MarianneE Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #2802 Skrevet 5. januar 2015 Hvordan er formen? Den er ikke så gærn, bare jeg ikke gjør så mye. Skal ikke gjøre mer enn å gå opp to trapper før jeg hoster meg i hjel nesten. Værste jeg gjør er å være ute, da går det nesten galt. Allikevel er det en forbedring... TM er på skolen igjen og André på jobb. Jeg har fri idag og feirer med en Nescafe latte macciato og Dr.Phil på TV. Koker en salt knoke som skal bli litt av innholdet i lapskaus. Nytt år og hverdag igjen... ække så gærnt allikevel!
MarianneE Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2803 Skrevet 6. januar 2015 Hoste gies bort mot henting....
MarianneE Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2805 Skrevet 6. januar 2015 Nest siste dag på antibiotika. Jeg kan ikke noe for det, men jeg tenker at jeg burde følt meg bedre. Idag føles det ikke bra. Skal på jobb i ettermiddag da får jeg noe annet å tenke på. Det har regnet i natt og vi har det fantastiske som heter underkjølt regn. Det er speilblankt ute... Sikker på at kaffe og en episode Dr.Phil vil gjøre alt mye bedre.....
loffen Skrevet 6. januar 2015 #2806 Skrevet 6. januar 2015 (endret) Håper du blir bedre snart. Kanskje du trenger en annen type antibiotika? Endret 6. januar 2015 av loffen
MarianneE Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #2807 Skrevet 6. januar 2015 Håper du blir bedre snart. Kanskje du trenger en annen type antibiotika? Nei, jeg trengte tydeligvis bare å komme meg på jobb!
Sauen Shaun Skrevet 8. januar 2015 #2809 Skrevet 8. januar 2015 God morgen. Hvordan står det til med deg?
MarianneE Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #2810 Skrevet 8. januar 2015 Jeg har det bra, formen er der den skal være. Nå er det bare å bli kvitt den hosten som henger igjen. Det er ikke en pen hoste, det er slik at folk snur seg og glor.... Prøver å få gjort noe hjemme før jeg skal treffe ei venninne i byen før jobb men jeg blir bare gående å surre istedenfor. Mye mer spennende det.
MissStiles Skrevet 16. januar 2015 #2811 Skrevet 16. januar 2015 Her har det vært stille denne uka..... Endelig fredag!!
MarianneE Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #2812 Skrevet 19. januar 2015 Ja... Det er stille her. Jeg har liksom ikke så behov for boka, det skjer så mye ellers og livet er rolig og på grensen til harmonisk. Kvalmende greier...
MarianneE Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #2814 Skrevet 20. januar 2015 Noe som ikke er så harmonisk er hosten min. Jeg hoster til jeg brekker meg. Jeg hoster opp slim så jeg står i veikanten og spytter. Igår var jeg hos legen, men ingenting vistes på blodprøver og da han lyttet på lungene var de ok. Men, i morra skal jeg og ta røntgenbilde av lungene siden jeg ikke er bra enda. Det er litt.... skummelt.
MarianneE Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #2815 Skrevet 20. januar 2015 Mannen er og ser Liverpool, barnet sover og jeg har slengt beina i sofaen og gomler Pringles. Et eller annet humorprogram på TV står på, men jeg vet egentlig ikke hva det dreier seg om...
MarianneE Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #2816 Skrevet 21. januar 2015 Så... jeg har vært på røntgen idag. Skulle ta bilder av lungene. Greit nok.... Så står jeg der da, avkledd på overkroppen forran en skjerm. Da sier radiologen følgende: "også bare bretter du brystene ut til siden." Unnskyld meg, "brette brystene ut til siden" Hva slags anatomi har det menneske der???
MarianneE Skrevet 22. januar 2015 Forfatter #2817 Skrevet 22. januar 2015 Fikk tlf fra legen, lungebetennelsen har gått over til bronkitt. Medisin: Hostesaft og tida til hjelp....
MarianneE Skrevet 24. januar 2015 Forfatter #2819 Skrevet 24. januar 2015 Takk loffen! Hardt å stå opp idag. La meg kl 23.30 og våknet kl 1, 2 (da kom Andre i senga og jeg våknet) TM vekket meg igjen kl 3 for da fikk ikke hun sove. Kl 4 våknet jeg og gikk inn på barnerommet for å slå av lyset. Kl 5 våknet jeg uten at jeg vet hvorfor og kl 6 gadd jeg ikke en gang prøve å sove mer. Skal på jobb tidlig idag så det er kanskje derfor jeg ikke har sovet noe særlig....
Sauen Shaun Skrevet 24. januar 2015 #2820 Skrevet 24. januar 2015 Håper du snart blir kvitt den hosten din.
Fremhevede innlegg