MarianneE Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #2281 Del Skrevet 8. juli 2014 ....og så var vi bare to her hjemme. Nå skal jeg tørke tårene og prøve veldig hardt å være glad på hans vegne. Skal treffe MissStiles idag da. Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. juli 2014 #2282 Del Skrevet 8. juli 2014 ....og så var vi bare to her hjemme. Nå skal jeg tørke tårene og prøve veldig hardt å være glad på hans vegne. Skal treffe MissStiles idag da. Det blir koselig! Klem til deg!! Blir hyggelig å treffes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2014 #2283 Del Skrevet 8. juli 2014 Klem til deg fra meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #2284 Del Skrevet 8. juli 2014 Klem til deg!! Blir hyggelig å treffes!! Som jeg sa: Fint for han, glad det ikke er meg. Pratet med ham istad og da var han i Brumunddal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. juli 2014 Forfatter #2285 Del Skrevet 8. juli 2014 Rekordseint i seng på minstemann idag. Sa god natt for 10 min siden. Vi fikk besøk av pappa og samboeren litt over 18.30 og de reiste ikke før to timer etter. Da var det kveldsmat på TM og litt mat på meg. Fikk ringt Andre og han hadde slått opp teltet i Levanger kl 21 og var utrolig sliten etter kjøreturen- forståelig nok. Jeg har enda ikke tatt inn over meg at han ikke kommer hjem før om en uke. Jeg vet det, men på en måte så venter jeg på ham. Lørdag blir det avreise til Nesbyen på oss. Det blir koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #2286 Del Skrevet 9. juli 2014 Betingelsen for at Andre skulle få reise var at det skulle kjøpes et badebasseng til TM. Det er kjøpt og vi har nå kjøpt pumpe til det. Bassenget var litt større enn jeg tenkte det skulle være nemlig 2 meter langt. Da er det jo plass til hu mor og da.. Pratet med Andre for 20 min siden. Da var han snart ved Saltstraumen. Skjønner fremdeles ikke at han gidder, men mannen synes det har vært helt fantastisk så da er det vel greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2014 Forfatter #2287 Del Skrevet 9. juli 2014 Barnet er i seng. Jeg har tatt meg et glass vin og prøver å holde meg våken. Det er slitsomt å være alenemamma. Jeg begynte å kjenne på tålmodighet grensa 11.30 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #2288 Del Skrevet 11. juli 2014 Det er pakket og mer eller mindre klart for tur til mamma i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. juli 2014 #2289 Del Skrevet 12. juli 2014 Håper dere får noen fine dager hos moren din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #2290 Del Skrevet 13. juli 2014 Koser oss. TM og kusineV har plasket og lekt i badebassenget i en time. Mamma har bakt pavlova som står i ovnen. SøsterG og jeg gjør minst mulig. Det er sol og varme og deilig. Andre har begynt på veien hjem men pga slitt bakdekk må han bruke lengre tid enn først beregnet. Sannsynligvis kommer han hjem onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2014 Forfatter #2291 Del Skrevet 13. juli 2014 Satans klegg! Har fire-fem bitt på hver fot, tre på høyre side av ryggen og noen flere her og der. Det er egentlig bra her, men jeg finner ikke roen. Venter på at tida skal gå til vi skal hjem. Jeg er rastløs etter å få Andre hjem, rett og slett. Hele meg går og venter på at han skal komme hjem snart, enda jeg vet han ikke kommer hjem på et par dager enda. Tror ikke jeg får slappe av før han er tilbake. Men nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #2292 Del Skrevet 16. juli 2014 Fantastisk deilig og få Andrè hjem igjen idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #2293 Del Skrevet 17. juli 2014 Vi har hatt barnevakt i to timer og har brukt tida på å sitte på en MCklubb og drukket kaffe, brus og pratet. Det var igrunnen koselig. Deilig å være bare oss to litt. I morra kommer mamma og mannen og blir i Porsgrunn noen dager. Har bedt dem på middag og da tenker jeg vi går for grilling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. juli 2014 #2294 Del Skrevet 17. juli 2014 Dere to turtelduene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juli 2014 #2295 Del Skrevet 18. juli 2014 Så koselig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2014 #2296 Del Skrevet 18. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #2297 Del Skrevet 19. juli 2014 Ja.... koselig er ikke det vi er ute etter. (Nå dukker ærlighet frem her) Var ikke klar over at vi ville få så sykt lyst på hverandre etter å vært fra hverandre i 8 dager. Men, med liten leilighet og barn på 7 år begrenser det seg naturlig nok for den slags krumspring. Og, vente til kvelden kommer er greit men setter en demper på stemningen. Så på søndag skal vi en tur på hytta og så etterlater vi ungen der hos svigers for en natt. Beklager ærligheten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. juli 2014 Forfatter #2298 Del Skrevet 19. juli 2014 Ja.... koselig er ikke det vi er ute etter. (Nå dukker ærlighet frem her) Var ikke klar over at vi ville få så sykt lyst på hverandre etter å vært fra hverandre i 8 dager. Men, med liten leilighet og barn på 7 år begrenser det seg naturlig nok for den slags krumspring. Og, vente til kvelden kommer er greit men setter en demper på stemningen. Så på søndag skal vi en tur på hytta og så etterlater vi ungen der hos svigers for en natt. Beklager ærligheten.... Sånn apropos turtelduer lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #2299 Del Skrevet 20. juli 2014 Fantastisk med sommerkvelder når man legger en trøtte unge kl 21 og omtrent samtidig setter naboen (som selvsagt sitter ute og har sin veranda mot våre soveromsvindu) på høy musikk. Alle vinduer måtte lukkes og med 27grader inne fikk verken barn eller voksne sove Før midnatt. Herlig med sommer..... Tror ungen har godt av å komme ut på hytta litt og ta livet litt med ro der, og sove lenge. Har bare ikke sagt til henne at hun skal bli igjen for det blir bare grining på forhånd. Selv hun storkoser seg med Mimmi&bestefar så fort vi har gått. Men nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #2300 Del Skrevet 20. juli 2014 Temperatur godt over 20. Radio, kald Olden eple, bok, hagestolen min. Dette er en av grunnene til at jeg elsker sommer. Deilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg