MissStiles Skrevet 28. november 2013 #1501 Del Skrevet 28. november 2013 Fint med pakkeliste.. Da må jeg prøve og huske på det samme. Er litt spent på når jeg kommer meg avgårde imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2013 #1502 Del Skrevet 28. november 2013 Er rimelig klar for å pynte litt til jul/advent jeg også... Må bare vaske litt mer først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2013 #1503 Del Skrevet 28. november 2013 Kan det stemme at det er hun venninna di fra Ingen grenser som er portrettert i det nyeste Foreldre&Barn? Lykke til med dagens gjøremål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1504 Del Skrevet 28. november 2013 Fint med pakkeliste.. Da må jeg prøve og huske på det samme. Er litt spent på når jeg kommer meg avgårde imorgen. Trodde alle lagde pakkelister, jeg... Er rimelig klar for å pynte litt til jul/advent jeg også... Må bare vaske litt mer først... Jotakk, leser på FB at du virkelig driver med storvask om dagen. Flinkisen! Jeg tenker at det burde jeg og, men jeg vet ikke om jeg gidder... Kan det stemme at det er hun venninna di fra Ingen grenser som er portrettert i det nyeste Foreldre&Barn? Lykke til med dagens gjøremål! Det kan stemme ganske bra det. Godt du spurte, for jeg kom på nå at jeg må få kjøpt det bladet. **** Mann&barn har forlatt huset og er hos øyenlegen nå. Jeg har tre maskiner med klær som skal brettes sammen, en oppvask og så må jeg gå til menighetskontoret for å levere timelisten min for november. Og... heldig som jeg er: På trappa ligger det en rotte pus har lagt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. november 2013 #1505 Del Skrevet 28. november 2013 Æsj, her ble jeg nesten inspirert til både husvask og klesbretting..... Men bare nesten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1506 Del Skrevet 28. november 2013 Viktig å ikke ta i for mye i din tilstand Mazilla! :fy: Det beste er nok bare å gjøre ikkeno... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. november 2013 #1507 Del Skrevet 28. november 2013 Jeg skal gjøre ikkeno! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. november 2013 #1508 Del Skrevet 28. november 2013 Jotakk, leser på FB at du virkelig driver med storvask om dagen. Flinkisen! Jeg tenker at det burde jeg og, men jeg vet ikke om jeg gidder... Og den storvasken skyldes ikke at jeg proppfull av energi... Den storvasken er prisen jeg betaler for fjorårets slurv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. november 2013 #1509 Del Skrevet 28. november 2013 Da ringte akkurat Farris Bad for å ønske oss velkommen imorgen. Og dobbeltsjekke at vi fortsatt kommer. Jeg sa at vi gleder oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1510 Del Skrevet 28. november 2013 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1511 Del Skrevet 28. november 2013 Pakkekalender er klar. Innså at jeg hadde bare 23 ting, så det er godt mor hadde noe småtteri på lur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. november 2013 Forfatter #1512 Del Skrevet 28. november 2013 Ingenting sier DILLA som når man laster ned et nytt spill på mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. november 2013 #1513 Del Skrevet 29. november 2013 Hvilket spill? Kos dere i helga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. november 2013 #1514 Del Skrevet 29. november 2013 God tur til dere begge to! Er bare ørlite grann misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. november 2013 #1515 Del Skrevet 29. november 2013 Åssen går det med pakkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2013 Forfatter #1516 Del Skrevet 29. november 2013 Hvilket spill? Kos dere i helga da! Jeg gikk i Playbutikk og lastet ned Wordament. Tar litt tid før man får teken på det spillet, men det er veldig gøy- og vanedannende! Takk, jeg skal ihvertfall storkose meg, MissStiles får det sikkert allright hun og. God tur til dere begge to! Er bare ørlite grann misunnelig! Ikke sånn for å være kjip, men jeg skjønner det. Jeg hadde og vært bittelitt (ca tusen...) misunnelig om det ikke var meg. Og jeg har bare MissStiles å takke for det hele, hadde det ikke vært for henne ville dette vært meg ca 21.30 i natt: Åssen går det med pakkinga? Er det noe jeg IKKE har, så er det pakkegen! I bagen la jeg morgenkåpa mi, og innså at den tar 1/3 av bagen. Badetøy er lagt i, og jeg må bare innse at jeg har ikke verdens mest flatterende badedrakt. Joda, jeg har et par ( ) kilo for mye, men MÅ all badetøy vise fram alle feil og mangler(!) ved kroppen min- og gi meg flate pupper i tillegg? Det er ihvertfall ingen mannfolk som kommer til å kaste sine øyne på meg i badet ihvertfall. (ja, jeg vet jeg er gift. Nei, jeg har ikke tenkt til å finne på noe tull.) Mangler bare å legge oppi noe undertøy, sokker, lommelykt (til lesing av bok om morran), vinflaske og mobillader. Etter størrelsen på bagen ser det ut som om jeg skal være borte noen dager, men som sagt... morgenkåpe tar stor plass. Men, jeg var i tvil om hva jeg skal på i kveld, og har droppet og ta med tre plagg fordi jeg ikke klarte å bestemme meg. Nei, pakking er ikke noe for meg... **** Ja, klokka har rukket å bli 10.30 alt. Jeg må pakke ferdig, på posten, handle, innom Kiwi, Nille, Meny, hente TM kl 13 og da er Andrè og ferdig på jobb. Når alle er hjemme skal vi ståke og stresse litt før de kjører meg til byen (bare håper jeg rekker innom en butikk som selger ferske glutenfrie boller), være på bussholdeplassen ca 14.30 og hoppe på bussen som går til nabofylket. Andrè skal så kjøre TM til pappas jobb for hun skal være hos pappa&J i natt, så reiser han hjem, spiser, sover litt, dusjer og skal være på julebord kl 19. I morra reiser jeg fra hotellet 12.30, rett til pappa og få han til å kjøre TM og meg hjem. Satser på å være hjemme 14.30, noen av oss må nok en tur i butikken, annaB kommer hit ca 16.30, da spiser vi litt, slapper litt av, steller oss, reiser på julebord til kl 20. Søndag; Pynte litt til jul, se tenning av grana i byen, drikke kakao. NÅ; Pakke ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. november 2013 #1517 Del Skrevet 29. november 2013 Du er ikke den eneste som er i tvil om antrekk ikveld. Jeg har med 3 kjoler så får se hvilken det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. november 2013 Forfatter #1518 Del Skrevet 29. november 2013 glad det bare ikke er meg som er slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. november 2013 #1519 Del Skrevet 29. november 2013 Også pakke så mye for kun en natt. Typisl oss jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. november 2013 #1520 Del Skrevet 29. november 2013 Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg