Mazilla Skrevet 31. oktober 2014 #2621 Del Skrevet 31. oktober 2014 Mye av det for tida! God bedring, håper du har fått varianten som er fort overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2014 #2622 Del Skrevet 31. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #2623 Del Skrevet 31. oktober 2014 Omgangssyke satte i gang litt før kl 17, så var det intensivt i et par timer hvor jeg satt på do med bøtte i fanget. Men, da kl var 18.30 var det værste unnagjort. Nå har jeg ikke vært på badet på fem timer, og cola, potetgull og en yoghurt har holdt seg i magen. Får håpe det fortsetter slik! Mann&barn reiste på Hallo-venn (et "snilt alternativ til Halloween") alene, og jeg sendte ham sms med et ønske om at de overnattet hos svigers så jeg ikke smittet dem. Der er de nå, og jeg har syntes det har vært deilig å være hjemme alene. Bare så synd at jeg ikke orket å åpne døra for Halloweenkledde barn og slo av utelyset. Hadde tross alt kjøpt smågodt for hundrelappen. Men, det skal da slippe å bli dårlig uansett.... Nå: natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. november 2014 Forfatter #2624 Del Skrevet 2. november 2014 Fredag er tilbakelagt og lørdag dreide seg mest om å slappe av. Jeg var slapp og sliten i formen. Idag føles det bedre og godt er det. Kl 18 skal vi på Odd - Rosenborg i Skien. Gleder oss skikkelig alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2014 #2625 Del Skrevet 2. november 2014 Heia RBK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. november 2014 Forfatter #2626 Del Skrevet 2. november 2014 Noen har lært sin datter å rope dommerjævel og opp med fingeren.... Jeg mente det ikke, men ble litt engasjert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2014 Forfatter #2627 Del Skrevet 3. november 2014 Nesten klar for arbeidsuke nr 2. Denne uka blir det mye jobbing, og det er bare stas! Stas på kontoen og det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2014 #2628 Del Skrevet 3. november 2014 Ha en fin mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2014 Forfatter #2629 Del Skrevet 4. november 2014 Hjelp... har fått spørsmål om jeg kan stå alene i butikken i ettermiddag. Har sagt at det kan jeg gjøre, men det er med litt skrekkblandet fryd. Then again... det er vel tillit til meg da? Venter på besøk av søsterG og venninneI om litt. Begynner ikke før kl 15 idag så får vi trøkket inn litt sosialt og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2014 Forfatter #2630 Del Skrevet 5. november 2014 Frionsdag med kaffe og en (prøve og unngå to) episode av GilmoreGirls. Prøver å unngå trangen til å legge meg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. november 2014 #2631 Del Skrevet 5. november 2014 Nyt fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2014 #2632 Del Skrevet 5. november 2014 Hvordan gikk det alene på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. november 2014 #2633 Del Skrevet 5. november 2014 Hvordan gikk det alene på jobb? Det lurer jeg også på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2014 Forfatter #2634 Del Skrevet 5. november 2014 Hvordan gikk det alene på jobb? Det gikk bra. Hadde bare en panisk telefon til sjefen da det kom en kunde som hadde varer jeg måtte slå retur på. Men, med guiding fiksa jeg det og. Sjefen kom ned og hjalp meg med kveldsoppgjøret (eller... var tilstedet). Hadde en halvannen time hvor ingenting skjedde men da brukte jeg tiden til å skifte på utstillingsdukker, lagde salgsbord, tørket støv og litt slikt. Fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. november 2014 #2635 Del Skrevet 5. november 2014 Så bra du trives på jobb Får du prosenter og eller? Trur ikke jeg kunne jobba i klesbutikk jeg, hadde vel shoppa bort halve lønna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2014 Forfatter #2636 Del Skrevet 5. november 2014 Så bra du trives på jobb Får du prosenter og eller? Trur ikke jeg kunne jobba i klesbutikk jeg, hadde vel shoppa bort halve lønna Jeg får -50%. Kommentar overflødig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2014 Forfatter #2637 Del Skrevet 6. november 2014 Sitter og psyker meg opp til å gå på jobb. Føler meg litt.... rar i kroppen (magen) og egentlig frister det ikke å gå på jobb. Skrekken for en ny runde med omgangssyke sitter i. Men, jeg har følt meg slik i hele dag og egentlig er det ikke noe nytt. Men, siden det ikke er så lenge siden jeg var syk driver hodet mitt og hvisker "tenk om...". Jaja... Jobber 15-20 i kveld og tenker at det blir sikkert bedre når jeg kommer på jobb. Gleder meg veldig til å gå over brua. En varmegrad ute og vind. Kommer til å fryse meg ihjel over brua så det er bare å kle på seg. TM fikk med seg vinterklærne på skolen. Jenta har ikke vokst så mye så utrolig nok passer vinterklærne fra i fjor enda. Trenger bare litt nytt av votter, strømpis o.l. Nei, finne ut hva jeg skal ha på meg idag da? Må bruke klær fra butikken nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. november 2014 #2638 Del Skrevet 6. november 2014 -50% og du må bruke klær fra butikken på jobb, det er jo verdens beste unnskyldning for å shoppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2014 Forfatter #2639 Del Skrevet 6. november 2014 -50% og du må bruke klær fra butikken på jobb, det er jo verdens beste unnskyldning for å shoppe! Ja.... men siden jeg er ekstrahjelp så er det ikke sååå mye jeg får i lønn. Ellers er det utrolig hva en hyggelig kveld på jobb gjør for humøret og formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. november 2014 #2640 Del Skrevet 6. november 2014 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg