Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei, så trist å lese om jobben din!! :(

Men så ble jeg glad igjen da det allerede er ting på gang. :tommelsmil:

Du er tøff og flink og det ordner seg sikkert!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... god helg ja.

Jeg må jo si at dette har vært en tøff uke, så det var godt og ta helg igår.

Humøret er bedre, men jeg kjenner jeg er litt "uttafor" i hodet.

Før jeg skulle på jobb igår ble jeg stående på utsiden av Narvesen med gråten i halsen, for hvordan skulle jeg kunne fornye busskortet mitt med 35 kroner på kontoen? Et nytt busskort koster jo 700kr.

Så kom jeg på at jeg hadde jo fornyet busskortet mitt dagen før....

Da oppdaget jeg at jeg hadde tatt på meg Andrè sine sko.

Så helg... få ting på litt avstand... jo, det er en bra ting.

TM var i bursdag igår og imens satt jeg på kjøkkenet hos pappa&J og gomlet vafler som J hadde stekt til jeg kom. Det var veldig koselig, og vaflene var veldig gode, og jeg var sulten så det passet fint... :)

TM er et mareritt om dagen.

Det er mye surr, hun klarer ikke gjøre en ting OG prate samtidig, bare det og få på seg klær om morran tar 20-25 minutter. Hun må minnes på og kle på seg hele tiden, gjerne tre ganger pr sokk.

Hun skal leke katt hele tiden og så fort det er noe setter hun seg ned, selv for og ta på en jakke.

Om kvelden har hun vondt overalt særlig i beinet og vil helst bæres, slippe tannpuss, ikke kle av seg for og legge seg, ikke rydde etter seg og til tider må hun "guides" trinn for trinn gjennom dagen; "Ja, du fant brillene dine, nå må du ta dem på. (...) Ja, du skal du kle på deg jakke siden vi skal til skolen. Ja, du må og ha på sko"

Bare for og toppe det våknet hun kl 5 i morges... :murvegg:

Klage, klage.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære Marianne! :hug:

Så utrolig trist med jobben. :(

Men jammen godt at det allerede er noen vikariater på gang... Skal se at alt ordner seg fortere enn fort for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helg og fokus på andre ting er tydelig det jeg trengte.

Glemmer ikke akkurat jobben men det gnager ikke så mye som det har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager kakao til TM og meg og tar med kakaoen og en pose vaniljeboller og sykler oss en tur på biblioteket og lekeplassen mens Andrè sover etter og jobbet natt.

All dritten om jobben har lagt seg langt bak i hodet og innebærer ikke den samme vonde klumpen i magen slik som det har gjort ellers i uka.

Glemmer det ikke, men har fått det litt på avstand, det er bra.

Er dette værre enn da TM fikk autismediagnose?

Nei, så da går dette og bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtale ved sengekanten, TM fikk ikke sove med en gang...

-Får du ikke sove, lille venn?

-Nei, men jeg tenker så på fine ting, mamma.

-Å, tenker du på hvor koselig vi har hatt det idag på biblioteket og lekeplassen?

-Nei, jeg tenker at jeg burde være en popstjerne for da kan jeg ha lilla hår.

Jahaja.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bestemt meg for at uka blir god. Den kan jo ikke bli verre enn forrige så da blir den nok bedre.

Har nettopp levert en jobbsøknad til en jobb jeg kunne tenkt meg. Skulle høre noe i løpet av uka.

Spennende....

Hvordan bli kvitt en enorm trang til og drikke Starbucks ismocca?

*avhengig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei.. den som heter et-eller-annet mocka. Den er mørk brun. Skinny latte synes jeg smaker litt lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...