Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig fredag Håper dere får en fin helg selv om det er sykdom i heimen. :blomst:

Det VAR sykdom, alle er friske og har vært på skole/jobb idag.

Det er helg.

Maten står og putrer på komfyren, Deep Purple på høyttalere og jeg kjenner fredagen slår meg ut her jeg sitter på kjøkkenet og drikker kaffe...

Legger jeg meg nå kan det hende jeg sover frem til søndag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje starte bind 3 med blanke ark når inspirasjonen kommer tilbake? Det er jo mye som har forandret seg hos dere siden du begynte på denne :jepp:

Jeg vil gjerne følge med uansett! Skjønner hva du mener forresten, skjer ikke særlig mye i boka mi for tida heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det Mazi, er litt i tenkeboksen.

Det er guffen stemning hjemme om dagen. Nei, guffen er feil ord. Vi er inne i en tung periode, André og jeg er slitne og det fører fort til dårlig stemning. Energinivået er på bunn og hverdagen føles tung. Eneste stedet jeg føler jeg strekker til er på jobb, utenom det ligger jeg på etterskudd føles det som.

Åpnerbutikken idag og jobber til kl 14.

Etter det har jeg helg, og det skal bli godt.

En kikk på timelista mi kunne avsløre at jeg fra 15. Januar og t.om dagen idag har rundet 90 timer på jobb.

Det blir en bra lønn det...

Å jobbe på Zizzi har blitt så mye mer enn det jeg trodde det ville bli...

Men, nå må jeg finne på noe å ha på meg.

Fin lørdag til alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart det tar på å gå fra arbeidsledighet til såpass mye jobb, og hvertfall ikke midt i mørketida. Kan bli utslitt av mindre! Så lenge du trives på jobben er det nok ikke lenge til du har fått tilbake kreftene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart det tar på å gå fra arbeidsledighet til såpass mye jobb, og hvertfall ikke midt i mørketida. Kan bli utslitt av mindre! Så lenge du trives på jobben er det nok ikke lenge til du har fått tilbake kreftene. :)

Du har rett som vanlig du.... ;)

Siden vi har jobbet I helga begge to og jeg skulle åpne butikken har TM overnattet hos svigers. Der er og kusina hennes så jeg fikk sms fra svigermor om at TM ville bli til i morgen.

Så André og jeg møttes etter jeg var ferdig på jobb og drakk kaffe, handlet og bare tatt det med ro hjemme. Plutselig er det en helt annen stemning hjemme og vi koser oss i hverandres selskap.

Han skal snart på jobb igjen og jeg har store planer om å ligge på sofaen og se tv.

Skru av lyden på mobilen, sjokolade og fjernkontrollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det Juliane sier. Husker at det var tøft å være arbeidsledig og plutselig være i jobb og ikke ha tid til hverandre. Koselig at dere fikk litt tid sammen idag da..

Ha en fin lørdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykken er å få sove til kl 8 og stå opp bare for å oppdage at min favoritt serie Will&Grace går på tv.

Vi har nemlig gått fra analog kabelTV til digital.

En ny verden.....

Fastelavn idag, boller blir byttet ut med vannbakkels. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:velkommen:

Frimandag og TM har vinterferie.

Sfo er åpen men vi holder oss hjemme idag.

Fikk ikke bakt noe til fastelavn igår siden kjøkkenvekta mi var tom for batteri så idag får vi kjøpe batteri og bake litt.

Også skal jeg vente på den nye mobilen min.

Batteriet begynner å svekkes på den jeg har (Samsung S3) og jeg kunne jo bare kjøpt nytt batteri og gitt f i sprekken tvers over skjermen (som man knapt ser) men....

Litt angrer jeg på bestillinga for det er myye penger, jjeg får jo tross alt vondt i magen om jeg bruker penger på meg selv. Forrige lørdag kjøpte jeg meg nye sko for å bruke på jobb, og betalte 900kr for et par nike sko og da var de -50%.

Det plager meg fremdeles....

Så, jeg prøver å overbevise meg selv om at 3800 kr for ny mobil er greit.

Lykkes ikke helt.... :ler:

Ha en fin mandag der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke 3800 for en mobil høres ille ut jeg. :riste: Dessuten er det vel ingen grunn til at du skal ha dårlig samvittighet for å kjøpe nye sko og ny telefon til deg selv. Du trenger gode sko når du jobber i butikk. Det handler om helsa. Og den telefonen er langt fra blant de dyreste... Dessuten er det vel ikke noe verre at du bruker litt penger på deg selv enn at han du bor sammen med gjør det? Såvidt jeg vet har han motorsykkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett sauen.

Jeg har alltid vært slik, å bruke penger på meg selv er greit- men bare inntil en viss grense.

Å bruke 800 kroner på klær til minstemann er helt greit, men å kjøpe sko til 900 til meg selv føles feil.

Men, jeg har bedt meg selv om å holde grundig kjeft nå....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du får stille deg foran speilet, også forteller du deg selv at du fortjener både sko og telefon. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene spesielt skal du hvertfall ikke tenke på! Det er ikke en luksus-ting, det er en livsnødvendighet når man jobber i servicebransjen!

Også fortjener du å skjemme deg bort med ny telefon. Dama som har skaffa seg den fantastiske jobben og greier! Selvfølgelig skal du bruke penger på noe "teit og unødvendig" :nigo: Belønning det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene spesielt skal du hvertfall ikke tenke på! Det er ikke en luksus-ting, det er en livsnødvendighet når man jobber i servicebransjen!

Også fortjener du å skjemme deg bort med ny telefon. Dama som har skaffa seg den fantastiske jobben og greier! Selvfølgelig skal du bruke penger på noe "teit og unødvendig" :nigo: Belønning det!

Word!

(Lurer på om du er gammel bruker i ny drakt?)

Dessuten har pakka med ny mobil kommet nå.

Mååååå nok ned å hente den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...