad i og lese... Fy og faen. jeg kikka ut vinduet nå, og det SNØR!! Hmpf... det er meldt drittvær idag og i morra, men så blir det vist bra i helga. Får vel holde ut disse to dagene. Skal hente TM tidlig idag og hun skal ha med seg ei venninne hjem. Jentene har mast i evigheter om dette så nå har jeg endelig fått somla meg til og gjøre en avtale med mammaen så idag skal jeg ha med meg to jenter hjem. For en uke siden sådde TM og jeg frø til tomater, agurker og sukkererter. 12 potter tilsammen. Nå spirer det fint i tre av pottene. Kaffedate med annaB før jobb idag. Koselig! dagens fine... http://www.ta.no/nyheter/grenland/article6595264.ece Endret 11. april 2013 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. april 2013 #758 Del Skrevet 11. april 2013 Blir nok koselig for TM med venninnebesøk Og kaffedate er alltid koselig Håper dagen blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2013 #759 Del Skrevet 11. april 2013 Har det kommet mye snø hos dere? 30 cm her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. april 2013 #760 Del Skrevet 11. april 2013 30 cm? Her kom det to, som regnet bort igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg