MarianneE Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #1281 Del Skrevet 8. oktober 2013 Idag har jeg brukt dagen på og synes synd på meg selv. Skikkelig furta. Igår booka jeg spinning og ville IKKE gå i dag men jaja... jeg fikk vel gå da. Og det er det beste jeg kunne gjort for meg selv. Jeg fikk tråkket av meg mye frustrasjon og jeg måtte takke hun som hadde timen etterpå for en bra time. Da kom det noen tårer fra meg av en eller annen grunn... Ellers idag går det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. oktober 2013 #1282 Del Skrevet 8. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #1283 Del Skrevet 9. oktober 2013 God morgen fra meg og verdens mest kosete pus.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. oktober 2013 #1284 Del Skrevet 9. oktober 2013 Ha en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #1285 Del Skrevet 10. oktober 2013 Da var det jaggu helg! Vi reiser alle tre til Stavanger i morra og blir over helga hos broder'n. Gleder meg skikkelig mye, skal bli SÅ deilig og komme seg litt bort og koble av. Dessuten er svogerS&svigerinneK på cruise så vi slipper og støte på dem på gata... Litt kjipt med biltur på 5 timer men vi skal nok klare oss... Det blir kjekt! Ellers er det opp og ned, veldig overrasket over at det og miste jobben går SÅ innpå meg. Jeg føler meg psykisk mørbanket eller hva jeg skal si. Drømmer om hele greia om natta, går og er trist på jobben. Om tre uker på dagen idag så jobber jeg der ikke lengere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 10. oktober 2013 #1286 Del Skrevet 10. oktober 2013 Tenk på det som en ny sjanse, nå må du jo virkelig ut for å lete etter noe annet, og du har vel ønsket deg større stllingsprosent egentlig? Er sikker på at du finner noe fort vikarbyrå er nok veldig lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. oktober 2013 #1287 Del Skrevet 10. oktober 2013 Kos deg masse i helga MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. oktober 2013 #1288 Del Skrevet 11. oktober 2013 God tur til Stavanger!! God helg & kos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2013 #1289 Del Skrevet 11. oktober 2013 God tur. Nyt helga. Hilsen Sauen og Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 11. oktober 2013 #1290 Del Skrevet 11. oktober 2013 God helg Marianne!!! Innom for å gi deg en kjempe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1291 Del Skrevet 14. oktober 2013 Då va me hjemma, og ei nye uga e igang! Vi kom hjem rett over kl 18 igår og etter 6 timer i bil var det deilig! Kattene var henrykte over og ha oss hjemme igjen og spesielt TM var overlykkelig over og se de firbeinte igjen. Jeg har vært på jobb idag og kjenner jeg blir bare mer og mer rastløs der. Har ikke lyst til og slutte, men samtidig så er det kjedelig og gå slik og vente på og slutte når jeg vet at jeg har bare jobb ut mnd. På en måte vil jeg bare gå derfra og bli ferdig med hele greia. Onsdag kommer jeg ikke, da skal jeg jobbe i Åpen Bhg istedet. De ville gjerne ha meg til og begynne nå, og da gjør jeg det. Gleder meg skikkelig mye! Jeg skal være litt på kjøkkenet først så på babytrall etterpå med de minste barna (noe jeg er redd gjør meg ganske så babysjuk etterpå... ) Dessuten er det så at det er fra kl 9-14, noe som utgjør 2.5 dager i "kjøkken-jobben" hva timer angår, og kommunelønn. Ja, jeg blir kommuneansatt. Humøret er bedre, og jeg tror jeg hadde godt av en tur til Stavanger. Det letta litt etter en tur, og det er fint. Straks hente TM på SFO, hun var gørrsliten idag etter turen i helga og spurte om ikke jeg kunne hente henne tidlig og så ville hun hjem og hvile. Trenger kanskje det siden søsterG kommer med kråkebollene (ungene...) kl 17.45 og da skal kråkebollene være her fram til kl 20 siden søsterG og samboeren skal på lydighetskurs med bikkja. Kanskje livet ikke er så værst allikevel, bare man ser på de rette tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #1292 Del Skrevet 14. oktober 2013 Rundt kjøkkenbordet sitter det tre kråkeboller og spiser nybakte ostemuffins og drikker kakao til kveldsmat mens de skravler om alt og ingenting. De har tegnet og vi har skrevet ønskelister til jul. Fine små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. oktober 2013 #1293 Del Skrevet 15. oktober 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #1294 Del Skrevet 16. oktober 2013 Skal på jobb i Åpen Barnehage idag. MarianneE- nå og som kommuneansatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. oktober 2013 #1295 Del Skrevet 16. oktober 2013 Lykke til i dag, dette tipper jeg blir veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. oktober 2013 #1296 Del Skrevet 16. oktober 2013 Lykke til idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 16. oktober 2013 #1297 Del Skrevet 16. oktober 2013 Åssen har det gått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #1298 Del Skrevet 17. oktober 2013 Å herligeheten.... fine jobben! Jeg kjenner jo damene som jobber i Å.Bhg (vi kaller det for det vi) og har kjent dem i 6 år og etter og vandret ut og inn dørene der viste jeg hva jeg gikk til. Jeg og ansattM (herlige damen!) satte kart lekerommet og så var mye på kjøkkenet, forberdte lunch ti mammaene som skulle på babytrall (sang "kurs" med babyer, fra nyfødt og opp ti 1 år) så jeg anrettet, skar brød, lagde kaffe og te, skravlet med de andre ansatte. Da babytral begynte gjorde jeg klart der, var med under trallen og assisterte lederK (som gav meg jobben). Etterpå spiste vi lunch alle sammen, jeg smelta helt da vesle Maja på 7 uker ble plassert i armene mine. Da mammaene gikk derfra ryddet jeg opp og tok kjøkkenet etterpå. Var på jobb 9-14 og syntes tida gikk veldig fort. Kjenner jeg gleder meg veldig til neste uke.... Jeg fikk bare masse positive tilbakemeldinger på at jeg var der og jeg sytes det var en kjempe koseig dag! Ellers ble det "Onsdagsklubb" på TM igår, en fritidsklubb på Misjonshuset for 1-7 klasse. Hun syntes det var stor stas og traff flere av klassevenninner der. Det varte bare halvannen time og da vi gikk hjemmover etterpå alle tre hadde hun mye og fortelle. Men da jeg spurte i morges om hun ville gå neste gang var hun klar på at hun ville ikke tilbake. Tenker vi venter og ser ann før vi tar en bestemmelse... Siden Kråkebollene var her på mandag skal TM til dem idag. Vi skal kjøre henne til søsterG når Andrè kommer hjem. Så blir det en bedre middag hjemme på Andrè og meg før vi henter henne igjen. Det er lønningsdag i morgen, jeg har litt lyst på denne: http://www.kappahl.no/article/xlnt_genser_491761 Har knapt en genser igjen i skuffen... Nå venter jobben, ønsker dere alle en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #1299 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg vet ikke hvem det var som mistet 50kr på gata idag, men spareglasset mitt hvor jeg sparer til SPAturen satte pris på bidraget. Dessuten har jeg solgt min vakre røde paljettkjole via en facebookgruppe og fikk 220kr for den. Helt grei pris, den var tross alt noen år gammel. Det gav også et bidrag til spareglasset mitt. Da jeg mistet jobben ble jeg litt nervøs for at jeg ikke kunne være med på turen allikevel, men etter at jeg solgte to kjoler på FB (kjoler jeg ikke følte var "meg" ) og legger oppi en sum av lønna, så har jeg dekket opp en god del av turen allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #1300 Del Skrevet 17. oktober 2013 Andre er og kjører TM til søsterG. Jeg har satt middag (spareribs og potetgrateng) i ovnen, Sopranos i DVDspilleren... 2 timer og 15 minutter i fred og ro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg