Aprilis Skrevet 13. august 2013 #1101 Del Skrevet 13. august 2013 Pilates og yoga er utrolig slitsom, men god trening. Husker første gangen jeg var på yoga...hadde vel aldri svettet så mye på trening før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2013 Forfatter #1102 Del Skrevet 14. august 2013 Pilates og yoga er utrolig slitsom, men god trening. Husker første gangen jeg var på yoga...hadde vel aldri svettet så mye på trening før DEt tror jeg på! Yoga er jo så deilig, pilates var... vel... jeg tror det er en treningsform som gjør deg merkbart sterkere og smidigere veldig fort om man utfører det regelmessig og ofte. Jeg erfarte ihvertfall at det finnes sykt mange sterke folk der ute i verden... Onsdag allerede, hvor er det dagene flyr? Det blir plutselig merkbart mye fortere mørkt om kveldene nå og den varme lufta ute har et litt mer kjølig drag over seg. En del av meg liker det, en annen del er ikke klar for og gi slipp på sol og varme enda... I morra har jeg bursdag. Jeg fyller 35år. Har fått bursdagsgave fra "farmor" alt, og det var penger. Disse spares til Danmark, vi reiser om tre uker. Nysgjerrig på gaven fra Andrè. Uten at jeg trenger og utdype det... han har litt og gjøre godt igjen for etter fadesen da jeg fikk julegave til jul for og si det slik. Dessuten trenger jeg ny sykkel, og man får tross alt sykler til halv pris nå... Det er lov og håpe ihvertfall! Gudene skal vite at jeg har hintet... 35... Er jeg klar for det da, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. august 2013 #1103 Del Skrevet 14. august 2013 I morra har jeg bursdag. Jeg fyller 35år. Har fått bursdagsgave fra "farmor" alt, og det var penger. Disse spares til Danmark, vi reiser om tre uker. Nysgjerrig på gaven fra Andrè. Uten at jeg trenger og utdype det... han har litt og gjøre godt igjen for etter fadesen da jeg fikk julegave til jul for og si det slik. Dessuten trenger jeg ny sykkel, og man får tross alt sykler til halv pris nå... Det er lov og håpe ihvertfall! Gudene skal vite at jeg har hintet... 35... Er jeg klar for det da, tro? Jeg syns du skal utdype, for jeg bladde meg tilbake og fant ikke noe om noen julegavefadese? (Og det høres ut som en morsom historie... ) Jeg tror du er klar for å bli 35, det er mange år igjen før du blir gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. august 2013 #1104 Del Skrevet 14. august 2013 Ja, nå ble jeg også nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. august 2013 Forfatter #1105 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg og den store kjeften min... Julegavefadesen ja.. Jeg ville ikke skrive noe om det da, men har man sagt A osv... To uker før jul reiste jeg glad på biblioteket og lånte en bok av Ken Follett jeg hadde venta på. Siden den stod på venteliste hadde jeg fire uker på meg på og lese den. På julaften hadde jeg 50 av over 900 sider igjen. Gjett hvilken bok jeg fikk av ham til jul... Jeg var så skuffa at jeg gråt i smug, særlig fordi han viste at det jeg ønsket meg mest av alt var et bestemt ullskjerf. Derfor har han fått beskjed om og gjøre det godt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. august 2013 #1106 Del Skrevet 14. august 2013 Satser på at det blir bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. august 2013 #1107 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Hipp Hipp Hurra for deg!! Håper du får en kjempefin dag!! Endret 15. august 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 15. august 2013 #1108 Del Skrevet 15. august 2013 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. august 2013 #1109 Del Skrevet 15. august 2013 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. august 2013 #1110 Del Skrevet 15. august 2013 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. august 2013 #1111 Del Skrevet 15. august 2013 Hurra for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. august 2013 #1112 Del Skrevet 15. august 2013 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. august 2013 #1113 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg har vært på besøk uten batteri i telefonen, så her har jeg ikke fått gratulert deg. Hipp hipp hurra for verdens beste MarianneE! :is: Håper dagen har vært superfin og at du har fått det du ønsket deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2013 Forfatter #1114 Del Skrevet 16. august 2013 Tusen takk! Skjønninger!! Dagen var bra den. Har fått penger til sykkel ( ) fra Andrè&TM og penger fra Andrès bestemødre, fra mamma og broder'n. Ønsket meg penger til vi skal til Danmark om tre uker nemlig. Siden SFO har planlegginsdag idag og igår hadde jeg med meg TM på jobb, hun skravla så at jeg tror hun knapt trakk pusten en gang. Men, hun ble stille da jeg i lunchen på jobben igår ble overrekt en stor rosebukett. 20 lyserosa roser fikk jeg. Det er ikke vanlig at ansatte får gave til bursdager, så dette var utrolig koselig gjort. Jeg ble så rørt at jeg tørket noen tårer.. På en måte er det kanskje det fineste jeg har fått fordi det var så overraskende! Etter middagen ble det en tur avgårde for og kjøpe softis, søsterG og lilleV ble og med oss. Og etter TM var i seng åpnet jeg en kladdkake (glutenfri frossen sjokoladekake, smaker himmelsk!) som Andrè og jeg delte sammen med en cola og en likør. Det ble en lang dag, jeg var sliten etter og hatt med TM på jobb, litt lett migrene og følelsen av og fly fra det ene til det andre gjennom hele dagen. Det var deilig og kunne sovne på sofaen i 22tida... Og hvorfor er jeg våken nå, kl 4.10? The hell I know... men jeg har vært lys våken i snart to timer. Passer veeeeldig fint siden jentene kommer i 19tida i kveld og skal feire meg. Mann&barn reiser på hytta og blir til i morra. Det var t.om Andrès forslag. Nei... prøve og sove litt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 16. august 2013 #1115 Del Skrevet 16. august 2013 God morgen! Flere som er våkne før fuglene ja. Her har vi vært oppe en times tid snart, men kjenner det nå er på tide å finne senga igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2013 Forfatter #1116 Del Skrevet 16. august 2013 jeg sovnet igjen jeg, rundt 4.30. TM kom og vekket meg to timer etterpå... Prøvde og få henne til og gå i stua (som tross alt ligger vegg i vegg med soverommet vårt) for og slå på barneTV selv slik at jeg kanskje kunne få sove 30 min til. Det endte bare i sutring og grining så da våknet Andrè og. Det er planleggingsdag på SFO idag og så far&datter skal bli hjemme. Jeg har lett migrene og sitter og lurer på om jeg kan drikke vin i kveld, eller om jeg bør la det være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. august 2013 #1117 Del Skrevet 16. august 2013 Godt å høre at du hadde en fin bursdag. Hurra for penger til sykkel!! Pakke ble sendt i posten igår. Du får si fra når den har kommet frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2013 Forfatter #1118 Del Skrevet 16. august 2013 Pakke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. august 2013 #1119 Del Skrevet 16. august 2013 Pakke?? Ja! Du får vente og se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. august 2013 Forfatter #1120 Del Skrevet 16. august 2013 "vent og se" å... Det er jeg skikkelig dårlig på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg