MissStiles Skrevet 4. desember 2013 #1541 Del Skrevet 4. desember 2013 ...og så var det en gledelig ting som skjedde igår. Leder for SFO dro meg inn på kontoret igår og lurte på om de kan bruke meg som vikar framover. Både på SFO og på kjøkkenet. Det er vanskelig å svare "jada, det hadde vært fint" mens du hopper og jubler inni deg.... Så bra! Gode nyheter det da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. desember 2013 Forfatter #1542 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja, jeg skal jobbe der første gang om... 40 min. Blir bra det med den forkjølelsen og det tette systemet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2013 #1543 Del Skrevet 4. desember 2013 Hurra! Og TG, var det henne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 4. desember 2013 #1544 Del Skrevet 4. desember 2013 Det var Trine Grung. Da det ble vitset om Fotballfrue fra scenen så TG ut som om hun hadde svelga verdens sureste sitron og satt og tastet på mobilen i lang tid etterpå mens hun så rett og slett dritt sur ut. Når man er så ivrig etter oppmerksomhet som de damene der, så må man jo regne med at man blir vitset om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #1545 Del Skrevet 5. desember 2013 Når man er så ivrig etter oppmerksomhet som de damene der, så må man jo regne med at man blir vitset om. Det er det jeg og tenker... **** Jobben på SFO igår var hyggelig.og hektisk. TM og jeg gikk derfra 15.05 og var på plass til juleavslutning i åpen barnehage til 15.45. Der var vi til vi var ferdig og gikk 18.45. 15 min seinere stod pappa på døra. Da TM var i seng kollapset jeg på sofaen og var glad jeg var hjemme alene. Idag sitter jeg her tett i nesa, svir i øynene, vondt i hodet, tett i bihulene, hoster meg blå... Fikk ikke levert timelista som jeg skulle igår, så det må jeg gå å gjøre etterpå. Når jeg kommer tilbake frister det med en date under et teppe på sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #1546 Del Skrevet 5. desember 2013 Noen som har lyst på litt hoste? Anyone...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #1547 Del Skrevet 5. desember 2013 Mye man finner på nettet gitt... http://www.tv2.no/underholdning/ingen-grenser/ingen-grenseralina-alle-foelelsene-kom-paa-en-gang-4146446.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #1548 Del Skrevet 5. desember 2013 Neste uke blir det jobbing hele uka på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #1549 Del Skrevet 6. desember 2013 en ting er jo at jeg hoster til jeg ser mannen med ljåen. Men jeg kan spare meg for å i tilegg sitte på do med ei bøtte i henda og... ja, begge deler trengtes.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #1550 Del Skrevet 6. desember 2013 Influensa.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. desember 2013 #1551 Del Skrevet 6. desember 2013 Ånei, god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. desember 2013 #1552 Del Skrevet 6. desember 2013 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #1553 Del Skrevet 6. desember 2013 Det kjipe idag er at søsterG og jeg hadde kaffedate idag. Den avtalen la vi for en mnd siden. Istedet ligger jeg på sofaen og lurer på om jeg vil overleve. SøsterG er snill og tatt en tur i butikken for meg OG har tilbudt seg å ta med TM på pepperkake baking i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. desember 2013 #1554 Del Skrevet 6. desember 2013 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. desember 2013 #1555 Del Skrevet 6. desember 2013 Uff stakkars deg! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. desember 2013 #1556 Del Skrevet 6. desember 2013 Uff, god bedring! Godt at du har en søster som kan ordne opp litt for deg mens du er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #1557 Del Skrevet 6. desember 2013 Ja, idag har hun vært uvurderlig. Andre må jobbe nattevakt i helga så dette blir en interessant helg! Håper jeg er bedre i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #1558 Del Skrevet 7. desember 2013 Hmmm... Idag føles det ikke som om jeg skal dø. Det gjorde det igår. Har t.om fått i meg to brødskiver. I går fikk jeg i meg en yoghurt og litt pringles. Jeg er ikke bra, men bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. desember 2013 #1559 Del Skrevet 7. desember 2013 Så bra! Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #1560 Del Skrevet 7. desember 2013 Å,flott. Nå er vi to som er dårlige. Noen som har lyst å ha TM i fosterhjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg