Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Har fått gjort nesten alt som stod på to-do-lista idag, så om det ikke er rent i enhver krok så ser det ihvertfall bra ut på overflaten...

Etter middag tar vi en tur til søsterG for å bytte julegaver, og en liten prøvesmak av Sarah Bernard.

Det blir koselig.

Sitter og tenker på et par ting jeg skulle gjort, men plutselig var det så vrient å reise seg fra sofaen...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gjort mitt på jobb i formiddag, handlet og hentet barn på sfo. Vi har ryddet og pyntet juletreet. Funnet frem julehefter fra 14 år tilbake, tint rundstykker og kost oss med rundstykker, kakao og krem, laks og eggerøre, edamerost, sylte og roastbiff.

Det er jul damer... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hos svigers og venter på at maten skal bli ferdig.

TM sitter på fanget til mimmi (svigermor) og André og jeg sløver i finsalongen (jadda...) og kjenner på ribbelukt.

Har t.om juleferie frem til 2. Januar.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe sløvere enn 1. Juledag?

Her har vi fremdeles pyjamas på, TM bygger lego friends hun fikk i gave fra oss, vi har spist sein frokost og går rundt i en døs mer eller mindre.

Kl 15 skal vi til søsterG for middag og det er de eneste planene vi har idag.

Føles bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søte dere.

Formen har vært ok men idag har den tatt noen hakk ned.

Har begynt på antibiotika noe magen min ikke setter pris på, men det er det som trengs for å bli frisk.

Heldigvis har jeg fri frem til lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikket meg i speilet og gikk rett i seng nå.

Har tatt det jeg skal ha av drøgs og var trøtt til tross for at jeg har sovet på sofaen i to omganger, så gikk jeg i seng.

Satser på at formen er bedre i morra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen til dere!

Fremdeles ikke helt sikker på formen, men nå har jeg tatt 9 av 40 tabletter så det burde slå inn straks.

Særlig fordi jeg må på jobb på lørdag...

Det er nyttårsaften idag og alt føles "på halv tolv".

Vi blir bare hjemme i kveld oss tre og pinnekjøttet vi skulle ha til middag var utsolgt fra butikken så vi vet ikke hva vi skal ha til middag enda.

Godt butikken er åpen frem til kl 16...

Det blir nok bra uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde vi også skulle ha en rolig nyttårsaften, men plutselig inviterte svogeren min og familien seg til oss. Blir sikkert hyggelig, men jeg kommer uansett til å legge meg senest 22... R tar neppe hensyn til at det er 1. nyttårsdag i morgen tidlig nemlig :roll:

Hva står på menyen når det ikke blir pinnekjøtt? Jeg er litt lei av tunge middager og skulle gjerne hatt taco eller lasagne i kveld jeg ;) Mmm, lasagne med hvitløksbaguetter og salat :sikle:

Beklager kupping :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som står på menyen vet jeg ikke enda.

Får se hva som finnes i butikken.

Kanskje kyllingfilet, salte poteter og waldorfsalat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som står på menyen vet jeg ikke enda.

Får se hva som finnes i butikken.

Kanskje kyllingfilet, salte poteter og waldorfsalat?

Akkurat dette blir maten i kveld.

Men, jeg byttet ut selleri med vårløk i waldorfsalaten og det ble kjempe godt.

Jeg er hjemme alene mens André og TM går i fakkeltoget som går til et tursted i nærheten.

Jeg har fått streng beskjed om å holde meg hjemme.

Hadde vært koselig å være med, men jeg kjenner at det vil bli litt mye for lungebetennelsen min...

Årets høydepunkt har definitivt vært å få jobb.

Ikke bare fordi det er en jobb, men også for ringvirkningene det gir.

Å gå inn i 2015 føles bra, optimistisk.

Og om noen timer er det jaggu 18 år siden André spurte om vi skulle være kjærester.

Helledussen... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...