Gå til innhold

Anekdotene del2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm... har ikke influensa men omgangssyke på oss begge to.

Jeg er for frisk ellers til influensa og siden jeg har fortsatt å måtte fly på do så... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.... det er et godt tegn når jeg våkner og er sulten og har spist en brødskive og beholdt den i kroppen i 2.5 time uten å måtte løpe på do?

Skrevet

Jeg er mye bedre.

Andre er på rett vei han og.

Vi tyr til cola, tepper, fyr i ovnen og The Julekalender.

TM og jeg har vært ute og måket snø og vært en tur på Kiwi.

Men energi... nei, det eier vi ikke.

Skrevet

Sliten, svimmel, null matlyst (men har spist frokost), vil bare legge meg ned og lukke øynene litt.

På jobb om 4 timer.

Når jeg endelig har fått spørsmål om å jobbe en uke; Hvorfor måtte det bli slik som dette?

:(

TM er på skolen, jeg skal ta det litt med ro nå så rydde litt, lufte og skifte sengetøy.

Skrevet

Typisk det da..

Hvordan gikk det?

Skrevet

Veldig bra!

Uten at jeg trenger å skrive hvordan og hvorfor har jeg fått forståelse av at jeg har gjort en god figur der.

Og jeg kan vist belage meg på mer jobb der.

Lykke: Være på turn avslutning og få lodd av svigermor for så å vinne stor, tung fruktkurv og en stor pose twist.

Nam...

Skrevet

Kjære lønningsavdelingen i kommunen.

Takk for lønn.

Å få 700 mer enn ventet var hyggelig, etter mine beregninger betyr dette at vi ligger på "normal-inntekt" altså på høyde med da jeg hadde jobben i Skien. Ihvertfall sitter jeg igjen med mer eller mindre samme sum tilbake nå som da når utgifter er betalt.

Det betyr mer enn du vet.

Så takk.

Og takk til svigermor som og har forbarmet seg over meg og hosten min og gitt meg Cosylan.

Nå: Natta!

Skrevet

Det er halvskatt i desember på kommunelønn :)

:klemmer:

Skrevet

Det er vel halv skatt på all lønn i desember.

Jeg var bare usikker på hvor mye jeg ville få i lønn, og hadde laget meg en "grense" for hvor lite jeg ville få før jeg ble skuffa.

Så det var hyggelig å få 700kr over den grensa.

Siden torsdag har jeg bare tittet innom via mobilen, nå har jeg endelig funnet PCen igjen.

Mailen hadde hopet seg opp, jeg hadde ikke fått sett verken på nav.no eller finn.no på snart en uke så siden jeg allikevel var våken fant jeg ut at jeg like greit kunne sette meg her litt.

Jeg har begynt å stresse meg opp til jul nå.

Vi har fått opp julegardiner og igår fikk vi pakket inn julegaver, ihvertfall de som er i hus.

Det er det vi har fått gjort til jul.

Siden desember startet med forkjølelse og etterhvert omgangssyke (Andrè stakkars skal prøve å reise på jobb igjen idag etter og bare måtte reise hjem igjen på mandag) har det ikke blitt bakt en kake eller spilt en julesang.

Få oss på beina igjen så får vi ta et maratonløp til helga tenker jeg.

Skrevet

Da var et slag (straks) i boks.

Pepperkaker er bakt med TM.

Skrevet

Ikke ofte jeg tar natta kl 21.30 men idag har det skjedd gitt.

Skrevet

Ikke ofte jeg tar natta kl 21.30 men idag har det skjedd gitt.

Formen fremdeles ikke på topp, eller var du bare trøtt? Jeg skal ikke si noe forresten, for jeg har vært i seng 22-22.30 hver dag de siste ukene, og det er VELDIG tidlig for meg! :natti:

Skrevet

Formen fremdeles ikke på topp, eller var du bare trøtt? Jeg skal ikke si noe forresten, for jeg har vært i seng 22-22.30 hver dag de siste ukene, og det er VELDIG tidlig for meg! :natti:

Litt begge deler tenker jeg.

Er ordentlig forkjølt og går på Cosylan hostesaft, og har hatt en travel uke.

Kroppen har ikke vært helt seg selv etter helgas sykdom så det føltes deilig å legge seg litt ekstra tidlig igår.

Vi var på juleavslutning for TMs klasse igår.

34 førsteklassinger som sang sanger så pent de bare klarte.

Det var hyggelig, men merkes at det er vanskelig å komme i kontakt med de andre foreldrene når du ikke er "med i klikken" fra før av.

Begynner på jobb om en time.

Dessverre var det ikke behov for meg neste uke, hadde håpet det jeg.

Men jeg skal i Åpen Bhg på mandag så det er jo bra.

Fredag idag føles bra.

Det blir en tradisjonel fredagstaco i kveld, deilig når maten begynner å smake godt igjen! :tommel:

Skrevet

Idag har jeg skrevet under på en vikar kontrakt med sfo.

Nå er jeg fast tilkallings vikar der.

:nigo:

Skrevet

Så bra med et ben innenfor på sfo! :jepp: Jeg jobbet jo endel som tilkallingsvikar på sfo i fjor, og der var det så mye sykdom at jeg kunne jobbe nærmest så mye jeg ville..

Hva har dere i tacoen? Vi ender alltid med det samme, så jeg tenkte jeg skulle høre om du hadde noen lure tips ;)

Skrevet

Så bra at du er bedre og maten smaker igjen. :)

God helg! :klemmer:

Skrevet

Så bra med et ben innenfor på sfo! :jepp: Jeg jobbet jo endel som tilkallingsvikar på sfo i fjor, og der var det så mye sykdom at jeg kunne jobbe nærmest så mye jeg ville..

Hva har dere i tacoen? Vi ender alltid med det samme, så jeg tenkte jeg skulle høre om du hadde noen lure tips ;)

Da har du spurt feil person.

Tidligere brukte jeg sånna tacotubs til meg, eller bestilte glutenfrie lomper.

Men disse tacolompene (som det kalles her i huset) sprekker jo litt fort så jeg tar en skål og har oppi kjøttdeig, salat, mais, løk, paprika, ost, guacamole, rømme og salsa.

Dette er fast, noen ganger ananas, men de nevnte over har jeg alltid.

Lite oppfinnsom synes jeg, men en sikker vinner uansett.

;)

Så bra at du er bedre og maten smaker igjen. :)

God helg! :klemmer:

Joa, men ulempen er at man får lyst på alt mulig.

Så i ettermiddag skal pinnekjøtt legges i vann til middag i morra.

:ler:

Det regner ute.

Hva søren er dette for noe vintervær, jeg vil ha skikkelig vinter med snø.

TM får akebrett til jul og.. vel... det er ikke engang meldt et snøfnugg på julaften. :snurt:

Vi skal avgårde å kjøpe TM sin julegave idag.

Vi har ingen anelse om hva hun skulle få, hun trenger ingenting og vi vet hva besteforeldre og tanter kjøper så vi har endt opp med noe vi vet hun ønsker seg:

http://ringoshop.no/products/filly-regnbue-tarn

Hun elsker å leke med Filly (de små hestene) og tenker at et slikt et nok vil gjøre lykken på julaften. :)

På Juleplanen for helga står lage risboller, sende gave til Oslo, innkjøp og forberedelser til å lage kransekakestenger, det skal komme litt juleduk og pynt i gangen.

Andrè skal jobbe ekstra i kveld, så jeg ser for meg at så fort TM er i seng i kveld blir det "Love Acctually" og sjokolade i sofakroken. :hjerte:

10 dager igjen til julaften... :tree:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...