MarianneE Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2001 Del Skrevet 24. mars 2014 Etter fadesen med CVen jeg skulle levere på fredag sa Andrè at jeg burde tat turen til Porsgrunnsavdelingen der hvor han jobber og levere en CV der. Så da fikk jeg den lyse ideen at jeg kan jo skrive en åpen søknad og levere vedsidenav (har tatt lærdom) og enda lysere ide om at må jeg printe ut en kan jeg printe ut flere så kan jeg levere litt her og der. Ydmykende.no men hvem vet hva som kan komme ut av det... Så nå skal jeg skrive søknad- og står bom fast. Jeg har klart og skrive adressa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2002 Del Skrevet 24. mars 2014 KG er mer spennende enn å skrive søknad. Men, jeg har fått hjelp fra google og kommet et stykke på vei. Skulle ønske jeg kunne få noen til å gjøre dette for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. mars 2014 #2003 Del Skrevet 24. mars 2014 Huff, det minner meg på at det ikke er lenge til jeg må begynne å skrive søknader igjen også. All sympati herfra, det er en skikkelig drittjobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2004 Del Skrevet 24. mars 2014 Jo takk, fant hjelp her: http://www.dinside.no/508539/send-aapen-soknad Det hjalp litt, samtid som oppvask og rydding av kjøkkenet når jeg har stått litt fast. Er ikke ferdig enda, men har kommet et stykke på vei. Bare lurer på hvor desperat det er lov å være.... Fordelen med det hele er at jeg har funnet fram en CD jeg ikke har hørt på på lenge. Ralph Myerz and the Jack Herren Band! http://www.youtube.com/watch?v=AV5GiJK83z0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2005 Del Skrevet 24. mars 2014 11 søknader og cver er printet ut og legges pent i konvolutter.... Here goes... nothing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mars 2014 #2006 Del Skrevet 24. mars 2014 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. mars 2014 #2007 Del Skrevet 24. mars 2014 11 søknader og cver er printet ut og legges pent i konvolutter.... Here goes... nothing. Heier på deg. Lykke til og brekk et bein. (Det var det man skulle si,var det ikke? Brekk et bein, altså. Hvis ikke, så kan du se bort fra akkurat det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2008 Del Skrevet 24. mars 2014 Troll i ord det der Tiger'n siden gearet på sykkelen min hang seg opp og jeg kræsja foten i bakken i fart. Forøvrig ser det ut til at det hele var bortkastet tid og energi. Men, den som intet våger osv... Har uansett mini-jobben min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2014 #2009 Del Skrevet 24. mars 2014 Det er vel litt tidlig å si at det var bortkasta vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. mars 2014 #2010 Del Skrevet 24. mars 2014 Troll i ord det der Tiger'n siden gearet på sykkelen min hang seg opp og jeg kræsja foten i bakken i fart. Forøvrig ser det ut til at det hele var bortkastet tid og energi. Men, den som intet våger osv... Har uansett mini-jobben min. Ånei. Stakkars. Håper du blir bra i foten fort, da. Det er jo ikke sikkert det er bortkastet, da. Du kan jo ta kontakt med han som hadde oppvaskhansker på og forsvant med CV'en, og spørre om du kan komme til han med den søknaden du ikke la ved CV'en fordi du mente dere hadde en muntlig avtale på telefonen. Det ville jeg forsøkt. Så ville jeg forhørt meg om muligheten for å ha det intervjuet du ble lovet i telefonen. Om du er litt "på", så er jo det positivt. Også har du jo søkt 11 andre steder. Håper du ikke har for vondt i foten din, da. :cry: God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #2011 Del Skrevet 24. mars 2014 Det er vel litt tidlig å si at det var bortkasta vel? Nja... et sted sa de at det var vel egentlig ikke noe poeng i å ta i mot noen søknad for det var så veldig mange som kom stadig innom i samme ærend. Og de andre var bare litt mer positiv. Men bare litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 25. mars 2014 #2012 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg har fått butikkjobb som ekstrahjelp to ganger med åpen søknad, så det er ikke umulig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #2013 Del Skrevet 25. mars 2014 Selvsagt er det ikke bortkastet, men responsen jeg fikk igår var ikke akkurat oppmuntrende. Men, det er verd forsøket og jeg har ingenting å tape på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vaffeldagen er en god oppfinnelse! Mett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. mars 2014 #2015 Del Skrevet 25. mars 2014 Lykke til med jobbsøkingen! Jeg har både stekt vafler og bakt boller i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2014 Forfatter #2016 Del Skrevet 25. mars 2014 Den ene butikken jeg var innom søker vistnok sommerhjelp. Det var i samme butikk som jeg fikk spørsmål om hvor mye jeg kunne tenkt meg å jobbe og jeg sa at jeg tar det jeg får og ønsker meg egentlig så mye som mulig. Blir spennende å se om jeg hører noe derfra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #2017 Del Skrevet 26. mars 2014 Syk mann på 2.dagen og jeg har laget indisk kyllingsuppe og rundstykker til middag. Nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #2018 Del Skrevet 26. mars 2014 Lagt meg på sofaen under teppet og med go'puta og skal se på Truls Svendsen på Hurtigruta. Zzzz... zzzz.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #2019 Del Skrevet 27. mars 2014 Har vært på konferansetime på skolen. Det var bare skryt å høre. Jeg er så utrolig stolt, særlig når man vet hva vi har vært igjennom med TM 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mars 2014 #2020 Del Skrevet 28. mars 2014 Endelig fredag! Er det din eller min tur til å skrive brev? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg