MarianneE Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2501 Del Skrevet 8. oktober 2014 Skal skrive jobbsøknad, og har fått til ordet JEG. Resten av tiden har jeg glodd på Big Bang Teori og glodd på skriveblokka. Produktivt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #2502 Del Skrevet 8. oktober 2014 Skal skrive jobbsøknad, og har fått til ordet JEG. Resten av tiden har jeg glodd på Big Bang Teori og glodd på skriveblokka. Produktivt.... Fikk det til omsider. Det er en stilling som ringehjelp i en Plus-size klesbutikk men med to lørdager i mnd. For 13:mnd siden var alt ukomplisert og trygt. Nå søker jeg på stillinger som ringehjelp. Fy faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. oktober 2014 #2503 Del Skrevet 8. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2504 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kledde på meg klær fra butikken og gikk over til byen og har nå levert søknaden. Har faktisk lyst på jobben.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2505 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vi har hatt et skikkelig tordenvær i kveld, det værste ser ut til å være over nå. Det har blinket i lamper og TVen døde for halvannen time siden. Jeg er ikke redd for torden, men så ille som det har vært nå, det liker jeg ikke. Vi fant frem kortstokk da, og fant ut at vi har glemt det meste av gamle kunster... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2014 #2506 Del Skrevet 10. oktober 2014 Døde TVen for godt? Håper ikke det! Det kom noen skikkelige skrall her og, men ga seg heldigvis fort. Ble det klespoker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2507 Del Skrevet 10. oktober 2014 Den døde ikke for godt, men lynet slo ned innærheten så det blinket i lampene og det ble "snø" på tv. Tordenværet holder på enda, det har holdt på i omtrent 9 timer. Klespoker du lissom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2508 Del Skrevet 10. oktober 2014 TVen lever! Noe som ikke er noe å hoppe over er at det siste tordenskrallet var for 20 min siden. Håper virkelig det gir seg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. oktober 2014 #2509 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja, la oss håpe at tordenværet har gitt seg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #2510 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ja, la oss håpe at tordenværet har gitt seg nå... Her har det tittet frem en sol, så det ser lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #2511 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er så glad for at jeg har et barn som er glad i å se film om morran så jeg kan gå i seng igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #2512 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg er så glad for at jeg har et barn som er glad i å se film om morran så jeg kan gå i seng igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. oktober 2014 #2513 Del Skrevet 12. oktober 2014 *tusler stille ut igjen, slik at jeg ikke vekker MarianneE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #2514 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ingen fare, hun leste bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #2515 Del Skrevet 13. oktober 2014 Har krøpet til korset og registrert meg hos nav. Hadde egentlig håpet at det skulle komme et jobbtilbud kjapt så jeg kunne slippe, men nå er det gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. oktober 2014 #2516 Del Skrevet 13. oktober 2014 Det er vel ikke noe nederlag det? Sånn hadde ikke jeg tenkt på det ihvertfall! Håper det dukker opp noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter #2517 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Det er vel ikke noe nederlag det? Sånn hadde ikke jeg tenkt på det ihvertfall! Håper det dukker opp noe snart! Det føles litt slik fordi jeg skal liksom fikse dette selv uten hjelp! Men, det er det eneste riktige å gjøre. Det, samt slutte å høre på stemmen i hodet som roper "taper! Taper! Du har ingenting! " Må legge til at jeg hadde håpet om å få en ny jobb raskt slik at jeg ikke trengte å registrere meg hos nav. At jeg bare hadde et lite opphold mellom to jobber... Endret 14. oktober 2014 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. oktober 2014 #2518 Del Skrevet 13. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #2519 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvem er ansvarlig for at det er 3 grader og regn ute? Jeg har begynt å fryse, og av tidligere erfaring vet jeg at det gir seg i ca mars. Høsten er egentlig fin, men noen ganger må man kjenne godt etter for å se sjarmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2014 Forfatter #2520 Del Skrevet 16. oktober 2014 Herregud å min hellige skaper! Turboneger skal ha konsert på rockeklubben her i byen om en måned. Sweet mother of god!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg