loffen Skrevet 4. november 2013 #1381 Del Skrevet 4. november 2013 Uff det høres grusomt ut. Jeg har skjemaskrekk.. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1382 Del Skrevet 4. november 2013 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. november 2013 Forfatter #1383 Del Skrevet 4. november 2013 Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. november 2013 #1384 Del Skrevet 4. november 2013 Sånne web-skjemaer er helt forferdelig å fylle ut. Også henger programmet seg opp og man må begynne på nytt. Hate it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. november 2013 #1385 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Velkommen til jobbsøking anno 2013... Easycruit, webcruiter osv er djevelens verk! Men dokumenter må du uansett ha elektronisk, for selv om du søker på mail må du ofte legge ved vitnemål og attester. Endret 4. november 2013 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2013 Forfatter #1386 Del Skrevet 5. november 2013 Velkommen til jobbsøking anno 2013... Easycruit, webcruiter osv er djevelens verk! Men dokumenter må du uansett ha elektronisk, for selv om du søker på mail må du ofte legge ved vitnemål og attester. Easycruit? webcruit? Oh lord.... SøsterG ringte helt fortvilt igår; Minstemann er blitt syk og barnets far begynte i ny jobb igår og selv skal hun på kurs idag. Så idag kommer kråkebolleV og skal være hos tante. TM fikk akutt vondt i magen da hun hørte om dette, men det gikk vist over igjen like kjapt som det kom. Har skrevet i meldingsboka at hun ikke skal sendes på SFO idag så kråkebolleV og jeg henter TM når skolen er ferdig. Ikke noe moro å være på SFO når bestevenninna er her hjemme... Får sette meg med denne jobbsøknaden i kveld. Også jeg som er såååå opplagt om kvelder... Skulle og i et par barnehager med papirer idag og bortimot be på mine knær om å få være vikar men det får jeg ta på fredag. I morra skal jeg i Åpen Bhg å jobbe ( ) torsdag kommer kråkebolleV hit siden barnehagen der har planleggingsdag. Godt min ledighet fører til noe godt for noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. november 2013 Forfatter #1387 Del Skrevet 5. november 2013 Kakao med krem og boller og barneprat rundt kjøkkenbordet. Fine jentene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1388 Del Skrevet 6. november 2013 Å herregud idag skal jeg endelig jobbe igjen! Åpen barnehage idag! ... oj, ser jeg meg i speilet så blinker det et skilt over hodet mitt hvor det står DESPERAT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. november 2013 #1389 Del Skrevet 6. november 2013 Kos deg på jobb i dag. Også håper jeg virkelig at du snart får deg en ny jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1390 Del Skrevet 6. november 2013 Ja, en ny jobb hadde vært kjekt snart. Skal ut å spise i kveld med babytrall-mammaene, har vært litt skal... skal ikke... for jeg synes at det og ut å spise er litt ekstravagant for tida. Så, jeg... eh... dro en litt spansk en og sa at jeg ikke viste om jeg kunne komme fordi Andrè skal kanskje jobbe overtid. Men det føltes ikke bra. Så jeg fant ut at pokker heller, LITT koselig bør jeg og ha det snart så en tlf til Andrè og vi fant ut at han går med TM på klubben i ettermiddag og jeg går ut og spiser. Jeg mener... jeg trenger jo ikke bestille det dyreste som finnes! Så jo, jeg sender mann og barn på onsdagsklubben så steller jeg meg skikkelig og går ut for å kose meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1391 Del Skrevet 6. november 2013 Kaldt i stua syntes jeg; 17.5 grader! Tror jeg fyrer litt når jeg har henta TM... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. november 2013 #1392 Del Skrevet 6. november 2013 Kos deg ute ikveld!! Av og til er det lov å kose seg litt selvom man vet at man ikke burde.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1393 Del Skrevet 6. november 2013 det var det jeg og tenkte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1394 Del Skrevet 6. november 2013 Sendte sms og sa at jeg kommer. Fikk svar at det var hyggelig og at K hadde glemt å si at siden det er jobb sponser kommunen 100kr. Det var igrunn greit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. november 2013 #1395 Del Skrevet 6. november 2013 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. november 2013 Forfatter #1396 Del Skrevet 6. november 2013 Takk, will do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2013 #1397 Del Skrevet 7. november 2013 Var det hyggelig igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2013 Forfatter #1398 Del Skrevet 7. november 2013 Det var veldig koselig! Deilig mat, deilig servitør, hyggelig selskap. Bare så synd de ikke hadde noe varme på der, og noen av oss måtte sitte med jakke på for ikke å fryse. Det var godt å komme hjem til fleeceteppe, kaffe og Lillyhammer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2013 Forfatter #1399 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har fått invitasjon til en tur på et fancy spahotell 20 minutters kjøring herfra. Middag, show og overnatting og det koster meg ikke en krone. Ms.Stilles og jeg skal dit. Kjente jeg ble nesten svimmel av glede... Gleder meg ikke i det heeele tatt liksom. sendte "herregud-vet-du-hva" sms til annaB og hun svarte at dette fortjener jeg. Kan ikke noe for det, men tenkte at kanskje hun har litt rett, de to siste månedene har ikke vært så enkle.... Herre som jeg gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. november 2013 #1400 Del Skrevet 7. november 2013 Akkurat det samme tenkte jeg og. Du fortjener det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg