Gå til innhold

Anekdotene del2

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk dere.

Formen føles ikke så sliten idag.

Skrevet

Masse god bedring. Er nok noe som går, for her har lillensupp vært syk siden fredag forrige uke, og jeg og kjære begynner å få forkjølelse vi også.

Her er litt varm drikke til deg :kaffekopp:

Skrevet

Sushi, kaffe latte og jenteprat i byen hjalp ikke.

Men det var forsøket verdt!

Skrevet

Hmm...

jeg la ut en tråd på Generell Debatt med spørsmål om noen hadde et tips til utdrikkingslag.

Så to dager etter (altså i går) fikk jeg PM med spørsmål om jeg hadde vurdert akttegning på utdrikkingslaget, for det kunne bli en spennende aktivitet for oss alle.

Bare jeg som leste MYE mellom linjene, eller.....?

Skrevet

Hmm...

jeg la ut en tråd på Generell Debatt med spørsmål om noen hadde et tips til utdrikkingslag.

Så to dager etter (altså i går) fikk jeg PM med spørsmål om jeg hadde vurdert akttegning på utdrikkingslaget, for det kunne bli en spennende aktivitet for oss alle.

Bare jeg som leste MYE mellom linjene, eller.....?

:fnise:

Skrevet

Jeg vet...

*grøss*

Skrevet

skulle bare flytte litt på noen bøker, eh... den skal inn der... de legger jeg til sides og de...

Nei, jeg tømmer like godt hele bokhylla for da er det så mye lettere og sette det inn etterpå.

:klaske:

Hjelp....

Skrevet

skulle bare flytte litt på noen bøker, eh... den skal inn der... de legger jeg til sides og de...

Nei, jeg tømmer like godt hele bokhylla for da er det så mye lettere og sette det inn etterpå.

:klaske:

Hjelp....

Det er derfor jeg helst ikke gjør sånt. ;) Jeg lærte det da jeg var liten og skulle rydde på rommet mitt, at å rydde i bokhylla er en veldig, veldig, veldig dårlig ide, da ender man alltid med bøker over alt! :P

Skrevet

Akttegning kunne sikkert blitt interessant det! :fnise:

Skrevet

Det er derfor jeg helst ikke gjør sånt. ;) Jeg lærte det da jeg var liten og skulle rydde på rommet mitt, at å rydde i bokhylla er en veldig, veldig, veldig dårlig ide, da ender man alltid med bøker over alt! :P

Ferdig nå, det gikk jo bra det.

:)

Akttegning kunne sikkert blitt interessant det! :fnise:

Ja, det kan du tro... :ler:

Nå skal jeg straks ut av huset.

*Levere timeliste på menighetskontoret

*levere bok på biblioteket og fornye lånetid på en annen.

*innom legekontoret og bestille resept på ppiller (jeg sykler forbi så da kan jeg like godt innom istedenfor å prøve å ringe)

*levere søknad+CV til porsgrunnsavdelingen i bedriften Andrè jobber i. De trengte lørdagshjelp og det er vel på tide at bekjentskapene med Andrè bærer frukter.... :ler:

Og formen er fin den, bare jeg ikke puster. Det gjør vondt så en sykletur over til byen og så på kryss og tvers, det blir fiiiint!!!

:icon_lol:

Skrevet

Nå skal jeg straks ut av huset.

*Levere timeliste på menighetskontoret

*levere bok på biblioteket og fornye lånetid på en annen.

*innom legekontoret og bestille resept på ppiller (jeg sykler forbi så da kan jeg like godt innom istedenfor å prøve å ringe)

*levere søknad+CV til porsgrunnsavdelingen i bedriften Andrè jobber i. De trengte lørdagshjelp og det er vel på tide at bekjentskapene med Andrè bærer frukter.... :ler:

Og formen er fin den, bare jeg ikke puster. Det gjør vondt så en sykletur over til byen og så på kryss og tvers, det blir fiiiint!!!

:icon_lol:

Så jeg syklet bort.

Det regnet, jeg frøys, det var kaldt.

Vel framme så jeg i sideveska på sykkelen at boka jeg skulle på biblioteket med lå igjen hjemme.

Jaja, tenkte jeg. Får ta den med på lørdag for da har jeg lovet TM en tur bort.

Låste sykkelen, gikk inn, men hun jeg skulle prate med var ikke på jobb før i morgen.

Gikk ut og skulle låse opp sykkelen.

Hvor var nøkkelene? Hjemme... :roll:

Så da måtte jeg gå da. I regnet, mens jeg så sånn ut; :dry:

Heldigvis har vi sykkelstativ så Andrè skal bort etter jobb og hente den.

Så jeg fikk levert timeliste da.... :roll:

Skrevet

Prøver meg med en ny dag uten de største tabbene idag....

Skrevet

Prøver meg med en ny dag uten de største tabbene idag....

Har klart det til nå!

:fnise:

Skrevet

TM ble med ei venninne fra klassen hjem. Jeg har kjøpt smågodt, påskelys, nytt Kamille, sitter ute i sola og det blir take-away sushi til middag.

Det er heeeelg!

Skrevet

Cosylan er min venn....

Skrevet

Ringer til legen på mandag.

Det føles ikke bra dette.

TM og jeg har spist glutenfrie pitabrød, nå har jeg lagt meg rett ut på sofaen med en bok.

Harlan Coben: I den skogen.

Elsket boka etter å ha lest bare en halv side...

Skrevet

Da sier jeg god påske!!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...