Gjest Purple Haze Skrevet 2. januar 2013 #441 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nyttår, Marianne Gratulerer med 16 år sammen! Det er litt av en bragd i våre dager Nyt siste fridag før jobb og hverdag er over deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. januar 2013 #442 Del Skrevet 2. januar 2013 Ble dere også sammen den 1.januar? Hehe.. Samme som meg og M. Nyt den siste fridagen før jobb imorgen igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 2. januar 2013 #443 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nytt åt Marianne! Og gratulerer med 16-årsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. januar 2013 #444 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer med dagen! 11 år for vår del. Jeg var også 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. januar 2013 #445 Del Skrevet 2. januar 2013 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #446 Del Skrevet 4. januar 2013 Fininger!! **** Da var det hverdag igjen. Igår begynte jeg på jobb, og det var igrunnen ganske greit. Godt med de faste tingene i livet- selvom ferie er deilig! Jeg var og på Stamina igår. Hadde en time med en PT og vi gjennomgikk og satte opp et styrketreningsprogram, og herre som jeg skal få kjørt meg! Men på en bra måte... Det viste seg og at jeg har mer styrke i armene enn jeg trodde gitt. Det skal bli interessant med mageøvelsen; Jeg skal stå inntil støtteputer, bittelitt tilbakelent med en sele over hver skulder. Koble til vekter, dra og bøy fram så langt jeg kommer. Den kjentes!!! Me like... Etterpå var jeg på zumba. Jeg pleide og synes zumba var gøy for jeg fikk det til, var *kremt* en av de bedre i timen. Nå, som jeg ikke er på Elixia, er zumbaen mer avansert og jeg kløner så! Men jeg har heller ikke gått jevnlig så jeg har glemt det litt fra gang til gang. Føler jeg bare står og kløner og henger liksom 10 sekunder etter de andre. Jaja... det kommer seg vel. Håper jeg. I ettermiddag skal vi på juletrefest med cøliakiforeninga. Var på det i fjor og, veldig koselig. Og bare glutenfrie kaker.... Ha en fin dag alle som titter inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. januar 2013 #447 Del Skrevet 4. januar 2013 Godt å komme i gang igjen? Jeg synes også det er godt å ha startet på et nytt år. Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. januar 2013 #448 Del Skrevet 4. januar 2013 Trening ja...kremt. Må vel komme i gang snart jeg også,før magen blir for stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. januar 2013 #449 Del Skrevet 4. januar 2013 Den mageøvelsen høres ut som det mageapparatet mitt treningssenter også har, og det får jeg rett og slett ikke til. Tror jeg bruker helt feil muskler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #450 Del Skrevet 5. januar 2013 Godt å komme i gang igjen? Jeg synes også det er godt å ha startet på et nytt år. Ha en fin dag du også! Alle elsker en ny start, vet du. Nytt år, nye muligheter! (også går det tre uker så er det samma greia som før...) Trening ja...kremt. Må vel komme i gang snart jeg også,før magen blir for stor. Trening i svangerskapet er jo bare bra, letter graviditetsplager, fødsel osv. Også er det sikkert hundre ganger mer vanskelig og komme igang. (unnskyld... ) Den mageøvelsen høres ut som det mageapparatet mitt treningssenter også har, og det får jeg rett og slett ikke til. Tror jeg bruker helt feil muskler... Holde og dra? Den kan ligne på en øvelse jeg hadde på Elixia, men her er det seler som er festet i kabler jeg drar og bøyer kun i hofta. Begynner på mandag... **** Igår var vi med cøliakiforeninga på juletrefest. Gikk rundt juletreet (noe som føltes rart i januar) en klovn hadde oppvisning for barna, og det var 100% glutenfritt kakebord. Min svogerØ som nekter og spise noe som er glutenfritt heiv innpå to solide stykker marsipankake for han sa det var den beste marsipankaka han hadde smakt. Barn lekte, og julenissen dukket opp med godtepose til barna. (igjen; I Januar....) En veldig koselig kveld. Når barnet var i seng tente vi stearinlys, i peisen og delte siste rest av en vinflaske. And that's all you need to know.... Fin tanke igår da jeg skulle legge meg. Jeg kledde av meg og så på Andrè som lå i senga og kikka på meg. Her står jeg, tenkte jeg, i all min ufullkommenhet med mine kroppslige feil og mangler (ikke at jeg mangler noen kroppsdeler men..) og er så heldig at jeg har en mann som ser på meg som perfekt uansett. Jeg er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. januar 2013 #451 Del Skrevet 5. januar 2013 Ja det er det ikke alle som har Godt å ha slike mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 5. januar 2013 #452 Del Skrevet 5. januar 2013 Trening i svangerskapet er jo bare bra, letter graviditetsplager, fødsel osv. Også er det sikkert hundre ganger mer vanskelig og komme igang. (unnskyld... ) Ja, det er jo derfor jeg prøver å trene, men nå har det vært vanskelig pga trettheten. Men formen begynner nå å bli bra, så da er det bare å komme i gang igjen. Men det blir nok ikke noe hard kondisjon i alle fall, for magen blir hard og vond med en gang jeg blir litt for andpusten Men å gå i en times tid på tredemølla/ ellipsemaskina + styrke må jeg kunne klare noen ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #453 Del Skrevet 6. januar 2013 Så var det min tur til og våkne og kjenne at formen ikke er bra. Er ikke syk, men ikke bra. Jeg fikk ikke sove så jeg lagde meg kakao (sånn pose man blander ut i vann) da TM kom tuslende. Da var klokka 5. Gå og legg deg igjen så kommer mamma og legger seg straks sa jeg. Hun gjorde det, og bruker nå hele sin kropp på og ta opp mest mulig plass på MIN plass i dobbeltsenga. Så nå er senga opptatt og jeg er trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #454 Del Skrevet 6. januar 2013 ELSK!!!!! http://inspirato.blogg.no/1321271102_kjre_rosablogger_ja_d.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. januar 2013 #455 Del Skrevet 6. januar 2013 Uffda.. du får legge deg på sofaen. Håper formen blir bedre snart! Å være dårlig er så kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #456 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg sitter her enda, og hører de snorker som bare fy inne på soverommet. Men vaskemaskina er ferdig nå da... Apropos innlegget mitt litt over her om han som liker meg så godt som jeg er. Jeg leste et stykke i Nemi julehefte og det var så fint! Kjæresten min snorker- Heldigvis, jeg føler meg aldri alene når jeg våkner midt på natten. Han har veldig stor nese og ører som står rett ut- Så jeg slipper å føle at jeg må holde inn magen og alltid ha på lipgloss. Han er den mest uorganiserte fyren jeg vet om. Han klarer ikke å holde orden på noen ting- Men det kan jeg, det er godt og ha noe som bare jeg er flink til. Han blir sjalu over de rareste ting- så jeg vet han er glad i meg. Han hører på listepop og eier ikke musikksmak- så befriende med en mann som ikke må kritisere og være negativ. Kjæresten min har mange feil- og det gjør ham perfekt. Fint, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. januar 2013 #457 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg sitter her enda, og hører de snorker som bare fy inne på soverommet. Men vaskemaskina er ferdig nå da... Apropos innlegget mitt litt over her om han som liker meg så godt som jeg er. Jeg leste et stykke i Nemi julehefte og det var så fint! Kjæresten min snorker- Heldigvis, jeg føler meg aldri alene når jeg våkner midt på natten. Han har veldig stor nese og ører som står rett ut- Så jeg slipper å føle at jeg må holde inn magen og alltid ha på lipgloss. Han er den mest uorganiserte fyren jeg vet om. Han klarer ikke å holde orden på noen ting- Men det kan jeg, det er godt og ha noe som bare jeg er flink til. Han blir sjalu over de rareste ting- så jeg vet han er glad i meg. Han hører på listepop og eier ikke musikksmak- så befriende med en mann som ikke må kritisere og være negativ. Kjæresten min har mange feil- og det gjør ham perfekt. Fint, ikke sant? Den er skikkelig fin, og så sant også. Håper du fikk slappet av og kost deg alene om du ikke fikk sovet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #458 Del Skrevet 6. januar 2013 ingen fare, jeg fikk Andre til og stå opp da kl var 8, og så fikk jeg sovet halvannen time. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2013 #459 Del Skrevet 6. januar 2013 Hva synes du om Halvbroren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #460 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Veldig bra! Gleder meg til og se neste episode! Var forresten bare flaks at jeg fikk det med meg. Ble beordret til og legge meg på sofaen under koseteppet mitt da kl var 19.30 igår og bare flaks at broder'n ringte en time etterpå og vekket meg. Men Halvbroren... ser fram til fortsettelsen! **** For en dag det ble igår! TM klarte og sparke krakken på badet borti doen og ødela noe på røret under sisterna på doen. Vannet rant og Andrè fikk heldigvis stengt hovedkrana mens jeg tørket opp et par liter vann fra gulvet. Så vi ringte etter rørlegger 7.30 i morges- og jaggu kom de ikke etter en halvtime. La på en teip..lim...greie..sak... Andrè var heldigvis hjemme fra jobb idag pga venting på rørlegger- og godt var det. For ett par timer etter at rørleggeren var her rant vannet igjen, så nå er noen deler byttet og krakken TM sparket borti er for evig og alltid fjernet fra badet. Så da er det bare og vente på regninga... SøsterG og samboeren har FÅTT en uke på Kos til sommeren, Hellas av hans mor. I fjor FIKK de en uke i Danmark. Jeg er drit hakke sjalu (unner dem det bare litt) og potte sur for at vi og ikke skal noe slikt. :krangle: Og om noen vil ha en vond hals og hovne mandler, bare si ifra! *mann og barn på turninga, jeg legger meg litt nedpå* PS! Bare jeg som får tvilsom oppmerksomhet via PM fra en som kaller seg Ulven35? Endret 7. januar 2013 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg