Spatula Skrevet 2. april 2013 #721 Del Skrevet 2. april 2013 Du er ikke alene Men har du sjekket at boliglånsrentene er fordelt mellom deg og mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. april 2013 #722 Del Skrevet 2. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april 2013 Forfatter #723 Del Skrevet 2. april 2013 Baksmellen på skatten var ikke uventa, for jeg syntes flere ganger i fjor at jeg betalte for lite men var ikke heeelt sikker. Har ihvertfall justert skatten iår (gjorde det i januar) og betaler høyere skatt i år. Jaja... Min nye hobby; Sitte på trappa og kjenne sola varme. Deilige 8 varmegradene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. april 2013 #724 Del Skrevet 2. april 2013 Har du mer enn 20 km til jobb, de dagene du jobber kan du få pendlerfradrag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april 2013 Forfatter #725 Del Skrevet 2. april 2013 ja, men det har jeg nok ikke. i såfall må jeg flytte først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. april 2013 #726 Del Skrevet 2. april 2013 Hehe, leste masse slike tips i dag, siden jeg fikk restskatt og mannen fikk tilgode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. april 2013 #727 Del Skrevet 2. april 2013 Det er så sure penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. april 2013 #728 Del Skrevet 2. april 2013 Fikk baksmell jeg også i år, takket være den gamle arbeidsgiveren som gikk konkurs. 8 store lapper, men heldigvis går det opp i opp når boliglånet blir fordelt mellom oss. Hatt en fin start på uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. april 2013 Forfatter #729 Del Skrevet 4. april 2013 Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. april 2013 #730 Del Skrevet 4. april 2013 Du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. april 2013 #731 Del Skrevet 4. april 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2013 Forfatter #732 Del Skrevet 5. april 2013 Igår var Andre og jeg på et møte med skolen TM skal begynne på. Vi var der med hun som er faglig ansvarlig for PPT (eller noe sånt), PPT og ped.leder i bhg. Vi snakket om hvilken framgang TM har hatt, hva skolen skal være obs på og slikt. Et veldig positivt møte! Det skal og komme en fra PPT og observere TM og enten fatte et nytt vedtak om videre oppfølging fra PPT, eller *og nå må jeg trekke pusten og kjenner at jeg får tårer i øynene* eller så avsluttes "saken" vår og vi sier takk for all hjelp og tar fatt på en ny hverdag uten noe ekstra oppfølging. Mest sannsynlig blir det det siste. Spennende tider for oss... Idag har TM fri fra bhg. Hun skal være med meg på jobb, så skal vi til øyelegen etterpå. De to ligger ikke så langt ifra hverandre og vi har time bare 30 minutter etter jeg er ferdig på jobb så det passer bra idag. Dessuten har det skjedd en grusom ting. Helt forferdelig. Så ille at da jeg fortalte det til min søster mistet hun nesten tekoppen, la hånda forran munnen og gispet høylytt. Onsdag 27. mars var den skjebnesvangre dagen. Hendelsen. Jeg fant mitt første grå hårstrå. Frisørbesøk og lyse striper i håret snart? Oh yes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. april 2013 #733 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg fant mitt første grå hårstrå for et par år siden.... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 5. april 2013 #734 Del Skrevet 5. april 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. april 2013 #735 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg var 24 da jeg fant mitt første går hår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2013 Forfatter #736 Del Skrevet 5. april 2013 24 var jo... eh...tidlig. Jeg syntes 34 var kjempe tidlig, men det er vistnok godt innafor begrepet "vanlig". Dagens kjipe: Gå halve Skien sentrum på leit etter en liten dyne til bamsen TM har hatt med seg idag. Vi fant ingenting og jenta var utrøstelig. Får bare håpe den ligger igjen på jobb og jeg finner den på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 5. april 2013 #737 Del Skrevet 5. april 2013 Eksen min fant sine første grå hår på ungdomsskolen. Nå er han snart 30 og har ikke funnet flere. Jeg har farget håret siden jeg var 12, anbefales, jeg lever jo i total uvitenhet om eventuelle grå hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. april 2013 #738 Del Skrevet 5. april 2013 Å, hjelp! Jeg har farget håret siden jeg var 25 pga. alt det grå, så du er jo heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. april 2013 Forfatter #739 Del Skrevet 7. april 2013 jeg lurte på det og farhe håret, men jeg er såpass lys at jeg vet ikke hva slags farge jeg vil kle, om det blir bra osv. Skal jeg farge det tror jeg at jeg vil gjøre det under kyndig overbetalt frisørveileding. TM fikk oppfylt en drøm igår. Hun fikk barbiehus. Ei jeg kjenner skulle rydde litt i ting og tang hjemme i ting ungene ikke ville ha lengere, og la ut på FB at huset kunne kjøpes for hundre kroner av den som hentet det først. Det var ei som sa hun ville ha det, men ikke kunne hente det. Jeg sa at jeg og var interessert. Så tenkte jeg at det er vel ikke sjans i havet. Etter noen timer så jeg at huset var fremdeles ikke solgt, så Andrè kasta seg i bilen og kjørte de tre minuttene det tok opp til selgeren og fikk huset med seg hjem. TM var i ekstase. Hun har ønsket seg et Barbiehus i over et år, men hun har kjipe foreldre som ikke har vært villig til og bla opp tusenlappen for et hus. Så da vi kunne få det for hundre kroner... JATAKK! Hun lekte med det et par timer igår og flere ganger under barneTV måtte hun inn på rommet bare for og se om det stod der enda. Lørsdagskvelden gikk med til fotbad (var det en grønnsaksrasp i senga? Nei, det var bare mine tørre føtter...) siden de trengte litt pleie, en 0,5 cola, melkerull og filmen "Samman er vi mindre alene" eller "Ensemble c'est tout" som den heter originalt. Elsket boka, og filmen var ikke så dum den heller... Gården vår lider av scizofreni om dagen, litt sommerting står sammen med ski og måkeutstyr, så TM og jeg skal få rydda bort vinteren så godt det lar seg gjøre ute idag. Plena begynner og nærme seg snøfri nå og, så vi får vel begynne og rydde litt i drivhuset så vi far satt inn frø når de spirer. TM og jeg har nemlig et brett på kjøkkenet med små potter på. Der har vi sådd agurk, tomat og sukkererter. Vanligvis har jeg sådd direkte i drivhuset, men i år prøver vi og gi frøene et "kickstart" inne først. De ble sådd på torsdag, og fredagsmorgen var TM SÅ skuffa over at ikke det var vokst planter enda. Liker meg og livet mitt om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. april 2013 #740 Del Skrevet 7. april 2013 Jeg og søsteren min holder på å gå gjennom alle barnebøker og leker som vi hadde når vi var små siden foreldrene våre skal flytte. Søsteren min hadde en haug med barbier, barbiehus og bil. Usikker på om søsteren min vil ha det, bare si fra om dere vil ha noe til TheaM. Kan gå gjennom det og sende deg en SMS/MMS. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg