MissStiles Skrevet 16. august 2013 #1121 Del Skrevet 16. august 2013 "vent og se" å... Det er jeg skikkelig dårlig på! Du får krysse fingerne for at den kommer allerede idag da vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. august 2013 #1122 Del Skrevet 16. august 2013 Det gikk litt over stokk og stein for meg i går, og jeg rakk ikke å gratulere deg med dagen hverken her eller der. Så gratulerer så masse med overstått! Godt å se at du hadde en fin dag og fikk det du ønsket deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. august 2013 #1123 Del Skrevet 16. august 2013 Håper du koser deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2013 #1124 Del Skrevet 17. august 2013 Var det hyggelig igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1125 Del Skrevet 18. august 2013 Takk for alle hilsner! Ja, da er man blitt 35 og synes igrunnen det er ganske greit. Merker jeg er veldig komfortabel med 35. Fredagen ble veldig hyggelig. Vi var 6 jenter som spiste pizza, pratet, lo, drakk vin, prosecco, brus og hørte på litt musikk. VenninneSA fortalte fra innspillinga av Ingen Grenser, og hvordan det føles at det dukker opp et helikopter kun for og levere en eske suketter til henne siden hun ble litt skuffa da hun fikk en kopp te uten suketter i. oooog det samme helikopteret dukket opp med tørket frukt uten rosiner i siden hun ikke liker rosiner. Ikke akkurat hverdagsbehandling det der... Ellers var det... hyggelig. Enkelt og greit. Jeg fikk siste Nemiboka av venninneI, penger av venninneM (som avtalt), glasskål på stett og konfektsjokolader av annaB (men det var vist bare en "oppmerksomhet" og gave kommer snart), flytende håndsåpe, servietter og sminkepung fra Home&Cottage fra SA, orkide&vin fra søsterG. Fine gavene!!!! Fra MissStiles kom det bok av Tom Egeland, en jeg har hatt veldig lyst til og lese. Idag kommer familien på besøk. Det står en ferdig stekt bunn til pavlova på kjøkkenet, jeg skal og bake sjokolade&valnøtt kake samt steke vafler. Tenker det blir en bra dag idag og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 18. august 2013 #1126 Del Skrevet 18. august 2013 kake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1127 Del Skrevet 18. august 2013 Vi liker kake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. august 2013 #1128 Del Skrevet 18. august 2013 Godt å høre at det var en hyggelig feiring med venninner. Kos deg med familiebesøk idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. august 2013 Forfatter #1129 Del Skrevet 19. august 2013 Da var dagen her, TM skal begynne i 1. Klasse idag. Må ta med ca hundre kleenex i veska tror jeg. Ungen min har blitt stooor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. august 2013 #1130 Del Skrevet 19. august 2013 Åååå.. Lykke til idag!! Skjønner at dette er en stor dag for både mor, far og theaM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. august 2013 #1131 Del Skrevet 19. august 2013 Hvordan gikk det? Sånn bortsett fra den lille updaten jeg så på facebook... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. august 2013 #1132 Del Skrevet 19. august 2013 Skolejente alt! Var det stas? Ble det snufsing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. august 2013 Forfatter #1133 Del Skrevet 20. august 2013 Skolestart, ja... Det gikk ikke så bra. Andrè og jeg fulgte henne bort til skolen, ca fem minutter og gå. Alle barna ble ropt opp og stod sammen med sin gruppe. De er tre grupper. Så gikk alle inn i garderoben, barna stod i gutte- og jenterekker, så gikk de inn i klasserommet. Vi trodde vi foreldre skulle være der, evt få noe info mens ungene gjorde andre ting i klasserommet, men nei... det var bare og gå hjem. Så etter en halvtime var Andrè og jeg hjemme igjen mens ungene var på skolen. De var ferdige kl 11 og da var det SFO for de som skulle dit. Vi ble litt paffe, og fikk heller ikke sagt ordentlig hadet til TM som hadde tilbragt dagen med og gråte fordi hun ikke viste hvor vi var. Alt ble så feil. Vi hentet henne kl 11 og spurte hvordan hun hadde hatt det "Kjedelig" var svaret. Hun skulle IKKE tilbake. Så dagen igår ble brukt til og være VELDIG positiv så fort temaet skole kom på banen. Hun er på skolen nå, jeg fulgte henne bort og hun var veldig positiv idag. Så da får vi håpe det holder seg slik... Ellers fikk jeg over 3000kr til bursdagen min, og litt dem ble brukt til og kjøpe meg en ny sykkel igår på salg til -30% Min eldgamle sykkel (så gammel at den var uten gir) trakk sitt siste sukk i sommer, og det var deilig og kjøpe meg en splitter ny 21gir Diamant igår. Må ha noe positivt og tenke på siden jeg skal til tannlegen kl 14 idag og borre det siste hullet jeg har. Nå hørtes det ut som om jeg har hatt en million hull, men det var to små. Tannlegen er ikke så morsomt, men jeg synes det er mindre ille enn det jeg syntes før, i det minste! Det er da noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. august 2013 #1134 Del Skrevet 20. august 2013 Herlighet for et tragisk opplegg på skolen da! Sånn er det ikke her, her får foreldrene følge med inn i klasserommet. Alle ungene går opp til tavla en og en og ringer rundt navnet sitt. Og resten husker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2013 Forfatter #1135 Del Skrevet 21. august 2013 Ja, det var ganske spesielt. Men da jeg hentet henne igår var hun et eneste smil og sa det var såååå morsomt med skole!! Innimeg tenkte jeg bare "yesss"!!! Lekser var og kjempe gøy og få, og hun hadde fått nye venner og... Det føltes myyye bedre og levere henne idag enn da vi gikk igår. Så etter en litt kjip start ser det ut til at det retter seg av seg selv- slik jeg regnet med. Kan jeg få klage på økonomi? Jeg fikk lønn igår. Pga ferie fikk jeg halv lønn, slik jeg var klar over. Etter og betalt regninger og halve restskatten min har jeg 950kr igjen på kontoen. Andrè har funnet ut at han går ut i null denne mnd. TM har slitt ut et par sko og trenger nye joggesko, det går av min konto. Det er en mnd igjen til jeg får lønn, 16 dager til Andrè får lønn. Faen. Men, jeg har betalt det jeg skal og jenta får nye sko, vi har penger til mat (tar ut et fast beløp i kontanter hver mnd) og Danmarksturen er betalt. Så da klarer vi oss vel denne lønnsperioden og. Det føles bare så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2013 Forfatter #1136 Del Skrevet 21. august 2013 ...og bursdagspengene mine gikk til denne: http://www.gmax.no/produkt/415827(BC_4)/diamant-zenith-20-fsdterrengsykkel-dame/ Det ER teit og bruke 2500kr på en sykkel, og så klage over at jeg har lite penger. Men dette var penger jeg fikk i gave, og jeg nektet og la dem forsvinne "i det store intet" og så ikke vite hva jeg brukte gaven til. TM og jeg har vært en tur ut og jeg har sykla litt rundt. Jeg er veldig fornøyd! Dessuten kom Andrè hjem og følte seg litt forkjølt så han var det bare og få i seng. En liten forkjølelse... jeg håper han klarer seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2013 #1137 Del Skrevet 21. august 2013 Fin sykkel!! Det er IKKE teit å bruke 2500kr på ny sykkel!! Du ønsket deg ny sykkel, gjorde du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. august 2013 Forfatter #1138 Del Skrevet 21. august 2013 Jo, den jeg hadde var ødelagt. Nå skal jeg sove. Ved siden av meg sitter en sovende Andre med ppapir ut av hvert nesebor. Sexy? Ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 21. august 2013 #1139 Del Skrevet 21. august 2013 Jo, den jeg hadde var ødelagt. Nå skal jeg sove. Ved siden av meg sitter en sovende Andre med ppapir ut av hvert nesebor. Sexy? Ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. august 2013 #1140 Del Skrevet 21. august 2013 Superfin sykkel! Ikke teit å bruke bursdagsgaven sin nei, og det er lov å klage på økonomien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg