Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Kjempe kult og gå til Stamina med TM som gleder seg til og på lekerommet, så er lekerommet stengt og resepsjonen ubemannet.

Jeg måtte ta med meg TM og gå hjem igjen, kunne ikke la henne være igjen alene!

1.september, 12 grader ute, skyer...

Sommeren er vel over nå?

:forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen "venner"! Man inviterer jo ikke med andre på tur uten å høre om det er greit med resten av reisefølge. Dette er vel ikke første gangen det er uenigheter og "misforståelser" i gjengen heller?

Håper ikke dette ødelegger for mye av dagene dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen "venner"! Man inviterer jo ikke med andre på tur uten å høre om det er greit med resten av reisefølge. Dette er vel ikke første gangen det er uenigheter og "misforståelser" i gjengen heller?

Håper ikke dette ødelegger for mye av dagene dine :klemmer:

Nei, det er ikke første gangen det er uenigheter og misforståelser, og det betenkelige er at det alltid dreier seg om de samme personene. Er det noe tull, så er det enten en av to eller begge to som er involverte.

Det ødela dagene mine i forrige uke, dvsonsdag og torsdag.

Denne uka... næh... jeg har annet og tenke på, og heller andre positive ting og fokusere på.

Slik som at jeg skal i banken idag og veksle litt norske kroner over til danske. :lur:

annaB kommer i morra og vi skal finne litt ut av turen vår, den som var så omtalt her på forrige side.

Vi har snakket om at Riga fra fedag-søndag blir kanskje litt... mye.

Den opprinnelige planen var Strømstad SPAhotell, kanskje vi bare skal satse på den enkle turen som egentlig var tanken?

Det er det som frister mest, for og være ærlig.

:)

Men nå... lage meg lunch og komme meg ut av døra snart.

Ha en strålende dag alle sammen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, den har vært ganske bra til nå.

Har handlet fersk torskefilet på Ica til -40% så nå skal det lages fiskesuppe til middag.

Går ikke noen oppskrift, men går etter hva jeg har i kjøleskapet og skapet bare.

Blir nok bra!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har snakket om at Riga fra fedag-søndag blir kanskje litt... mye.

Den opprinnelige planen var Strømstad SPAhotell, kanskje vi bare skal satse på den enkle turen som egentlig var tanken?

Det er det som frister mest, for og være ærlig.

:klemmer:

Si fra hvis jeg skal sjekke om jeg kan få en god pris til dere på Strömstad hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis jeg skal sjekke om jeg kan få en god pris til dere på Strömstad hotellet.

Du er vel god vel! :klemmer:

For en start på dagen!

TM har fått det for seg at bukser er stygt og bare kjoler kan hun bruke.

Så da var det ca 4 min med krangling om dette, hun hiksta og nekta, men buksa kom på til slutt og frokosten ble spist.

Så skulle vi til skolen. Det ville hun IKKE!

Hun ville ikke at de andre barna skulle se hvor stygg hun var med bukse!

Jeg måtte ta på henne sko og jakke, hun hylgråt, raste, trygla om og få være hjemme, nesten så hun klora seg fast i dørkarmen for og få være hjemme.

Jeg måtte bære henne ut døra.

På veien til skolen hjalp det seg, og da vi kom på SFO fikk jeg en ansatt til og komme ut i garderoben sånn i tilfellet det ville skjære seg igjen.

Det gikk bra, men dette var en utrolig kjip start på dagen.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kult og gå til Stamina med TM som gleder seg til og på lekerommet, så er lekerommet stengt og resepsjonen ubemannet.

Jeg måtte ta med meg TM og gå hjem igjen, kunne ikke la henne være igjen alene!

1.september, 12 grader ute, skyer...

Sommeren er vel over nå?

:forvirret:

Stilte spørsmål til Stamina på FBsiden deres om dette, og da jeg kom på pilates igår fikk jeg en beklagelse (og jeg var IKKE sur!) og forklaring... og en stor bag "for tort og svie" gratis.

Det var jo snilt.

Du er vel god vel! :klemmer:

For en start på dagen!

TM har fått det for seg at bukser er stygt og bare kjoler kan hun bruke.

Så da var det ca 4 min med krangling om dette, hun hiksta og nekta, men buksa kom på til slutt og frokosten ble spist.

Så skulle vi til skolen. Det ville hun IKKE!

Hun ville ikke at de andre barna skulle se hvor stygg hun var med bukse!

Jeg måtte ta på henne sko og jakke, hun hylgråt, raste, trygla om og få være hjemme, nesten så hun klora seg fast i dørkarmen for og få være hjemme.

Jeg måtte bære henne ut døra.

På veien til skolen hjalp det seg, og da vi kom på SFO fikk jeg en ansatt til og komme ut i garderoben sånn i tilfellet det ville skjære seg igjen.

Det gikk bra, men dette var en utrolig kjip start på dagen.

:(

Og når jeg skriver at hun holdt det gående i 4 minutter så mener jeg 40.....

Dette avslører sikkert hvor veldig barnløs jeg er, men hvorfor kunne hun ikke ha på kjole? :klo:

:ler:

Det var 11 grader ute, og vi har akkurat vært og kjøpt tre bukser.

Det har vært kjoler, kjoler/tights i tre/fire mnd nå, og for en gang skyld sa jeg at hun fikk ha på seg en bukse på skolen.

Jeg kunne gitt meg og latt henne ta på kjole, men jeg ville ikke la henne få viljen sin på dette.

Hadde det vært opp til henne ville hun kun brukt kjoler.

Og om jeg hadde gitt meg på dette ville jeg vært enkel og prøve og overvinne på andre punkter.

En dag igjen på jobb, så er det langhelg... Hvor der skal bli dejligt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annaB har vært her og sammen har vi lagt en reiseplan. :lur:

Vi fant et alternativ i sverige, et i danmark så ser vi hvor vi bestemmer oss for og reise.

Bra blir det uansett!!

:nigo:

Planen for i morra var denne:

1.levere barn på skole/SFO.

Sykle til jobb.

Sykle hjem.

Få besøk av halvsøsterE.

Så ble det:

levere barn.

Kjøpe månedskort på bussen

buss til jobb

kjøpesenteret

buss hjem

få besøk av halvsøsterE

Og nå er det:

Levere barn

Handle

Kjøpe månedskort på bussen

bussen t/r jobb

hente barn på SFO

Få søsterG og ungene hit så ungene kan være her mens søsterG reiser på seinvakt og til svogerØ er ferdig på jobb.

Få besøk av halvsøsterE.

Minstemann hos søsterG er syk så hun kan ikke i barnehagen så søsterG lurte på hvordan hun skulle løse det med ungene. "Kom hit med dem da vel" ramla det ut av min munn.

Fint og kunne hjelpe til, men i morra skjer det hundre ting fra før av i tillegg til dette.

Snillpikesyndrom? Neeiiidaaa..... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jepp... vi har kommet oss hjem igjen. ;)

Hatt en skikkelig fin tur, litt kjipern bare og komme hjem forkjølt og ikke i form.

Men, det er vel tida for det...

Nå er det røde pølser, spareribs og annet i fryseren, vinflasker i kjelleren og brett med øl der og.

Andre har fått handla seg noen kartonger røyk og TM kom hjem med tre barbier og en barbiehest.

Jeg kjøpte meg ny "skinn"jakke i "bikerlook" og elsker den høyt, særlig fordi den kostet 300kr på salg.

Elizabeth Arden hudkrem har kommet på badet, og en krukke med Dove body lotion til 25(!) kroner har og flyttet inn der.

Tror det ble en shoppingtur... :ler:

Nå er det jobb, skulle bare ønske Ylvisbrødrenes TheFox kunne komme ut av hodet mitt.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kartonger røyk og brett med øl? Smugla eller? :fnise:

God bedring, både fra forkjølelsen og sangen i hodet! Jeg er også smitta av sistnevnte, og blir snart gal! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi smuglet ikke, bare... eh... passet på det for noen andre. :ler:

Rar dag idag.

TM og jeg var enige i morges om at hun kan gå hjem fra SFO alene kl 15.

Jeg som ikke liker at hun er ute i hagen uten at jeg er der... :sjenert:

Men, hun ville gå hjem selv, og jeg og sikkert flere av dere gjorde det samme da vi gikk i 1. klasse.

Dessuten er det vel 400-500 meter og gå...

Jeg er sikker på at det kommer til og gå helt fint, hun trenger kanskje og vise oss at hun er stor.

Jeg er kanskje hønemor, men faren hennes er værre, han ville at jeg skulle (og bare le) snike meg langs veien for og sjekke at det går bra med henne.

Det skjer IKKE!

TM fortjener tilitten vår. :)

Lagde grønnsakssuppe på jobb idag, føler jeg oser persillerot... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...