Spatula Skrevet 17. mai 2013 #861 Del Skrevet 17. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 17. mai 2013 #862 Del Skrevet 17. mai 2013 Kondolerer kjære deg håper det går bra med deg og at dere ar hatt en fin 17.mai til tross for det som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mai 2013 #863 Del Skrevet 17. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. mai 2013 #864 Del Skrevet 17. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mai 2013 #865 Del Skrevet 17. mai 2013 Kondolerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #866 Del Skrevet 18. mai 2013 Takk dere! Ja... mormor døde igår. Jeg fikk tlf fra søsterG etter borgertoget for mamma hadde ringt henne. Mormor var 87 år gammel, dement, delen av hjernen som styrer språket har vært ødelagt i snart tre år og hun tok ikke til seg næring selv ob ble matet via sonde. Hun har ikke kjent igjen sin egen familie på lenge, to-tre år. Det er trist, men jeg er og glad for at hun fikk endelig dø, hun har ikke hatt det man kaller menneskeverd på flere år. Man sørger ikke over denne døden, men kanskje mer over den hun tilslutt ble. Det satt en sykepleier hos henne hele tiden fram til kl 15.10, da måtte hun ut en tur og da hun kom tilbake ti minutter etter var mormor død. Jeg kjente henne ikke lengere, ikke bare pga sykdommen, men for kontakten ble så tynnet ut da vi flytta fra Trondheim. Mormor ble en som sendte bursdagsgaver, et sted vi tilbragte sommerferiene, og som kom til oss til jul. Jeg føler meg trist, men det er en slags etterlengtet død. Glad hun fikk slippe og leve i en slik tilstand lengere, men trist for... hun var jo mormor tross alt! Begravelsen blir mest sannsynlig i uke 22, jeg tar fly og tar inn på hotell sammen med søsterG. Mann&barn blir hjemme, og det er helt greit. 17. mai sånn ellers var hyggelig. Etter 8 dager med regn og kaldt hadde vi sol&lettskyet og 22 grader. Broder'n kom fra Stavanger for og feire dagen med oss. Var og så nevøA gå i barnetoget i den bydelen søsterG&fam hører til. Sein lunch hos søsterG, borgertoget med barna etterpå. Både søsterG og jeg gikk med ungene i toget men ikke for samme forening, derfor ringte søsterG meg etter borgertoget og fortalte det hele. Crap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #867 Del Skrevet 18. mai 2013 sol, over 20 grader alt. Dagens mål er og tømme skittentøyskurva og få mest mulig ut av dagen. Har googlet og funnet hotell og flybiletter til greie priser. Nå gjenstår det bare og vente på dato for begravelsen. Ikke akkurat en tur man ser fram til, men allikevel... en husmorferie i fødebyen på hotell... blir hyggelig det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. mai 2013 #868 Del Skrevet 18. mai 2013 Så trist! Kondolerer. Begravelser er aldri hyggelige nei.. Været må nytes i dag ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. mai 2013 #869 Del Skrevet 18. mai 2013 Snikleste litt i boka di og fant ut at jeg kunne legge igjen en liten hilsen til deg. Kjenner meg veldig godt igjen når du snakker om MC og tid som går med til sånt. Mannens familie har alltid vært ihuga fantaster i så måte og jeg er ugla som "nekter" stakkaren å drive med sine kjære hobbyer slik familien hans syns han skulle fått Kondolerer så mye med mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #870 Del Skrevet 18. mai 2013 Takker så mye TheBeib, velkommen tilbake! Hotell og fly kommer på et par tusen kroner. Nå må vi også ha ny vaskemaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. mai 2013 #871 Del Skrevet 18. mai 2013 Sjekk ut comfort hotell lipp, å se om de har den facebookrabatten enda, da blir det ikke så mye, og dessuten ligger det veldig sentralt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mai 2013 #872 Del Skrevet 18. mai 2013 Bare å spørre om jeg skal finne et billigere hotellrom til dere. Kan ikke love noe men kan alltid prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #873 Del Skrevet 18. mai 2013 dere er vel gode vel! Har spist ett pizzastykke for mye. Mett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #874 Del Skrevet 20. mai 2013 Igår hadde vi den dagen jeg har drømt om i hele vinter. Skulle feire bursdagen til nevøA som blir 7 år idag, så vi troppet opp sommerkledde hos søsterG&familien. Vi var der, de var der naturlig nok, pappa&J, halvsøsterE og broder'n. Spiste rundstykker, sjokoladekake og bløtkake i sola. 28 grader på verandaen, kald drikke, alle ungene fikk bursdagsgaver fra broder'n, og de lekte... og lekte... hoppet på trampolina.. var på lekeplassen, søsterG og jeg tok en spontantur på Plantasjen etter pappa&J, broder'n og halvsøsterE gikk. Spontan grilling, skravling på verandaen, solbrente skuldre, etterhvert skitne og gjennomsvette unger... 7 timer var vi der, dobbelt så lenge som planlagt. Idag har varmen tatt pause. Det er litt godt nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 20. mai 2013 #875 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg synes det er deilig med overskyet og litt regn i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #876 Del Skrevet 20. mai 2013 det synes jeg og. kaffedate med annaB idag. Mann&barn får seile sin egen sjø en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2013 #877 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg skulle gjerne hatt finværet litt lenger, men det trenger ikke være så varmt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #878 Del Skrevet 20. mai 2013 Jeg skulle gjerne hatt finværet litt lenger, men det trenger ikke være så varmt hele tiden. Sant det! Har hatt en.. inspirerende kaffedate med annaB. Vi har lagt planer om jentetur for spesielt utvalgte damer i februar/mars. Synes ikke dette virket så dumt... http://www.stromstadspa.se/node/100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mai 2013 #879 Del Skrevet 20. mai 2013 Sant det! Har hatt en.. inspirerende kaffedate med annaB. Vi har lagt planer om jentetur for spesielt utvalgte damer i februar/mars. Synes ikke dette virket så dumt... http://www.stromstadspa.se/node/100 Der var Mannen og jeg i fjor, vi feiret 13 års dagen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mai 2013 #880 Del Skrevet 20. mai 2013 Sant det! Har hatt en.. inspirerende kaffedate med annaB. Vi har lagt planer om jentetur for spesielt utvalgte damer i februar/mars. Synes ikke dette virket så dumt... http://www.stromstadspa.se/node/100 Der har jeg vært. Anbefaler på det varmeste!! Men jeg ville reist dit på våren. Da kan sitte på terrassen, nyte den fine sjøutsikten og kanskje det fine været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg