Androide Skrevet 15. august 2014 #2362 Skrevet 15. august 2014 Ååh... Det var en fin gest! Gratulerer så mye med dagen!! 1
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2014 #2363 Skrevet 15. august 2014 (endret) Gratulerer med dagen!!! Endret 15. august 2014 av Sauen Shaun 1
MarianneE Skrevet 15. august 2014 Forfatter #2364 Skrevet 15. august 2014 Takk, søte dere! Har spist frokost og drukket kaffe latte på Tullis med søsterG og annaB. Fikk gave av annaB: En stor skjærefjøl i tre, akkurat slik jeg ønsket meg. Nå skal jeg straks hente TM pp skolen så blir det å gjøre i stand til det kommer besøk. Dagen til nå har vært ganske bra. Har t.om blitt lovet hard pakke i kveld av min kjære....
MarianneE Skrevet 15. august 2014 Forfatter #2365 Skrevet 15. august 2014 Gjestene har reist og vi rydder litt. Alt ble mye bedre enn fryktet, maten gikk ned på høykant, kjempe fine gaver, god stemning og.... fin bursdag.
MissStiles Skrevet 16. august 2014 #2366 Skrevet 16. august 2014 Godt å høre at du er fornøyd med dagen din.
MarianneE Skrevet 16. august 2014 Forfatter #2367 Skrevet 16. august 2014 Det ble en veldig fin dag. Middagen ble servert ute helt til det begynte å styrtregn og det var bare å komme seg inn samt redde så mye som mulig fra regnet. Gaven fra mann&barn vet dere. *På Tullis overrasket annaB meg med gave: Et skjærebrett i tre med nedfelt kant rundt til væske. Har ønsket meg en slik. Egentlig fra Rosendahl men det spiller ingen rolle. Og en pose "nøye utvalgte biter sjokolade" *Hvitvin og penger fra pappa og J. *Gavekort fra Kicthen fra mamma *Fra søsken: Håndkrem fra Home&Cottage, kokeboka JamieOliver på 15 min og en stor blomsterbukett med høstblomster. *Penger fra svigers *Ostebrett og penger fra "farmor" *Penger fra Andres mormor. Føler meg egentlig ganske heldig.
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2014 #2368 Skrevet 16. august 2014 Det høres ut som du har blitt skikkelig begavet på bursdagen din. Og det fortjener du.
MarianneE Skrevet 16. august 2014 Forfatter #2369 Skrevet 16. august 2014 Det høres ut som du har blitt skikkelig begavet på bursdagen din. Og det fortjener du. Begavet? Eh... Var jeg ubegavet før?
Sauen Shaun Skrevet 16. august 2014 #2370 Skrevet 16. august 2014 Begavet? Eh... Var jeg ubegavet før? Hehe... Nei, du var nok begavet fra før også. Og jeg regner med at du skjønte at det er noe vi (i min sære omgangskrets) sier når noen har fått mange fine gaver.
MarianneE Skrevet 16. august 2014 Forfatter #2371 Skrevet 16. august 2014 Jeg regnet med det hang sammen sånn, men jeg kunne bare ikke dy meg...
Mazilla Skrevet 17. august 2014 #2372 Skrevet 17. august 2014 Du var vel ikke ubegavet før, bare litt mindre begavet! Så bra at bursdagen ble fin!
MarianneE Skrevet 17. august 2014 Forfatter #2373 Skrevet 17. august 2014 Du var vel ikke ubegavet før, bare litt mindre begavet! Så bra at bursdagen ble fin! Det er kanskje slik det henger sammen.....
MarianneE Skrevet 18. august 2014 Forfatter #2374 Skrevet 18. august 2014 Tenkte å skrive litt her, men nå glemte jeg hva jeg skulle skrive... Utdrikkingslaget er til helga. Kragerø Spa&Resort blir bra det! Gleder meg veldig til å overraske henne på jobb på lørdag. Stor dag idag: TM skal begynne å gå hjem fra skolen alene. Det har Vært et par uker med bearbeiding...
MarianneE Skrevet 19. august 2014 Forfatter #2375 Skrevet 19. august 2014 "Verdens beste mamma" får noen andre ta seg av idag. Jeg har innledet frokosten med å slå i bordet og kjefte. Veldig konstruktivt... Men, jeg har laget smoothie som hun får med seg sammen med nista på tur idag.
MarianneE Skrevet 20. august 2014 Forfatter #2376 Skrevet 20. august 2014 Jeg håper jeg aldri skal arrangere utdrikkingslag igjen! SPAhotell var booket, og selvom ikke alle kunne så var vi "en håndfull". I går kom det to avlysninger. Så venninneI og jeg tok bestemmelsen om at vi må bare avbestille hotellet og fikse et nytt utdrikkingslag. For vi hadde fått en såkalt "pakkepris" og når det da kommer to avlysninger funker det ikke. Utrolig trist for annaB at "ingen" kan. Så vi har fått snekra sammen et nytt utdrikkingslag men føler hun fortjener så mye bedre. Lunch på favorittcafeen, full kroppmassasje på et spa, og så hjem hos venninneI etterpå med sushi og vin blir koselig det men det er så langt unna det vi ønsket for henne både med tanke på innhold og antall deltakere. Men, det nytter ikke å deppe men heller være fokusert på å gi henne en fin dag! TM har fått fra skolen idag for hun skal til øyelege. Her får hun b.la øyedråper som gir overfølsomme øyne i noen timer så da er det like greit å droppe skolen.
MissStiles Skrevet 20. august 2014 #2377 Skrevet 20. august 2014 Så kjipt at dere måtte avlyse men godt at dere har fått lagt en ny plan for utdrikningslaget. Håper hun blir fornøyd selvom jeg skjønner at du synes hun fortjener bedre.
MarianneE Skrevet 20. august 2014 Forfatter #2378 Skrevet 20. august 2014 Æææsj.... Idag fikk jeg den kjipe beskjeden om at jeg ikke trengs på babytrall på onsdager lengre. Faen så mye bedre alt var for et år siden.
MarianneE Skrevet 21. august 2014 Forfatter #2380 Skrevet 21. august 2014 Og ungen har fått hodelus. Livet leker....
Fremhevede innlegg