Gå til innhold

Anekdotene del2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk med et ekstra barn fra skolen idag og jeg har dradd frem basenget til TM og fylt vann i det.

Lykken er fullkommen ser det ut til.

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*lønn på kontoen

*sushi- og- planlegging av utdrikkingslag med Ida om noen timer.

*TM er med ei venninne hjem

*sol&sommer.

Good times!

Skrevet

TM og jeg har ryddet ute, spylt av trappa og litt forskjellig.

B.la har vi tømt to askebeger. Plutselig forsvant TM inn men jeg tenkte ikke mer på det.

Så går jeg inn etter en stund og da kommer hun, stolt.

"Mamma, jeg vaska askebegeret i vasken på badet. Jeg brukte såpa vår og kluten min så den ble skikkelig rein"

Hmmm....

Skrevet

Har fått litt ekstra jobbing så nå er det tre dager med jobb (hurra for ekstra penger) og så...

SOMMERFERIE!!!

Skrevet

Feirer sommerferien med Ismokka....

:nigo:

Men sant og si så føltes sommerferie bedre i fjor da jeg jobbet mer enn en dag i uka.

Skrevet

Hurra for sommerferie!!

Skrevet

Vi kjente ikke hverandre så godt, men vi hadde truffet hverandre gjennom en felles venn nå og da.

Du var blid, hyggelig og glad i livet og hundene dine.

I går fikk jeg vite at etter den stygge bilkræsjen du var i for en mnd siden, måtte du å¨fredag gi slipp på livet.

Hundene som var med deg i bilen klarte seg ikke, men det fikk du aldri vite.

Du ble 25 år gammel.

Hvil i fred Karoline.

:hjerte:

Skrevet

Har tatt med meg TM på lekeplassen i byen.

Hun leker, jeg leser bok.

Perfekt.

Skrevet

Gleden ved sommerferie er at man kan våkne kl 7.15 av at minstemann ligger ved siden av og spiller NintendoDS. Så kan man ligge og slumre til man føler man MÅ stå opp. :)

I de siste dagene har jeg kjent litt på den ekle følelsen i magen av og ikke ha det jeg føler jeg trenger av penger for å kunne gi TM en bra sommer siden Andrè er på jobb, og reiser snart en uke til Bodø.

Så da TM og jeg var hos pappa igår og pappa trykket en tusenlapp i hånda mi "så ongan har te is i sommer" da løsna den klumpen litt.

Snille pappaen min...

Jeg synes det er deilig og ha TM hjemme fra skolen, men jeg har "glemt" hvor aktiv hun er.

AnnaB var med oss en tur for en ukestid siden og sa at bonussønnen hennes med adhd er mindre aktiv enn TM. Da ble jeg litt letta over at noen flere så det vi mener er over gjennomsnittet.

Men, jeg storkoser meg med henne hjemme.

Idag skal vi plukke rabarbra i hagen og koke syltetøy.

På fredag var jeg og traff ei fra jobben jeg hadde i Skien.

Hun har fått diagnosen cøliaki og hadde et par ting hun lurte på.

Vi pratet litt om det, spiste lunch på Tullis og tilslutt spurte jeg hvordan det var på jobben etter at jeg måtte slutte.

Det er blitt skikkelig dårlig, det er ikke så mye som en salat og se. Vi savner deg skikkelig og flere har t.om kuttet ut lunchen etter du slutta.

Herregud så godt det var å høre, det forandrer ingenting, men det var godt!!

Det var en skikkelig selvtillitsboost, rett og slett.

Skrevet

Har fått laget et par glass med rabarbra-og-jordbær syltetøy og saft.

Å, så flink jeg føler meg!

Skrevet

:kaffekopp:

Å, jeg sitter alene i stua og ser på en av de fantastiske programmene til Kamilla Plum som går på nrk1.

Elsker slike danske matprogrammer, og hun er super.

http://www.fuglebjerggaard.dk/

Å, jeg får alltid lyst til å lage kjøkkenhage når jeg ser programmene hennes!

:hjerte:

Broder'n kom til Porsgrunn igår etter og vært hos mamma i et par dager.

Så idag skal vi møtes ca 13.30

Før det skal jeg og TM på biblioteket for å se etter noen bøker.

Vi var der her om dagen, og TM fant noen bøker hun likte. Dessverre så vi ikke at vi kom hjem med bok nr 1 og 14 i en serie, og... vel... det mangler noen utgaver i mellom der... :ler:

Denne helga her har vi sett frem til i ca to mnd.

Ingen jobbing, ingen planer, bare tid til oss som en familie. Hadde t.om lurt litt på å få barnefri så vi kunne gå ut og spise middag.

Jeg kunne ledd meg ihjel...

Andrè skal jobbe i helga slik at han kan ha fri neste helg og vi kan reise en tur til Grimstad og besøke Andrès farmor som har bursdag.

Så da ble det ikke noe barnefri denne gangen heller.

Kan ikke huske sist vi hadde barnefri mer enn et par timer (1. mai)...

Mulig det var i fjor. :roll:

Kjenner jeg trenger litt tid alene med Andrè, noe mer enn bare sofaen her hjemme...

Jaja, det kommer vel en tid for det og!

TM har nå dradd dyne og pute opp i sofaen og Tingeling har blitt satt i DVDspilleren.

Kosemorgen.... :hjerte:

Skrevet

Føler dette oppsummerer bra: -TM, legg klærne i skittentøy kurven er du snill.

-Eh... mamma, jeg tror ikke jeg vet hvor den kurven er. Er det på gulvet du mener?

Herregud....

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du fikk en fin dag på biblioteket og sammen med din bror i går. :klem:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper du fikk en fin dag på biblioteket og sammen med din bror i går. :klem:

Alltid koselig det. :)

Startet dagen med dobbel Chocka Mocca, fire sjokoladebiter og VGhelg og DagbladetMagasinet ute i hagen 7.50.

Så deilig!

Nå er det frokost med TM (Andre sover etter og jobbet i natt) med smoothie, Lørdagsrådet på P3 og de samme avisene.

Deilig start på dagen!

Skrevet

Føler dette oppsummerer bra: -TM, legg klærne i skittentøy kurven er du snill.

-Eh... mamma, jeg tror ikke jeg vet hvor den kurven er. Er det på gulvet du mener?

Herregud....

:fnise:

Skrevet

Godt jeg kan skape gleder! :lol:

TantebarnV har kommet og jentene løper rundt ute og inne.

Jeg leser bok og har ørene lukket for alt.

:)

Skrevet

Kjenner til det med å lukke ørene ja... :sjenert: I dag utspant følgende scene seg i bilen på vei hjem fra en altfor lang bytur:

R hylskrek, S overdøvet lillesøster med et mas om å høre på Kardemomme by, jeg satte opp den fiktive veggen mellom for- og baksetet, skrudde opp radioen og sang med... :hoho:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...