MarianneE Skrevet 7. november 2014 Forfatter #2641 Del Skrevet 7. november 2014 Idag har det vært den store "MarianneE gjør ting hun ikke kan" på jobb. Da jeg skulle slå et kontantsalg og måtte ringe sjefen for jeg fikk totalt hjerneteppe kjente jeg at jeg hadde fått nok av dagen. I tillegg brukte jeg over en halv time på en kunde som endte med å "kanskje skulle handle men ville kikke litt andre steder og" Lagde lasagne fra pakke og den endte opp som god, men ganske tynn. Nei, det var godt å finne sofaen og lukke øynene litt i ettermiddag... Jobbe i morra og, det blir uvant på en lørdag! Fredagstrøtt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 7. november 2014 #2642 Del Skrevet 7. november 2014 Fredagstrøtta har spredt seg hit allerede - glasset med rødvin hjalp definitivt ikke.... God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2014 #2643 Del Skrevet 7. november 2014 Nyt fredagskvelden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2014 Forfatter #2644 Del Skrevet 8. november 2014 Verdens mest stille dag på jobb. Flere kunder innom men alle skulle bare kikke, ingen ville ha hjelp. Jobbet 14-18 og hadde første betalende kunde 17.45. Jeg trodde jeg skulle dø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2014 #2645 Del Skrevet 8. november 2014 Det virker som du jobber endel til å være ekstrahjelp..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2014 Forfatter #2646 Del Skrevet 8. november 2014 Det virker som du jobber endel til å være ekstrahjelp..? Opplæring bare. Ferdig med den nå så med uflaks skal jeg ikke tilbake før om to uker. I kveld har jeg vært en sur, kjeftete og utålmodig mamma. Så oppdaget TM hull i favoritt bamsen og endte med hysterisk gråt i fanget mitt før hun nesten sovna av utmattelse. Da satt jeg og kjente på følelsen av å føle meg som en dårlig mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2014 #2647 Del Skrevet 8. november 2014 Får du noen vakter som er "dine", eller blir du bare kalt inn ved behov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2014 Forfatter #2648 Del Skrevet 8. november 2014 Får du noen vakter som er "dine", eller blir du bare kalt inn ved behov? Annenhver lørdag fast og utover det er det ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november 2014 Forfatter #2649 Del Skrevet 8. november 2014 Smårydding ble til "faen, jeg tar det i morra" og i seng med meg. Tok med meg en mann: Harlan Coben. Vi har god kjemi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. november 2014 #2650 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg kjenner igjen den.. Tar det i morgen.. Orker ikke ikveld.. Håper du får en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. november 2014 #2651 Del Skrevet 9. november 2014 Står en oppvask her som skulle vært tatt i går kveld... Ble tar det i morgen her også i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2014 Forfatter #2652 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg har i to uker sikla på en jakke på jobb. Men, selv med personalrabbat koster den tusen kr. Har ikke råd for alt i verden. Hos pappa idag stakk han til meg en tusenlapp:"Gå no å kjøp herre jakka du ønske dæ" Jeg tørka noen tårer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2014 #2653 Del Skrevet 9. november 2014 Åh, for en fantastisk vri på farsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. november 2014 Forfatter #2654 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, synes denne varianten var helt grei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. november 2014 #2655 Del Skrevet 9. november 2014 Så koselig gjort av pappan din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2656 Del Skrevet 10. november 2014 Ja, det var snilt. og jeg trenger en ny vinterjakke. Skal kjøpe den seinere idag for da tar jeg med TM en tur til byen for å kjøpe litt julepresanger. Ellers idag har jeg planer om å bake en kake. Jeg skulle bake igår, men... Brownies med karamellsaus, hell halve røra i formen, og hell over karamellsaus fra flaske. Ha så resten av kakerøra over og stek dette i ovnen. Kaka ble stekt noen steder, rå andre. Karamellsausen kokte og rant over kanten på forma og la seg pent i ovnen. Prøvesmaken var heller ikke noe særlig. Smakte litt svidd. Så jeg forsøker igjen idag, men med en annen oppskrift... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. november 2014 Forfatter #2657 Del Skrevet 10. november 2014 Jeg har nyyyy og fiiiin jakke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. november 2014 Forfatter #2658 Del Skrevet 11. november 2014 Liker telefoner med spørsmål om jeg kan komme og jobbe i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. november 2014 Forfatter #2659 Del Skrevet 12. november 2014 Fri idag, og jeg sitter og lurer på hva jeg skal finne på idag. Faktisk frister det å slenge meg på sofaen for å se film. Må i hvertfall en tur i butikken, sende to brev og litt annet. Lite å skrive om i dag kjenner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. november 2014 #2660 Del Skrevet 12. november 2014 Kos deg på fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg