Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Pulejul blir litt drøyt med barn i huset.

Har vært i butikken og har handlet inn det meste til jul.

Vi skal jo bort på middag julaften og 1. Juledag og 2. Juledag tenkte vi å ha spareribs fra frysa.

Kanskje derfor det bare kom på 485kr i butikken?

Ble så overraskende lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: julepul ja.

Ekte mannfolk er mye bedre! Gratulerer med merkedagen deres :hug:

Jeg var også 18. Vi har 12-årsdag 1.januar

Vi har og 1. Nyttårsdag som årsdag for når vi ble sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med sånne merkedager. Husker datoen jeg møtte M jeg.. Da har vi samme dato på når vi ble sammen med mennene våre. 1. Nyttårsdag her og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang dag har blitt til kveld.

Alt som skulle gjøres idag har blitt gjort og mer til.

Love Actually går på TV men den er visst ikke så viktig som Die Hard hos han som har fjernkontrollen. :snurt:

I morra har vi juletreet oppe og ribbelukt.

Fint er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære fikk to flasker vin og filmen Love Actually av sjefen sin i julegave i år :fnise:

Noen syntes visst at det var på tide at kjære skulle være hjemm og ha en kosekveld med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julepynter en nyvasket leilighet og gomler Sara Bernard (kjøpekaker er det lov å tyvstarte med...) ribba har stått i ovnen i 30 min og IlDivo bidrar med julemusikk.

Andre er hjemme om 30 min og da kommer juletreet inn.

Jula er jammen ikke det værste man har...

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi egentlig ikke, men vi skal bidra med ribbe i morra, så jeg stekte den idag (første gang jeg gjør det på lillejulaften) så er det gjort.

Også var det den prøvesmaken som kom godt med...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sover ikke så godt for tiden, og da jeg våknet 3.45 i natt og ikke søvnet igjen før 5.10 for så å bli vekket av vekkerklokka kl 5.50.... da var jeg klar for å bare få Andrè opp så jeg kunne sove mer før TM stod opp og kunne legge beslag på faren sin litt.

Hadde ikke fått tenkt ferdig før TM hoppa oppi senga mi og hylte at det er julaften og at hun gleder seg til å ha på ny kjole i kveld.

Så da var det bare å fiske fram julestrømper, Nemijuleheftet og... :hjerte:

Andrè jobber til kl 13 og når han kommer hjem skal vi spise hjemmebakte rundstykker, godt pålegg og ha kakao. Broder'n kommer og så det blir koselig!

Etter det blir det Disney på TV, skifte så til søsterG.

Men før det blir det selvsagt 3 nøtter til askepott og alle de velkjente tingene. :bolledeig:

GOD JUL ALLE SAMMEN!

Jeg setter pris på dere alle og enhver!

:gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk og det samme til dere!

Årets julegave ser ut til å bli noe jeg ikke har nevnt så mye: Min ste-og navnsøster (datter til mammas mann) er på sykehuset og fødsel er igang.

Det ser ut til at jeg blir stetante (eller tante bare) i løpet av dagen eller morradagen.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...