Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fine kvelden igår!

Svigers kom innom sammen med tantebarnF som var her i helgen og de tok med seg TM i 13-tida.

Planen var egentlig at vi skulle kjøre henne på hytta i 15-tida men de tok henne med istedet.

TM var i fyr og flamme over og treffe F igjen. :)

Så etter et besøk på polet og matbutikken skulle jeg bare slappe av litt på senga mens Andrè satt med PCen.

Jeg la meg ca 15.10, og våkna... 17.15.

Du snakker om ei som sov godt!

18.50 kom annaB og plukket meg opp for vi skulle til venninneI sammen med søsterG og ei venninne av I.

Vi bestilte sushi, drakk vin og hadde en kjempe koselig kveld!

Jeg blir jo som kjent fnisete etter to glass, jeg klarte og helle i meg en hel flaske rosevin.

Idag kjenner jeg at jeg drakk i går, men full var jeg ikke.

Merket at det ble litt mer enn vanlig, men jeg følte meg ikke berusa.

Under besøket hos venninneI fikk jeg sms av broder'n om at han hadde sett meg, Andrè og TM på youtube.

Jeg kikka på linken og velger og legge den ut her.

Håper så mange som mulig tar budskapet på alvor og ser at dette er en viktig ting og støtte opp om!!

http://www.youtube.com/watch?v=fAhriAFNj_s&feature=youtu.be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle til å skrive: Var MarianneE litt brisen igår!?!?!

Siste feriedag? Nyt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Det har blitt en hektisk start på arbeidsuka.

Igår var det jobb med TM på slep, øyenlegen med TM etter jobb, handle, lage middag, fore familien, slappe litt av, vinke hadet til Andrè som reiste på sin faste tirsdagstur med Hondaen, på trening med TM på slep her og, hjemme igjen 19.15 da var det kveldsmat og legging av TM, rydde, vaske opp og kollaps kl 21.30 med CSI og Andrè...

PUH....

Idag blir det ikke like ille, heldigvis.

...og det var det jeg rakk og skrive.

Nå er det frokost og nistesmøring her.

Enda en... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også den boka veldig godt :) du bør lese de to andre hun har skrevet også :jepp:

Håper dagen i dag blir litt roligere for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok få med meg de to ja.

Leste ferdig boka på bussen hjem fra jobb og det var så happy ending at j

eg måtte tørke noen tårer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste, jenta på klippen, har egentlig litt FOR mange forviklinger... så mange at det blir litt teit nesten.. Men ok lesning. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Og jeg står på biblioteket og kan ikke komme på en eneste bok av de trehundre jeg har på lista mi. Hjelpes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tok til fornuften og lot være.

Det kommer to blader i posten til meg en gang i mnd pr blad, jeg må få lest de som har blitt liggende før jeg begynner på en ny bok synes jeg.

SøsterG ringte meg på fredag og var lettere desperat og bad så pent hun kunne om ungene kunne sove her fra lørdag til søndag så hun og samboeren kunne reise på Karpe Diem konsert.

Vi har jo som kjent liten plass og Andrè skulle jobbe natt i helga.

Men OK sa jeg med en liten tanke i hodet av typen "Hva har jeg gjort".

Så igår kl 16 kom ungene. Da var de alle tre ganske høyt oppe for og si det slik- og de har enda ikke "landa"

Fram til de sovnet ca 22.15 igår var det bare herjing og ikke noe som minnet om lek engang.

De ble jaget ut av trampolina da de holdt på og rive den over ende (!) oppi trampolina.

Vanligvis så leker ungene bra sammen alle tre, men i helga har de bare vært urolige og ikke lekt i det hele tatt.

Andrè fant forresten et annet sted og sove- han ligger på en gjesteseng i første etasje, vi bor jo som kjent i 2. etasje.

Idag skal jeg ta med de tre kråkebollene ut og opp til skolen en tur.

Der er det lekeapparater og KANSKJE de får løpt av seg litt der.

Skjønt... jeg tviler på at de får gjort det.

"Noen" har bursdag snart..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom og oppdaterer meg på din fine sommer.

Håper ungene får løpt av seg litt energi i skolegården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungene reiste rundt kl 15 igår, og det var igrunnen godt.

Søndagen var roligere så da min søster kom serverte jeg te og nybakte boller i hagen. :)

15 min etter ungene reiste ringte mobilen, og vesleT lurte på om hun kunne komme og leke med TM.

Jeg hadde lite lyst til og ha et nytt besøk, men jeg kunne liksom ikke si nei heller.

VesleT kom og jentene... de satt på trampolina i over en time og lekte med Barbie, det kom ikke et ord min vei- og det var litt deilig.

Jentene lekte og jeg satt i en stol og strikket.

Uansett... jeg sovnet sittende i sofaen 20.45 igår kveld. Jeg var SLITEN!!!

I kveld er det pilates på meg.

Det er hardt synes jeg, jeg har ikke vært på det så mye, men det er sabla god trening!

Men før det... hamburgere til middag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen sitter inne med PCen.

Ungen ser film.

Jeg koser meg ute i hagen med radio, kaffe, strikketøy i sola.

Nesten så jeg angrer på at jeg skal på pilates kl 19...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...