MarianneE Skrevet 28. august 2014 Forfatter #2401 Del Skrevet 28. august 2014 Fraværende mann, oppvask og verdens mest grinete 7åring gies bort mot henting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2014 #2402 Del Skrevet 28. august 2014 Kan bytte med syk mann, baby som våkner annenhver time hele natta og bomba hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. august 2014 #2403 Del Skrevet 28. august 2014 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2404 Del Skrevet 29. august 2014 Kan bytte med syk mann, baby som våkner annenhver time hele natta og bomba hus? Du vant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2405 Del Skrevet 29. august 2014 Dårlig med søvn i natt. Det var meldt at strømmen skulle være borte i natt og jeg våknet 2.45 og begynte å tenke på et mareritt jeg har hatt om at jeg våkner til et mørkt, kaldt hus og prøver å slå på lys men får det ikke til. Strømmen var tilbake litt over kl 3. Da begynte skriveren å bråke. Så måtte jeg på do. Så ville kattene ut. Så snora Andre.... Jeg sovnet igjen nærmere 5.30 og bråvåknet en time etter. Da våknet han jeg bor sammen med og, han har ferie denne uka så han stod opp og jeg prøvde å sove litt til. Uten suksess, men.... Reiser til annaB i ettermiddag og blir der i natt. I morra står bryllupet og alle hjerter gleder seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2406 Del Skrevet 29. august 2014 Jobben ble ikke min. Det var kjipt, men ingen katastrofe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. august 2014 #2407 Del Skrevet 29. august 2014 Det var synd. Kos deg med å være forlover og i bryllup i helgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2408 Del Skrevet 29. august 2014 Takk, bruden er nær sammenbrudd og som den flotte vennen jeg er gjør jeg alt for å roe henne ned. Hver time.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2014 #2409 Del Skrevet 29. august 2014 Du vant... Det er heldigvis ikke noen konkurranse! Kjipt at jobben ikke ble din, håper det dukker opp noe annet snart Kos deg i bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2014 Forfatter #2410 Del Skrevet 29. august 2014 Det er heldigvis ikke noen konkurranse! Godt det da, jeg liker ikke å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. august 2014 #2411 Del Skrevet 30. august 2014 Dumt med jobben. Men håper bryllypet ble suksess, og at talen din gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. august 2014 #2412 Del Skrevet 30. august 2014 Men håper bryllypet ble suksess, og at talen din gikk fint! Det har vel ikke vært enda, så nervene er vel fortsatt der for både brud og forlover, vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. august 2014 Forfatter #2413 Del Skrevet 30. august 2014 Mine nerver er under kontroll og bruden er høy på naturlige endorfiner. Jeg sliter med søvn i perioder og det blir enda verre når jeg ikke sover hjemme. I tillegg er vi 10 stykker som er i en liten rekkehus leilighet med alt det medfører av lyder, prat og latter. Jeg har sovet 4.5 time kanskje. Ikke nytter det å slenge seg nedpå seinere heller siden det stort sett ikke er mer stille enn i en barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. august 2014 #2414 Del Skrevet 31. august 2014 Hvordan var bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. september 2014 Forfatter #2415 Del Skrevet 1. september 2014 Bryllupet var veldig fint. Overnattet hos bruden natten før og sammen med åtte andre var det en hektisk Work Shop kveld. For å si det slik: Klokka 12 stod bruden og tok den glutenfritt delen av hjemmelaget bryllupsgave ut av ovnen,13.45 kjøpte vi til kirka. Det gikk unna... Vielsen var i en gammel steinkirke og som vielser skal være Brudgommens datter sang i kirka og flere tørket tårer. Etterpå var det velkomstdrink (farlig god!), middag og dans. Talen min ble tatt godt i mot og det var en utrolig vellykket dag. Nå er brudeparet på Rodos og nyter livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. september 2014 Forfatter #2416 Del Skrevet 3. september 2014 Jeg føler jeg må skrive noe her men vet egentlig ikke helt hva. Alle planer, drømmer for høsten er lagt på is pga jobbsituasjonen. "Hvorfor meg" er en setning jeg tenker mye. Kunne jeg bare gått et år tilbake i tid, da var alt så mye enklere. Nå er det tomrom i hodet, vakuum og jeg vet verken opp eller ned på noe. Spørsmålet "Hva nå" dukker opp og jeg vet ikke svaret. Jeg har ikke store krav i livet, men jeg ønsker å kunne stå opp om morran, gå på jobb, spise middag og være sammen med familien min. Akkurat slik jeg hadde det for et år siden. Jeg har det stort sett bra, men merker jeg drar meg selv litt ned når jeg skriver om det. Kjenner jeg for godt etter overtar panikken, angsten og alt det som er lite konstruktivt. *lukker kapittelet* SøsterG har bursdag idag og jeg har bakt en digg brownies til anledningen. Hun har mer enn nok å holde på med så jeg sa at jeg kan ta kaka. Har prøvesmakt og.... NAM! Brukte oppskriften fra Hummingbird, og det var ikke dumt. Sola skinner så idag -som igår- går det ann å sitte ute med en bok. ....og der ringte SA og lurte på om vi skal ta en kaffe om to timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. september 2014 Forfatter #2417 Del Skrevet 4. september 2014 En kopp kaffe med melk, sol og ca 20 grader, ny overdel, André som sitter her, et nytt blad, hagestolen min... Livet er ikke så værst noen ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2014 #2418 Del Skrevet 5. september 2014 Sett denne "nyheten"?http://www.nescafe.no/product_details_no_no.axcms?Id=374 Så den i butikken her om dagen, og tenkte på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2014 Forfatter #2419 Del Skrevet 5. september 2014 Sett denne "nyheten"?http://www.nescafe.no/product_details_no_no.axcms?Id=374 Så den i butikken her om dagen, og tenkte på deg Takk, har en kopp akkurat nå faktisk! Ica er min store helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. september 2014 Forfatter #2420 Del Skrevet 5. september 2014 Minstemann er på skolen, jeg har vært i butikken og vaskemaskinen surrer og går. Sola er kommet frem etter litt tåke og det ligger ann til å bli enda en solrik og fin dag. Jeg skal ta oppvask, støvsuge og vaske kjøkkenet, stua og badet samt bake sjokoladekake for André sin mormor før jeg går og henter TM på skolen. Hun har begynt å gå hjem alene nå men spurte pent om jeg kunne hente idag. Alt dette er i selskap til Misjonen på P4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg