MarianneE Skrevet 25. november 2014 Forfatter #2701 Skrevet 25. november 2014 Vannkoppene sprer seg så det blir vel verken skole eller jobb denne uka. Det er ikke veldig mange av dem så hun er ikke hardt angrepet. Formen hennes er som vanlig så vi får ihvertfall luftet oss litt. Idag har vi matet fugler (måker) ved elva og gått en liten tur i novembers første soldag. AnnaB har vært på frokost før hun begynte på jobb kl 12 og hadde med belgiske trøfler fra Jacobs. De beste vennene er de som har med sjokolade.... Mann&barn bygger lego på kjøkkenet og jeg rydder litt. TM ser knapt TV i ukedagene og vi er egentlig litt glad for det. Det er så mye annet å bruke ettermiddagen på!
loffen Skrevet 25. november 2014 #2702 Skrevet 25. november 2014 I dag var det så deilig med litt sol!
MarianneE Skrevet 26. november 2014 Forfatter #2703 Skrevet 26. november 2014 I dag var det så deilig med litt sol! Det var skikkelig deilig! Klokka er ikke en gang 7 og her er TM godt i gang med dagen. Det bygges Lego og skravla går. Også jeg som er så lite glad i lyd om morran..... TM trenger aktivisering om dagen men kan ikke være sammen med andre barn. Så idag tenkte jeg at vi skal gå en tur til byen for å handle før vi går hjem og baker boller og maler 1 kg mandler som skal bli kransekakemasse. Under senga har jeg og heldigvis kasser med ymse hobbymateriale jeg kan dra frem. Om to dager får jeg min første lønn fra zizzi. Den vil ikke være så stor. Men, jeg får lønn. Penger. Fra fredag vil alt føles enda enklere, da vil vi merke at økonomien bedrer seg. Det ser jeg veldig frem til. Mer enn noen vet. De som har stått -som jeg- og ikke har kunnet kjøpe is til 30 kroner til barnet sitt på bytur vet akkurat hva jeg mener.....
MarianneE Skrevet 26. november 2014 Forfatter #2705 Skrevet 26. november 2014 Jeg er så glad på dine vegne. Innmari glad selv. Fikk mail fra skatteetaten i stad om at "en ny arbeidsgiver har hentet ut ditt skattekort" Liker det....
MissStiles Skrevet 26. november 2014 #2706 Skrevet 26. november 2014 Innmari glad selv. Fikk mail fra skatteetaten i stad om at "en ny arbeidsgiver har hentet ut ditt skattekort" Liker det.... Sånt liker vi!!!
MarianneE Skrevet 26. november 2014 Forfatter #2707 Skrevet 26. november 2014 Var innom jobben istad og vekslet noen ord med sjefen. Vi kom inn på temaet lønn, det viser seg at jeg har misforstått lønnssystemet så på fredag får jeg lønn for perioden 15. Oktober-15. November. Jeg skal ikke si hvor mye jeg får, men jeg liker firesifret beløp som begynner med tallet 8....
MarianneE Skrevet 26. november 2014 Forfatter #2708 Skrevet 26. november 2014 TM trengte litt tilsnakk istad. Plutselig bare ser hun på meg og sier: "jøss, skal si du er sur idag"
MarianneE Skrevet 27. november 2014 Forfatter #2711 Skrevet 27. november 2014 Ja, hun får sagt det hun..... SøsterG kommer med datteren rundt kl 13.30 idag. TantebarnV har hatt vannkopper så det er ingen fare. Blir I hvertfall godt for TM å få noen å leke med! Hun har ikke klaget, men dagene har nok blitt litt lange. Det ser uansett ut som at hun er klar for skolen på mandag. Snart sette igang med bollebaking, tro?
MarianneE Skrevet 27. november 2014 Forfatter #2712 Skrevet 27. november 2014 TantebarnV har kommet og jentene leker på rommet. Jeg har kaffe og gårsdagens MasterChef og ingen prater med meg, heldigvis.
Lunalu Skrevet 27. november 2014 #2713 Skrevet 27. november 2014 Så kjekt med besøk til TM! Da minstemann fikk vannkopper var han ikke spesielt syk, men akk så kjedelig og lange dager det ble. Håper du fikk nyte kaffen og MC i fred og ro
MarianneE Skrevet 28. november 2014 Forfatter #2714 Skrevet 28. november 2014 Og sweet lord. Jeg har fått lønn. Og betalt regninger. Summen jeg har igjen er til å grine av. Over 6000kr. Jeg er lamslått.
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2014 #2715 Skrevet 28. november 2014 Her var det en god start på dagen.
*Enigma* Skrevet 28. november 2014 #2716 Skrevet 28. november 2014 Så deilig med masse penger til overs etter regninger!
MissStiles Skrevet 28. november 2014 #2717 Skrevet 28. november 2014 God start på helgen! Det liker vi!
MarianneE Skrevet 28. november 2014 Forfatter #2718 Skrevet 28. november 2014 God start på helgen del2: Take-away sushi....
MarianneE Skrevet 28. november 2014 Forfatter #2720 Skrevet 28. november 2014 Det er deg sååå vel unt! Det er jeg igrunnen enig i.... André er på julebord, TM er i seng og sover, kattene er ute. Jeg har flata ut på sofaen med koseteppet mitt og venter på at Nytt på nytt skal starte. Jeg gjesper alt nå, så det er litt skummelt å ligge her. Øynene har en tendens til å lukke seg...
Fremhevede innlegg