MarianneE Skrevet 28. september 2014 Forfatter #2481 Skrevet 28. september 2014 Godt er det. Tenkte at en gryte burde holde for i dag og i morra. Men, min svigermor og tantebarnF kom kl 13 og ble til middag. Da vi var ferdig med å spise kom svigerfar også så ble det en god porsjon på han og. Da var det tomt gitt! Men det har vært en kjempe koselig dag med besøk i nesten 6 timer. Jeg har skrevet ferdig en jobbsøknad til en cafe i Skien. Det er med vekt på matlaging og det er en jobb jeg virkelig har lyst på. Stillingsprosenten er på 70-90% . Kryss fingrene!
loffen Skrevet 28. september 2014 #2482 Skrevet 28. september 2014 Krysser alt jeg har for deg fine MarianneE!
MarianneE Skrevet 29. september 2014 Forfatter #2483 Skrevet 29. september 2014 Takk, dette er en jobb jeg gjerne vil ha. Tror jeg har skrevet en god søknad, har i hvertfall jobbet veldig med søknaden! Har legetime kl 10.10 for å få fjernet noen føflekkaktige ting i nakken. Litt lokalbedøvelse og noen snitt så er det gjort. Heldigvis er jeg lite nervøs for slikt. Etter dette må jeg kjøpe en ny BH eller to før jeg går hjem og svigerfar kommer med tantebarnF 12.30. Hun skal bli med og hente TM på skolen kl 13 og så bli hos oss i et par timer. Koselig det.
Sauen Shaun Skrevet 29. september 2014 #2484 Skrevet 29. september 2014 Lykke til både med søknaden og legetimen.
MarianneE Skrevet 29. september 2014 Forfatter #2485 Skrevet 29. september 2014 Lykke til både med søknaden og legetimen. Takk, det var nesten smertefritt og fort gjort. Jeg er plasteret og teipet i nakken, såpass mye at jeg ikke får snudd hodet mot venstre.... Men, nå er det gjort og godt er det!
MarianneE Skrevet 30. september 2014 Forfatter #2487 Skrevet 30. september 2014 Takk, den ble sendt igår og jeg har fått mail som bekrefter at søknaden har kommet frem. Kjenner dette er spennende, det er noen jobber man søker på fordi man føler man må, også er det noen du kjenner du kan betale selv for å bli ansatt. Denne er en slik som sistnevnte.
Mazilla Skrevet 1. oktober 2014 #2488 Skrevet 1. oktober 2014 Spennende! Krysser fingrene for deg! Selv har jeg bare inne en søknad i den første kategorien for tida. Ikke like nervepirrende! Ha en fin onsdag!
MarianneE Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2490 Skrevet 3. oktober 2014 Ikke hørt noe enda. Siste frist var på tirsdag så jeg har allerede nå funnet ut at de ikke kommer til å ringe meg. Noe jeg selvsagt sier for å ikke gi meg selv store forhåpninger. Skal på fest i kveld. En fest jeg egentlig gledet meg til men det har vært så utrolig mye frem-og-tilbake og misforståelser om denne kvelden at det frister ikke så mye lenger. Men jeg er nødt til å reise siden jeg er en av dem som har tatt initiativ til kvelden. AnnaB skal være med som min +1 da. En av grunnene til at jeg ikke har så lyst til å reise er at både Andre og jeg ikke har vært i form på to uker. Hangler og det blir ikke greie på noen ting. Ikke blir vi skikkelig syke, ikke blir vi kvitt det heller. Jada, klage klage....
Spatula Skrevet 3. oktober 2014 #2491 Skrevet 3. oktober 2014 Lag deg en skikkelig c-vitaminboost. Kanskje du blir piggere etterpå
MarianneE Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2492 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, kanskje det. Prøvde å kurere med halv flaske vin, en shot Sambucca og en baileys men jeg tror ikke det funka. Tidlig hjem fra festen, det var virkelig ingen kveld å rope hurra for. Men nå: Sove.
MarianneE Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #2493 Skrevet 4. oktober 2014 Koseteppet, barnefri til kl 18, sovende mann, sjokoladekjeks og en ny usett sesong 6 av GilmoreGirls....
MarianneE Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter #2495 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg har båret en sovende TM i seng. Hun er 1.28 høy, jeg er 170. Lille ungen min er så blitt så høy at det begynner å bli vanskelig for meg å bære henne i seng på egen hånd. Kanskje lille ungen min ikke er så liten allikevel lengre...
MarianneE Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #2496 Skrevet 5. oktober 2014 Søndag har blitt en kjøkken-dag for meg nå som det er skikkelig høsten. Idag har det blitt glutenfri boller og skoleboller. Prøvde en ny oppskrift og aldri har jeg laget bedre boller. Etter dette ble det laget lammefrikasse til middag. Å.... Så flink. Kommende uke er det høstferie her. TM har sfoplass mandag, tirsdag og onsdag men i morra tar hun fri og vi tar turen til Skien for å besøke venninneM og datteren. Tror t.om vi skal være snille, TM og meg, og ta med boller vi bakte idag.....
Lunalu Skrevet 5. oktober 2014 #2498 Skrevet 5. oktober 2014 MarianneE!!! Long time no see. Så koselig med besøk fra deg Ja, orkideens hemmelighet var veldig fin, nesten like fin som Lavendelhagen - har du lest den? Ha en fin kveld
MarianneE Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2499 Skrevet 6. oktober 2014 MarianneE!!! Long time no see. Så koselig med besøk fra deg Ja, orkideens hemmelighet var veldig fin, nesten like fin som Lavendelhagen - har du lest den? Ha en fin kveld Ja, den leste jeg i sommer. Likte den veldig godt.
Sauen Shaun Skrevet 6. oktober 2014 #2500 Skrevet 6. oktober 2014 Søndag har blitt en kjøkken-dag for meg nå som det er skikkelig høsten. Idag har det blitt glutenfri boller og skoleboller. Prøvde en ny oppskrift og aldri har jeg laget bedre boller. Etter dette ble det laget lammefrikasse til middag. Å.... Så flink. Kjenner jeg gleder meg til å komme igang med kokkelering her på nykjøkkenet. Må bare rydde litt mer først...
Fremhevede innlegg