MarianneE Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #2181 Del Skrevet 8. mai 2014 I stua står det montert en ny sparkesykkel til TM fra mamma og pappa. 17 jenter kommer i bursdagsrus, og jeg prøver å psyke meg opp til to timer med dem. I morra har vi en 7åring i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. mai 2014 #2182 Del Skrevet 8. mai 2014 Gratulerer på forskudd! Utrolig som tida flyr, jeg synes nettopp hun var et par år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #2183 Del Skrevet 9. mai 2014 Jenta mi er 7 år idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2014 #2184 Del Skrevet 9. mai 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #2185 Del Skrevet 9. mai 2014 Takk! Hun ble kjempe glad for sparkesykkelen. 7 år.... Du verden som tida går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. mai 2014 #2186 Del Skrevet 9. mai 2014 Gratulerer så masse som mamma til en 7-åring! Vi barnløse kan vel ikke helt sette oss inn i følelsen av at de unge håpefulle stadig blir større, men gleder meg til det er min tur til å være emosjonell på mine barns bursdag. Jeg tror forresten også at TM er sånn 3-4 år, det var jo det hun var da jeg begynte å lese dagboka di, så i mitt hode har hun liksom stoppet litt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #2187 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg skjønner hva du mener. Andre barns alder endrer seg liksom ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #2188 Del Skrevet 9. mai 2014 Barneselskap er over. Det var en fin, høylytt, aktiv og.... ja, et strålende fornøyd bursdagsbarn! Andre har reist på jobb, TM skal i seng og etter det blir det vin i glasset og beina på bordet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mai 2014 #2189 Del Skrevet 9. mai 2014 Gratulerer på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #2190 Del Skrevet 10. mai 2014 Idag er det to bursdager. TM skal i bursdag kl 12-14 og så er det familieselskap kl 16 for TM og mitt tantebarn V som fyller 6 idag. Pavlova er ferdig og brownies står i ovnen. Mamma kommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2014 #2191 Del Skrevet 10. mai 2014 Er det vanskelig å lage pavlova? Lurer på å prøvelage det til 17.mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #2192 Del Skrevet 10. mai 2014 Ikke når man bruker sånn jukseløsning fra pose.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #2193 Del Skrevet 14. mai 2014 Ja... Jeg lever.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #2194 Del Skrevet 17. mai 2014 God 17. mai alle sammen!!! Her ligger det ann til å bli en solfylt nasjonaldag, og det ryktes om tempraturer opp mot 20 grader. Vi skal starte grillsesongen etter og sett borgertoget. Pentøyet henger klart, en glutenfri KJØPEkake (hvem skulle trodd det om meg?) ligger til tining på kjøkkenbenken og... vel, vi er veldig klare for den store dagen! Må bare huske på nok kleenex i veska. TM skal gå i barnetoget, og jeg har hatt tårer i øynene (ok, så har det kommet noen tårer og da) bare ved tanken i et par uker, så hvordan dette skal ende er ikke godt og vite. Jeg har vært lite her inne i det siste. Det er så mye annet som skjer- samtidig som det egentlig ikke er noe som skjer. Mamma var her som nevnt forrige helg, et døgn hvor jeg ble mer eller mindre stilt til veggs av mamma og søsterG med tanke på TM og hva vi sliter med. Jeg fikk påpekt mine feil og mangler som mor- og så at vi hadde et poeng. Vi har sett hva som må endres, og tatt tak i det. Men, jeg kunne spart meg for å måtte for hundrede gang ta diskusjonen autisme/ikke autisme med dem. Ingen i familien har trodd på diagnosen- og den viste seg jo og ikke stemme. Men det er fire år ( ) siden hun fikk den og i de årene har det jevnlig vært en diskusjon om hvorvidt det stemmer. Dritlei diskusjonen da, nå ser jeg ikke poenget med den. Nok om det!! Ønsker dere alle en flott 17.mai, feir med måte! Her er flagget oppe, og korpsmusikken høres i det fjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2014 #2195 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen! Ha en fin 17.mai feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #2196 Del Skrevet 17. mai 2014 Verdens fineste 17.mai? Tror det... De store festlighetene er over og nå er det max avslapping og grillmat som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #2197 Del Skrevet 18. mai 2014 Spiser frokost ute i hagen for første gang i år. Ikke en sky på himmelen og deilig i bare tskjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2014 #2198 Del Skrevet 18. mai 2014 Spiser frokost ute i hagen for første gang i år. Ikke en sky på himmelen og deilig i bare tskjorte. Skulle gjerne gjort det samme her. Men håper vi får spist middag på balkongen i stedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2014 Forfatter #2199 Del Skrevet 18. mai 2014 Høres deilig ut. Lov å si at det er sommer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #2200 Del Skrevet 19. mai 2014 Noen har laget litt uorden hos oss i løpet av helgen (lurer fælt på hvem det kan være... ) så det får jeg ordne opp i. skittentøyskurven har fosset over igjen, og det må ordnes opp i. Det er et ekko i kjøleskapet. 17.mai duken ligger fremme enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg