MarianneE Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #921 Del Skrevet 3. juni 2013 Ah... takk for tips! LG har jeg null erfaring med som mobil, men den skal taes med i vurderingen! Igår var en dag jeg følte jeg fikk gjort alt, men uten at det ble godt mottatt. Før kl var 9 hadde jeg vasket kjøkken, stue, gangen og badet. Kl 10 gikk TM og jeg til bussen for og være hos søsterG et par timer før hun skulle på jobb. Da TM og jeg kom til byen igjen møtte vi Andrè, kjøpte mat (fantastisk god kebab, ulikt alt av kebab man kjøper av fast-food typen!) og spiste hjemme. Så ryddet og vasket jeg soverommene, ryddet ute, bretta klær (da var TM og Andrè gått over til naboen en tur). Så ringte pappa, jeg fortalte hva jeg holdt på med. Istedet for og gi ros for at jeg ville bruke en solrik og varm dag på slikt gryntet han misfornøyd at det var da også noe og gjøre. Da jeg fortalte at TM og jeg hadde vært hos søsterG sa han bare at jeg måtte jo ikke gidde og komme dit mer tydeligvis. Trengte jeg bare en invitasjon for og besøke den gamle (han er 56 år) faren min? Fant jeg ikke veien på egen hånd? Det er så fint, jeg føler at jeg strekker meg langt for alle, men ingen gir noe respons på det jeg gjør. Da venninneI var syk stilte jeg opp for henne med og gå turer, ta henne med på cafè, sende sms med oppmuntring/lykke til/fortelle henne hvor flott hun er... Da mormor døde stod hun ved siden av meg da jeg fikk telefonen, hun gav meg en klem og det var det. Ikke en sms engang i etterkant, det hadde jeg kanskje venta. Dagen for begravelsen sendte jeg sms til annaB om at jeg gruet meg for begravelsen til mormor som det da var en time igjen til skulle begynne. Null respons. Riktignok beklaget hun seinere at hun glemte og svare, men det bygget bare opp under følelsen av at jeg stiller opp for alle, og når jeg trenger noen er det ingen der. VenninneJ har jeg mista, og jeg ser at et annet bekjentskap er iferd med og gli litt ut. Rett og slett fordi jeg er den eneste som tar kontakt og det er jeg ikke så sikker på om jeg gidder og fortsette med. Samtalen er god den når den er der, men jeg føler det er kun på mit initiativ og det er ikke noen god følelse. Resultatet er at det er ikke så mange venninner igjen. Jeg trenger nye, flere venninner. Og kanskje ikke noen som alt er venninne av ei venninne. Hvordan får man seg venner i voksen alder? Oj... dette ble et innlegg med litt annet innhold enn det jeg tenkte... Får komme meg igang med dagen idag. Andrè har ferie denne uka og neste så her er motivasjonen på topp for og gå på jobb gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2013 #922 Del Skrevet 3. juni 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #923 Del Skrevet 3. juni 2013 Andrè og jeg lurer på dette. Bare oss to... http://m.colorline.no/index.php?&action=roi&host=portal.colorline.no&mid=18914&iid=103855285&url=http%3A%2F%2Fwww.colorline.no%2Fskip_og_ruter%2Foslo_-_kiel%2Fcruise_til_kiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 3. juni 2013 #924 Del Skrevet 3. juni 2013 Andrè og jeg lurer på dette. Bare oss to... http://m.colorline.no/index.php?&action=roi&host=portal.colorline.no&mid=18914&iid=103855285&url=http%3A%2F%2Fwww.colorline.no%2Fskip_og_ruter%2Foslo_-_kiel%2Fcruise_til_kiel Gjør det! Jeg har vært med båtene en del ganger ettersom kjære har vært med å bygge de, og man får faktisk litt luksus-og feriefølelse av å være ombord anbefaler at bare dere to drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #925 Del Skrevet 3. juni 2013 Men man må vel være bortimot stinn av penger for og reise, vel? Det er jo ikke akkurat gratis, taxfreeshopping, shopping, noen timer i Kiel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2013 #926 Del Skrevet 3. juni 2013 Ser deilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #927 Del Skrevet 3. juni 2013 Torsdag reiser Andrè på MC-norgestreff så sør i landet en bare kan komme. Han kommer hjem på søndag. Lørdag er jeg bedt på jentegrillings hos venninneSA, så jeg bad svigers pent om de kunne ta TM fra lørdag til søndag. De tenkte seg en tur på hytta til helga, så de kunne heller komme på fredag og hente TM. Jeg hadde egentlig planer for henne og meg på lørdags formiddag, og klarte ikke la være og kjenne på skuffelsen over at det ble to døgn og ikke ett... Det ble leeeenge hjemme alene gitt! TM gleder seg til og reise på hytta, jeg... jeg lurer på hva jeg skal finne på. Jeg ser ikke hvor bra jeg har det noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juni 2013 #928 Del Skrevet 3. juni 2013 Takk for brevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #929 Del Skrevet 3. juni 2013 Ænnitaim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #930 Del Skrevet 4. juni 2013 Ang tur og penger... For og kunne komme meg til Trondheim måtte jeg bruke av pengene som var lagt av til Danmark. Vi skal til Danmark i september så jeg må spare alt jeg kan fram til det. Jeg skal til tannlegen. Jeg må snart ha ny mobil. Klesskapet mitt trenger en utskiftning hva innhold anngår. Jeg fikk restskatt på tusen kroner. AnnaB og jeg samt et par jenter til skal på SPAtur i Sverige i fenruar/mars. Andrè og jeg har bestemt oss for og ta et slikt cruise. Gidder noen dumpe en million kroner ned i fanget mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. juni 2013 #931 Del Skrevet 4. juni 2013 Skulle gjerne hatt en million til overs selv...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2013 #932 Del Skrevet 4. juni 2013 Her er alt skrapa også.. bursdager, regninger og alt for mye sosialt som skjer for lommeboka! Også er det buskene som har dødd i vinter og må byttes ut i hagen. Det er dyrt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. juni 2013 #933 Del Skrevet 4. juni 2013 Om dere drar på cruiset, så betyr det jo ikke at dere MÅ shoppe så sinnssykt mye da... Det går an å la være å raide taxfree'en liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #934 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja.... Vi kan jo bare holde oss i se... På lugaren mener jeg. Hi hi.... Hurra for Aprilis som har fått ei jente idag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. juni 2013 #935 Del Skrevet 4. juni 2013 Ja takk til en million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 6. juni 2013 #936 Del Skrevet 6. juni 2013 Ja.... Vi kan jo bare holde oss i se... På lugaren mener jeg. Hi hi.... Hurra for Aprilis som har fått ei jente idag! :D Hurra for meg og lillesnupp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #937 Del Skrevet 6. juni 2013 God morgen alle morgenfugler! Min gud..... Torsdag... Tar denne uka ALDRI slutt?? Det har vært så mye fridager i det siste at jeg tror ikke jeg har jobbet full uke på... tja... 7 uker. Så denne uka tar aaaaldri slutt!!! Jeg har klaga litt og himla med øynene over Andrè og hans MCinteresse. Så fikk han denne mailen igår fra Classichonda.no; hei, det er interessant med den sykkelen din. Jeg kunne godt tenkt meg at du i løpet av sommeren, når du har blitt bedre kjent med den, skriver noen ord om prosjektet ditt, og hvordan du opplever den på veien. Ta et par fine bilder så lager vi en artikkel som vi tar med i Hondamagasinet i løpet av høsten/vinteren... Som jeg sa til Andrè at jeg har vel kanskje ikke sett hvilken jobb han har gjort. Og han har renovert sykkelen... Jeg ble skikkelig stolt av ham! ...og litt til om Andrè og sykkelen... Han reiser til Lista idag på norgestreff og blir borte fram til søndag. TM skal på hytta i morra med svigers og fikk kalde føtter igår kveld. Det hjalp ikke på et mammahjerte med litt dårlig samvittighet... Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juni 2013 #938 Del Skrevet 6. juni 2013 Denne uka har vært lang ja. Artig at de vil lage en artikkel da. Det viser jo bare hvor god jobb han har gjort Håper dagen din også blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juni 2013 #939 Del Skrevet 6. juni 2013 Så gøy med artikkel da.. Enig i at denne uka har vært lang. Er det ikke snart fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #940 Del Skrevet 6. juni 2013 Så gøy med artikkel da.. Enig i at denne uka har vært lang. Er det ikke snart fredag? det tenkte jeg på tirsdagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg