Sauen Shaun Skrevet 12. februar 2014 #1861 Del Skrevet 12. februar 2014 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #1862 Del Skrevet 13. februar 2014 ....og god dag! Her er det to barn idag. SøsterG kom med Vilde og vi hentet TM på skolen da de var ferdige kl 13, så nå ligger det to jenter på gulvet og legger puslespill. Så mye mer enn det er det ikke å nevne akkurat nå. Jobba igår og det var en koselig dag. Merker jeg har lite å bidra med på en måte, for jeg får så lite "input" fra verden på utsiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. februar 2014 #1863 Del Skrevet 13. februar 2014 God helg. Ja jeg tar helg allerede nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #1864 Del Skrevet 13. februar 2014 Tok helg igår jeg da... Sitter med kjip følelse. Starta en krangel med Andre igår, og klarte å gjenta suksessen igjen idag. I følge ham har jeg skikkelig PMS men etter å gått litt i meg selv tror jeg mye skyldes frustrasjon over livssituasjonen min. Eller... kanskje litt begge deler. Dårlig samvittighet har jeg. Ikke får jeg sagt noe enda for han er ikke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2014 #1865 Del Skrevet 13. februar 2014 Når kommer han hjem da? til deg så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. februar 2014 Forfatter #1866 Del Skrevet 13. februar 2014 Vet ikke helt, han er på sitt faste torsdagstreff. Men, jeg har tatt litt kontroll over hva som er kjipt så i morra skal jeg gå en tur med en mamma fra klassen og tirsdag har jeg en avtale med ei venninne. Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 13. februar 2014 #1867 Del Skrevet 13. februar 2014 Er så kjipt når det er slikt. Men bra du har tatt kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. februar 2014 #1868 Del Skrevet 13. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. februar 2014 #1869 Del Skrevet 13. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #1870 Del Skrevet 14. februar 2014 God morgen, vi starter på nytt idag. Andre og jeg fikk snakket sammen igår, eller jeg prata for det meste. Føltes mye bedre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 14. februar 2014 #1871 Del Skrevet 14. februar 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #1872 Del Skrevet 14. februar 2014 Takk det samme til dere alle. Fine dagen med gåtur og kafébesøk med klassemammaC,enchiladas til middag og fredag ♥ MEN! Jeg elsker Dobbel Chocka Mocca. Å starte dagen med en kopp er min dop i hverdagen, lyspunktet på morran osv... Og hva nå: Skal stanse produksjon! Snufs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #1873 Del Skrevet 15. februar 2014 Lørdagskveld er ikke så spennende lenger. Men når barneTV kommer på og ungen kryper tett inntil, da tenker jeg at jeg er heldig og har verdens beste kvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 15. februar 2014 #1874 Del Skrevet 15. februar 2014 Livet trenger ikke å være spennende for at det skal være bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. februar 2014 #1875 Del Skrevet 16. februar 2014 Håper dere har en fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. februar 2014 #1876 Del Skrevet 16. februar 2014 Lørdagskveld er ikke så spennende lenger. Men når barneTV kommer på og ungen kryper tett inntil, da tenker jeg at jeg er heldig og har verdens beste kvelder! Trygghet og varme er viktigere enn spenning, spør du meg. Ha en finfin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #1877 Del Skrevet 16. februar 2014 Eplekake til svogerØ sin bursdag i ettermiddag er bakt. Nå skal jeg snart steke grove havrevafler og vekke Andre siden han har jobbet natta. Stafetten er akkurat ferdig, men det nevner jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 16. februar 2014 #1878 Del Skrevet 16. februar 2014 stafetten.... De norske utøverne og skismørerne er jo helt håpløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. februar 2014 Forfatter #1879 Del Skrevet 17. februar 2014 Jeg vet det, Aprilis. Det er håpløst. Det er vinterferieuke og TM er meldt på SFO. Men hun våknet klokka 2 i natt med smerter i beina (tror hun har voksesmerter) og gråt. Tilslutt gav jeg henne 15 ml flytende paracet og da gav det seg. Hun har noen ganger vondt i beina på kvelden, såpass at hun har ligget og grått og ropt AU! Hun sovnet igjen ved 4/4.30 tida og jeg har ikke samvittighet til å vekke henne enda. Ihvertfall vente til 8.30, så får vi heller raska på etterpå. Selv skal jeg til tannlegen kl 11, den timen som jeg måtte flytte på. Det er ikke helt det jeg kunne tenkt meg å bruke tid på, men det er greit å få det gjort uansett. Men, nok om alt det, og over til det som betyr noe her i verden: Etter tannlegen blir det booket Gøteborgtur. SøsterG og jeg gjorde en research igår og vi får bare enkeltrom, og ikke to dobbeltrom. Litt kjedelig- men kanskje litt greit og? Avreise om 2.5 uke, og jeg kjenner på sommerfuglene i magen alt.... Er dette min favorittdel av hotellet, tro? http://www.arkenhotel.com/art-garden-spa/vila-avslappning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. februar 2014 #1880 Del Skrevet 17. februar 2014 Så deilig med spa!! Lykke til hos tannlegen MarianneE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg