loffen Skrevet 10. september 2013 #1181 Del Skrevet 10. september 2013 Kjenner igjen den følelsen av å slippe gullungen ut på egenhånd. Regner med at det gikk fint med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. september 2013 Forfatter #1182 Del Skrevet 10. september 2013 det gikk veldig bra. Hennes far ville gjerne som sagt at jeg skulle stå i gata, snike meg bak busker osv for og holde øye med henne. Se for dere at jeg hiver meg bak en søppelkasse i det jenta snur seg. Nei, jeg var hjemme og holdt et godt øye ut i gården mens jeg stekte pannekaker. Hoster meg i svime i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. september 2013 #1183 Del Skrevet 10. september 2013 Smak litt på vinlageret, da forsvinner nok hosten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2013 Forfatter #1184 Del Skrevet 13. september 2013 TGIF.... Fy og faen for en uke dette har blitt. Siden søndags kveld har det føltes som om vi er med i et maratonløp uten at jeg egentlig ikke kan sette fingeren på noe eksakt som har gjort det slik. Det har føltes som om vi har stått opp, løpt et løp som har vart i 14 timer, kollapset i sofaen og så sovnet, for så og på'n igjen neste dag med det samme. Fredag passer meg veldig bra idag. Fredag og minst mulig av planer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2013 #1185 Del Skrevet 13. september 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2013 Forfatter #1186 Del Skrevet 13. september 2013 Yes, it is!!! Snart hente gullungen så ta henne med til JonasB hvor jeg skal treffe venninneI for kaffe og litt prat. Jo... helg føles ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2013 #1187 Del Skrevet 13. september 2013 Herligt, herligt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. september 2013 #1188 Del Skrevet 13. september 2013 God helg MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2013 #1189 Del Skrevet 13. september 2013 Goood helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1190 Del Skrevet 16. september 2013 Da var helga over for denne gangen. Vi har hatt en koselig helg med badeland på lørdag og søndag ble vi hjemme og skifta på senger, støvsugde under sengene, iset av kjøleskapet, ryddet, vasket badet, lagde lapskaus og var på Needy. Needy er et såkalt "Lavterskeltilbud" hvor man kan kjøpe brukte klær for det meste til barn, men og litt til voksne, de har spill, bøker og leker også. Men, du kan og kjøpe et byttekort for 100kr i året og komme med max 15 plagg og bytte til deg samme antall som du hadde med. Så igår kom vi hjem med ny gensere, bukser og et skjørt til TM. Veldig bra tiltak! Idag er det skikkelig høstvær ute. Regn og vind og skikkelig kakao i sofaenvær! Men, her er det på med allværsjakke og ut. Været skal vist bedres utover dagen, og det er igrunnen helt greit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. september 2013 Forfatter #1191 Del Skrevet 16. september 2013 skal... skal ikke... http://www.dinside.no/921207/nokia-lumia-925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. september 2013 #1192 Del Skrevet 16. september 2013 Veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2013 Forfatter #1193 Del Skrevet 17. september 2013 Ved frokosten idag leste jeg et intervju av Iram Haq, hvor hun b.la snakket om at hun hadde snakket med sin sønn om det og følge drømmene sine, og at hun sikkert drømte om noe annet om ti år enn det hun gjør nå osv... Det var noe slikt. Da begynte jeg og tenke... Hva drømte jeg om for ti år siden? Det var da det slo meg; Jeg har det jeg drømte om. Jeg ønsket meg en familie, et liv med Andrè, en fast jobb, et barn, stabilitet. Jeg drømte om det jeg har nå. Den slo meg og var plutselig overveldende, så ille at jeg måtte ringe Andrè på jobben og fortelle det. Jeg er en sånn som ikke er flink til og se det jeg har, men sutrer over det jeg ikke har. Så da jeg skjønte plutselig at jeg har det jeg alltid har ønsket meg i livet... Vi kunne hatt en bedre plass og bo, bedre økonomi... men samtidig ser jeg jo at jeg... som nevnt... har det jeg har ønsket meg i livet. Aaaawwww..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2013 #1194 Del Skrevet 17. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. september 2013 Forfatter #1195 Del Skrevet 17. september 2013 Hvor mange voksenpoeng gir dette? Jeg trenger en ny mobil, min begynner og leve sitt eget liv. Ønsker meg veldig iphone4. Jeg får lønn på fredag men istedet for og kjøpe en iphone må jeg betale tannlegeregning og siste delen av restskatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. september 2013 Forfatter #1196 Del Skrevet 18. september 2013 Hodepineonsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. september 2013 #1197 Del Skrevet 19. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2013 #1198 Del Skrevet 20. september 2013 Takk for brevet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 20. september 2013 #1199 Del Skrevet 20. september 2013 God helg, Marianne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. september 2013 Forfatter #1200 Del Skrevet 20. september 2013 FredagsFri! En fridag idag, faktisk! Flere hos firma1 reiste til Trondheim igår kveld og mange hos firma2 reiser til Oslo og da ble det ikke så mange igjen idag og lage lunch til. Og, med tanke på at jeg har hatt kraftig migrene i to dager og kjenner den sitter godt i (enda jeg føler meg mye bedre) så kunne ikke en fridag vært mer passende. Jeg har vært skikkelig dårlig denne gangen, lenge siden sist det har vært så ille. Men, føler meg bedre nå, heldigvis. Ute er det morratåke enda, håper den forsvinner snart og at den sola som er lovet kommer fram. Har masse klesvask og få unna. Også er jeg litt småkvalm.... Fikk nemlig tlf fra min bror igår. Han har blitt kontaktet av et annet firma enn det han jobber for nå, og blitt spurt om han er interessert i og komme og jobbe for dem. Da går det mer vedlikehold enn tegning av maskindeler, reising rundt i verden b.la en del i Asia og begynnerlønn på *kremt* 900.000kr. Blir litt missunlig, men glad på hans vegne, mest det siste. Han vet ikke om han skal ta den, men som jeg sa; Noen ganger får man bare den ene sjansen og bare må gripe den for du vet aldri om den kommer igjen. Fridag... lønningsdag... TM og meg på kino i kveld... lysten på sushi til lunch... bra dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg