Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helgen har flydd unna med middagsbesøk på fredag, da var det Taco med mann&barn, SøsterG og ungene hos oss.

Ungene koste seg og ettervert med film og litt godt.

Lørdag reiste Andre i utdrikkingslag og TM og jeg tok turen til SøsterG.

Ungene der ville nemlig leke med TM.

Jeg hadde fått beskjed av SøsterG at om jeg måtte gjerne bli med, men hun hadde ting å gjøre så da fikk jeg bidra eller underholde meg selv.

Så jeg så på mens hun vasket vinduer og etterpå tynne vi ut et tre....

Å, så flinke vi følte oss! :)

Tok t.om med meg tantebarnV hjem på overnatting. Forventer englevinger i løpet av dagen....

Dagen i går ble brukt til huslige ting, baking, lese ferdig en bok og... Ja, dagen gikk.

Idag skal TM få ny skolesekk og jeg har plutselig oppdaget at her og der trengs det litt rydding, støvsuging og vasking.

Etter å brukt briller en ukes tid har jeg tatt på linser og har fått bevist at briller forminsker det jeg ser, men med linser ser jeg alltid møkka som brillene "gjemte".

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir smårar.

Fredag har jeg som sagt bursdag.

Familien er invitert til grilling kl 16.

Jeg har Vært litt frem og tilbake på om vi skal grille fordi været har Vært så ustabilt.

Så planB ble lagt: En god gryterett.

SøsterG og ungene kommer som avtalt.

Pappa&J kommer "etter kl 19 sikkert" fordi J jobber til kl 18.

Svigermor kom kanskje en liten tur etter jobb (hun var kanskje ferdig kl 14), men skal egentlig rett ut på hytta.

De bor på hytta hver helg, helligdager og ferie fra april/mai og i hvertfall ut august. Å reise derfra eller stå over er utenkelig og et alternativ de aldri vurderer.

Andre må selvsagt også kjøre taxi i helga og blir bare hjemme et par timer på ettermiddagen.

Hurra for meg... :roll:

Neste år skal jeg enten ikke være hjemme eller bake en kake og si at den som vil får komme.

Føler jeg Gjør i stand og ordner for... ingenting.

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du gir en lang F... Og at du koser deg på bursdagen din, slik som DU har lyst til. Innfør det som en årlig MarianneE-dag-jeg-gjør-akkurat-som-det-passer-meg! Dra på cafè, bli servert, ligg lenge i senga, forlang at hvis det skal være selskap så kan de ta med seg noe, i stedet for at du skal stå å ordne å fikse for ingenting som du sier. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart...!

Jeg følger Per Fugelli sitt råd om å gi mer f! Og det funker ;)

Tar noen uker å bli komfortabel, men når du har klart det - er det herlig befriende :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste opp dette for søsterG og annaB igår og de klappet i henda....

Var nemlig hos søsterG igår kveld og spiste kveldsmat, den beste brownies jeg noen gang har smakt og det ble t.om litt vin i glasset.

Koselig kveld!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag, hjemme alene, drikker kaffe, leser side etter side i boka mi og sitter på kjøkkenet.

Dagen går men det eneste jeg vil er å sitte her.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det blitt laget 40 muffins (to forskjellige typer) og en stor kjele med chili con carne, alt til i morra.

Hva var det rådet til Spatula, igjen.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helledussen....

Andre har jobbehelg nå men har (uten å si noe til meg) bytta så han skal ha fri i hele helgen istedenfor.

Dessuten har jeg 1100 kr i restskatt og betale og snilleste mannen fortalte akkurat at han har overført 800kr til kontoen min "til hjelp med restskatten"

Aww...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen....

Andre har jobbehelg nå men har (uten å si noe til meg) bytta så han skal ha fri i hele helgen istedenfor.

Dessuten har jeg 1100 kr i restskatt og betale og snilleste mannen fortalte akkurat at han har overført 800kr til kontoen min "til hjelp med restskatten"

Aww...

Så snill mann du har da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk!

Dagen startet med en stor skuffelse: En bok i gave fra Andre. "Politi" av Jo Nesbø.

Boka er jo kjempe bra, men jeg har lest den.

Jeg klarte ikke å smile en gang.

Etter en lang stund måtte jeg gå på kjøkkenet og tørke tårer mens jeg snakket strengt til meg selv og prøvde å være takknemlig.

Så vekket han TM og det kom en gave til: Sesong 6 del 1 av Sopranos.

Ønsket meg denne så det hjalp.

Men gud så skuffet jeg var.

Han viste at jeg ønsket meg et spesielt kjede!!

Og så fikk jeg en bok, som jeg har lest!

Rett før han gikk ble jeg bedt om å gå i stua for å slå på en lampe.

Der hang smykket jeg ønsket meg.

Da gråt jeg gitt... ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...