Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bortskjemt av farmor...

Det første som møter oss er en stooor skål jordbær og kald drikke på verandaen.

TM fikk en hundrelapp "til is" og jeg fikk 500kr "så kan du kjøpe deg noe fint" vi har spist knall god fiskesuppe, fått masse godt på bordet, TM har fått tøfler og jeg toalettmappe, i morra skal vi muligens ut og spise etter Dyreparken "betaler jeg vet du" og om vi mangler noe er det baaare og si ifra....

Bortskjemte blir vi....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kanskje du vil ha litt vin, MarianneE? Bare åpne den flaska her om du vil"

Musserende rosevin... Don't mind if I do...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kanskje du vil ha litt vin, MarianneE? Bare åpne den flaska her om du vil"

Musserende rosevin... Don't mind if I do...

;)

Skål!! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun orker ikke det. Vi regner med og kjøre rundt kl 10.

Sender SMS jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart pakke ferdig og så reiser vi til mamma resten av uken.

Det blir hyggelig og... interessant.

Vi fikk igrunnen ikke pakket så mye igår for vi ble totalt handlingslammet da vi forstod at dette huset tilhørte noen vi kjenner godt.

http://www.varden.no/nyheter/boligbrann-pa-hovenga-1.7989748

Stakkars O&N, det er hjerteskjærende.

Ute striregner det, og i natt kom det en skikkelig regnvær med litt torden t.om.

Plena har fått en lett brunsvidd farge så dette regnværet gjør godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes dere... Siste ferieuka mi dette!

Snakker om at juli har flydd unna! :daane:

Vi kom hjem fra mamma igår lit før kl 17, etter en laaang biltur med omvei på noen mil og TM som spydde to ganger.

Turen hos mamma har vært SÅ fin!

Vi kom på torsdag og det første som møter oss er dukkestua som mamma&mannen har snekra med litt hjelp av broder'n da han var på besøk tidligere i sommer.

TM har lekt i dukkestua i timer sammen med mammas 13 uker gamle kattunge.

Bilde av dukkestua, nesten ferdig... http://detstorehusetpaaprerien.blogg.no/1374436295_dukkestuesnekring_i_v.html

Fredag reiste på fjellet, et sted som heter Oset.

Der er det høyfjellshotell men ute er det turområde, noe de kalte Barnas Bondegår (høner, to kalver, en kanin, to ponnyer), eldgamle hus, cafè og til noen av oss sin store glede; Slike båter man sitter og tråkker i som om man sykler.

Mamma&mannen og hans sønn, Andrè og TM tok plass og tråkket rundt på det lille vannet mens jeg var fotograf. :ler:

Vi var ikke tilbake før kl var over 17 og da var det middagslaging.

Lørdag reiste mamma og jeg inn til Nes (man kan kalle det Nesbyen sentrum) hvor mamma hadde et par ting og handle.

Da vi kom tilbake lagde mamma røre til sveler og så ble det stekt sveler som vi spiste i utestua.

bortimot rett fra takka. :sikle:

Og igår reiste vi da hjem, det var veldig godt og komme hjem igjen... og det var godt med litt privatliv siden det er ikke alt det passer seg og gjøre i en knirkete seng med TM på samme rom.... :sjenert:

Bilde av mammas utestue, ikke missunelig i det heeeele tatt kan du tro...

http://detstorehusetpaaprerien.blogg.no/1370888330_utestua_er_klar_for_s.html

Idag er det klesvask som står på lista.

Og plenklipping samt noe hagearbeid ellers.

Men mest av alt bare kose oss med og være hjemme for det har vært litt farting i halvannen uke nå.

Antall myggstikk etter helga: 19.

Helvetes Nesbyenmygg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne dagen har jeg gledet meg til!

AnnaB, søsterG og jeg skal på en liten roadtrip til Drammen og besøke Medium som flyttet dit for 7 uker siden.

Gleder meg til litt "fri" fra mann&barn. Det nærmeste vi har kommet barnefri denne sommeren var hos mamma, da Andrè og jeg kjørte en tur i butikken...

Gleder meg til og tilbringe tid med jentene og kose oss sammen. :)

:hoppe:

Var på Stamina igår, og siden det ikke ble noe trening forrige uke var det godt og komme tilbake og slite litt igjen på zumba timen.

Det var null pauser og svetten rant, men det føltes SÅ bra! :nigo:

I morra begynner TM på SFO.

Det kjenner jeg at skal bli litt... deilig.

Men, sommeren med henne har vært kjempe fin, hun har vært i et strålende humør og jeg har kost meg masse med henne. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, KG er ikke høyt på prioriteringslista om dagen!

Jeg er for opptatt med og nyte livet, ferien, familien, været, en bok, livet...

Drammensturen var bare super.

SÅ deilig og se Medium igjen!

Livet som samboer har fått fram en glød hos henne som vi ikke så før.

Skravling, lunch, litt shopping, latter og smil er stikkord for den dagen. :hjerte:

Vi har vært en tur på hytta, igår var vi hos annaB som nå har flytta til nabofylket med kjærsten.

Igår var vi der med søsterG&mann&barn.

Vi grillet, ungene lekte utrolig godt sammen, sola skinte, og jeg lo så jeg hadde nesten vondt i magen etterpå.

TM har begynt på SFO og synes det er topp.

Andrè og jeg har dermed fått litt kjærestetid både på torsdag og fredag, og det har vi utnytta til det fulle.

I ettermiddag skal Andrè kjøre TM på hytta til svigers før han skal jobbe nattevakt i drosja, og jeg skal på jentekveld hos venninneI sammen med søsterG, annaB og to andre.

Da blir det sushi og vin. ;)

Men før det; Spinning kl 10.

Jeg har det uforskammet godt om dagen.

Det er lenge siden jeg har nytt en sommer så mye som i år.

Allikevel... mandag er det jobb igjen.

Ferien har gjort godt, men litt hverdagsrutiner er ikke og forakte snart... ;)

Ha en strålende dag damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Høres ut som om du har hatt en veldig fin sommerferie! :) Og sommeren er jo ikke over selv om man begynner på jobb igjen heller. (Selv om været i dag tyder på noe annet...) Når er første skoledag for TM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...