MissStiles Skrevet 29. desember 2012 #421 Del Skrevet 29. desember 2012 Høres ut som om dere har hatt en fin jul og nyte fridagene i romjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 29. desember 2012 #422 Del Skrevet 29. desember 2012 Her har det vært julemat siden før julaften, så idag kommer mamma innom med noe ikke-julete. Det var snakk om lasagna, men vi får se hva vi får. Blir uansett deilig med noe annet! Tur til Tivoli høres fristende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. desember 2012 #423 Del Skrevet 29. desember 2012 TM har fått sette på film: Bambie2. Jepp, oppfølgeren til den originale Bambie. Filmen begynner med at en liten Bambie roper på og leter etter sin døde mor. En grusom film. Mulig den "forsvinner" Sorry... men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #424 Del Skrevet 30. desember 2012 På den ene kinarestauranten her i byen bruker de potetmel til innbakt svin, så den er glutenfri oh lord, det hørtes jo "synd" ut... Høres ut som om dere har hatt en fin jul og nyte fridagene i romjula!! Joda, vi har da det. Men jeg merker TM kjeder seg. Det er ingen andre barn her hjemme, og jeg tror overgangen fra 5 dager med søskenbarna rundt seg til bare hun.. den tror jeg var stor. Det er grenser for hvor gøy det er og være med meg og. (selvom hun burde innse at hun er kjempe heldig, ) Jeg spurte søsterG om TM og jeg kunne ta en tur til dem i dag, men det ble litt mye sa hun siden vi skal være sammen i morra og de kommer hit 1. nyttårsdag. Jeg ser den.. Her har det vært julemat siden før julaften, så idag kommer mamma innom med noe ikke-julete. Det var snakk om lasagna, men vi får se hva vi får. Blir uansett deilig med noe annet! Tur til Tivoli høres fristende ut. Vi hadde innbakte pølser igår vi. Deigen som skal rundt pølsene samarbeidet ikke, men som jeg sa til Andrè; Det er smaken man skal fokusere på, ikke nødvendigvis utseendet! Og Tivoli blir kjempe gøy! Jeg har til nå spart 22kr. Men herregud, pengene vil nok fly der og vi må til Oslo for og ta DFDS ferga, hotell ++++ Som om ikke jeg har lite nok penger fra før av skal jeg nå spare til dette, men det er det verdt. Sorry... men Asså, filmen er jo hjerteskjærende! Men sant og si var den ikke så ille igår som første gangen hun så den. Så kanskje den får lov til og bli da... Og bare le, jeg ler av meg selv jeg og. **** I morra er det nyttårsaften. Vi skal til venninneSA sammen med søsterG&samboeren og....S&K. Vi svarte JA til invitasjonen litt kjapt for sant og si frister det og heller være hjemme. Men hjemme er man ellers og, den ene kvelden er det jo hyggelig med noe annet. Det hjelper litt da at søsterG&familien og kommer, da slipper vi og bli sittende og "se" på S&K og SA som kjører "bestevenninneshowet sitt" Vi blir 7 voksne siden SA sin samboer er på Nordsjøen, 7 barn og fire hunder. Livlig!! Kanskje jeg skal ta med et brettspill? Idag skal jeg ihvertfall komme meg på spinning kl 11. Jeg har vært SÅ flink til og trene i to år. Etter sommeren har jeg ligget på grensa til støttemedlemsskap. Jeg vil komme igang igjen, men samtidig har jeg lite motivasjon til det. Jeg kjenner alle fordelene med trening, jeg vet hvor bra kroppen min responderer på det, jeg vet hvordan det føles når man har framgang, hvor deilig det er når kroppen reagerer positivt på det du har gjort. Samtidig har jeg ikke et snev av motivasjon til og gå. Tror jeg bare må ta meg selv i nakken, gå jevnlig for og komme tilbake til gode, gamle vaner. For det er bare det og gidde. Ingenting annet. Gidde, og det og være egoistisk her hjemme og si at den og den dagen skal jeg trene, ingen andre får gjøre noe da. Punktum. Hjelp meg gjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #425 Del Skrevet 30. desember 2012 treningsbag pakket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. desember 2012 #426 Del Skrevet 30. desember 2012 treningsbag pakket! Flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. desember 2012 #427 Del Skrevet 30. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. desember 2012 #428 Del Skrevet 30. desember 2012 Håper du brukte den også, ellers var du i grunnen ikke sånn superflink.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. desember 2012 #429 Del Skrevet 30. desember 2012 Flink du er som trener! Jeg har vært på Elixia 3 ganger i år! Nå har det riktignok vært litt ekstraordinært med graviditet og brukket ben, men føler meg ikke akkurat spesielt flink... Vi får heie på hverandre og satset på at 2013 blir året som virkelig gjør forskjell for oss begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #430 Del Skrevet 31. desember 2012 treningsbag pakket! Flink!! Håper du brukte den også, ellers var du i grunnen ikke sånn superflink.. Hva tror du om meg? (ikke svar forresten... ) Flink du er som trener! Jeg har vært på Elixia 3 ganger i år! Nå har det riktignok vært litt ekstraordinært med graviditet og brukket ben, men føler meg ikke akkurat spesielt flink... Vi får heie på hverandre og satset på at 2013 blir året som virkelig gjør forskjell for oss begge! 2013 ja... Jeg er enig, vi satser på at 2013 er året som utgjør en forskjell. Men for min del var 2012 bedre enn 2011 uten at jeg kan sette fingeren på noe spesielt, føler bare at ting faller mer og mer på plass med dagliglivet og det rundt. Det er en bra ting. Eneste er... Og bli litt mer organisert, litt mer kontroll på ting hadde ikke starta. Vært litt mer Voksen&Ansvarlig og ikke så mye VimseteMarianneE Og ang treningsbagen igår... Den ble brukt. 45 min med spinning til jeg hadde bortimot blodsmak i munnen. Jeg tok ut alt jeg igrunnen hadde av energi og da jeg gikk av sykkelen var beina gele. Og det var DEILIG!!!! Fikk og satt opp time for og få styrkeprogram, så det skal jeg på torsdag. Nyttårsaften idag. Vi skal ikke hjem til SA allikevel, men hos svigers. Svigers er ikke hjemme, så vi blir de samme folka men bare hos svigers istedet siden S&K bor der mens de er i distriktet. Det blir nok en hyggelig kveld (prøver jeg og fortelle meg selv) det blir uansett ribbe fikk vi beskjed om igår, (Hva skjedde med kalkunen det har vært snakket om i en mnd?) og jeg er da dessert ansvarlig og har begynt på prosessen med rød&blå stripete gele til barna. Brownies og vaniljeis til oss voksne. Støl i rompa idag. Au.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. desember 2012 #431 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. desember 2012 #432 Del Skrevet 31. desember 2012 Høres ut som om dere får en hyggelig nyttårsfeiring!! Desserten hadde jeg ikke sagt nei til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. desember 2012 #433 Del Skrevet 31. desember 2012 Goft Nyttår MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. januar 2013 #434 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. januar 2013 #435 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår, MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. januar 2013 #436 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 1. januar 2013 #437 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår! Jeg har også planer om å begynne å trene igjen. Jeg må bare først planlegge når jeg egentlig skal begynne. Hm.... Det hadde vært kjekt med litt motivasjon, ja. Sukk....Hjeeeeeelp meeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. januar 2013 #438 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2013 #439 Del Skrevet 1. januar 2013 Alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. januar 2013 Forfatter #440 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nyttår til dere alle! Her har inngangen til det nye året gått rolig for seg. Nyttårsaften ble veldig koselig (jeg frykta det motsatte). Vi var hjemme hos svigers (som selv var bortreiste) med deilig ribbe, brus og vin, browniesdessert, lekende barn som holdt ut til over midnatt(!) og masse prat og latter. Det er fint og si at nyttårsaften ble motsatt av hva jeg frykta! Igår hadde Andrè og jeg vært sammen i 16 år. Eller "alt for lenge" som han mumler med et smil.. Dagen ble feiret med lunchbesøk av søsterG med mann&barn og pinnekjøtt til middag. Halvannen kilo pinnekjøtt til 400 kroner. Jeg spiste med følelse av og ha pinnekjøttet langt oppe i halsen. Andrè derimot... han heiv innpå en kilo kjøtt og kålrabistappe og var temmelig mett etterpå. Tenk at vi har vært sammen i 16 år. Det er ganske lenge det. Jeg var 18 og han 23, nå er det tre mnd igjen til han er 40. Glad jeg har ham, ville ikke hatt noen andre... Siste fridagen min før jobb i morra. Andrè sin mormor fyller 91 idag og jeg skal ned dit (hun bor i etasjen under oss) og dekke på og gjøre litt istand, samt sikkert hjelpe litt til underveis. Det blir ikke arrangert noe selskap, men det er alltid flere som kommer innom på denne dagen så det er greit og ha ting stående klart. Glutenfri bløtkake har jeg og bakt... NAM!! Håper alle får det fint idag på årets andre dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg