Aprilis Skrevet 10. mai 2013 #841 Del Skrevet 10. mai 2013 Ååååh...Barbie jeg hadde masse Barbie da jeg var liten. Godt å høre at bursdagen ble vellykket og at TheaM var fornøyd. Blir helt svett av å lese om alle bursdagene dere har/skal på i løpet av disse dagene men det blir nok koselig God fridag og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #842 Del Skrevet 11. mai 2013 Ååååh...Barbie jeg hadde masse Barbie da jeg var liten. Godt å høre at bursdagen ble vellykket og at TheaM var fornøyd. Blir helt svett av å lese om alle bursdagene dere har/skal på i løpet av disse dagene men det blir nok koselig God fridag og god helg Jotakk, du er ikke den eneste som blir svett av disse bursdagene. Det er hyggelig, men det er mye... Mai i fjor var værre, da var det på en helg; Konfirmasjon på lørdag i Oslo. Vi var hjemme 1.30 på natta og dagen etter var TM i bursdag på formiddagen og vi alle var i bursdag på ettermiddagen. Det var slitsomt. Bursdagen igår var hyggelig, jeg måtte komme for og hjelpe søsterG med og lage glutenfri pizza siden dette er -ifølge henne- en kunst bare jeg får til. Dagen idag er et ømt tema. TM skal i bursdag i et lekeland kl 13, og da tenkte Andrè og jeg at da kan vi ta en tur på Tullis bare meg og ham. Vi har funnet ut at forholdet vårt knirker litt om dagen, ikke at vi ikke har det bra, det har vi. Men... hva skal jeg si... samlivet er bra- kjærlighetslivet trenger en kraftig oppsving. De ekstra behovene TM har hatt -og fått- har krevd mye av oss, og vi står nå plutselig og ser at vi har glemt hverandre. Sex hadde vi før opp mot tre ganger i uka, nå er det kanskje hver fjortende dag for og si det slik. Vi vet egentlig ikke helt hvordan vi skal komme "tilbake", men tenkte at en god start må vel være og utnytte en hver anledning til og "date" Så jeg gledet meg... helt til Andrè kom på at han hadde glemt at denne dagen er det vist Motorsyklenes Dag og han hadde meldt seg på en kolonne som skal kjøre Bamble, Porsgrunn, Skien. Så da må TM og jeg ta bussen til Skien for og på lekeland og jeg må være der så lenge bursdagen pågår, rett og slett fordi det er ikke noe tid og gjøre på og reise hjem i mellomtiden. Jeg får ta med meg strikketøy og satse på at det er andre foreldre fra barnehagen der. Bursdagsbarnets mor vil nok være der, hun er kjempe koselig. Så jeg er litt skuffa og såra idag, men vet og at han meldte seg på turen først og forstår jo da at han reiser dit. Men allikevel... VI er og viktige. Barnefri og fest i kveld da, fest med MCgjengen hans. Sikkert bra det, men jeg STOR skepsis siden det forgår hos en MCklubb. Har rare bilder i hodet av hva slags folk det er, men vet egentlig at det er helt vanlig, oppegående folk. Også er det sånn ca 2 år siden sist jeg var på fest... OK, litt klaging ble det, men det får dere klare jenter... Dagens bokanbefaling... Min gud, denne er spennende!!! http://bokelskere.no/bok/kvinnen-i-buret/192100/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mai 2013 Forfatter #843 Del Skrevet 11. mai 2013 ...og når jeg først har sagt A får jeg vel si B osv... Ang den MCinteressen hans har den blitt mer omfattende enn det jeg trodde den ville bli. Han har snart hatt Hondaen et år, og jeg trodde ikke (rett og slett fordi jeg ikke ofret det en tanke) at det og få seg MC ikke og ville innebære medlemsskap i forening, dagsturer, deltagelse på arrangementer/messer, kveldsturer.... Jeg burde sett det, og vi burde snakket mer om hva det ville si at han kjøpte denne. Hondaen har blitt et lite irritasjonsmoment mellom oss, men ikke et stort ett- heldigvis. Samtidig klager familien på ham til meg. Svigers klager til meg om at JEG må få ham til og omprioritere og bruke mindre tid på sykkelen- aller helst få ham til og kvitte seg med den. Pappa sier ingenting, han er veldig ivrig på og diskutere og prate med Andrè om den, men til meg kommer han med vage hentydninger om at Andrè behandler meg dårlig fordi han reiser på b.la faste tirsdagsturer. SøsterG&svogerØ sier ikke så mye men synes tydelig han er lite tilgjengelig for meg. "Alle" har fått latterkrampe når de har spurt om jeg da liksom skal sitte bakpå. Jeg synes MCen tar litt for mye tid, men ser samtidig at Andrè trives med dette, og tenker at han har godt av og skaffe seg venner fordi han har ikke mange av dem. Samtidig klager "alle" til meg på ham, og jeg blir liksom sittende og forsvare og bagatellisere MCinteressen/kjøringa hans og han- samtidig som jeg ser poengene som blir nevnt. Argh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 11. mai 2013 #844 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg forstår deg så inderlig! Her er det slik med politikken. prat med hverandre, fortell han at du blir lei deg, fortell han om de gangene du føler deg oversett. Rydd plass i kalenderen slik at det er dager hvor det bare er dere.(lettere sagt enn gjort, vi får det ikke til.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2013 #845 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg skjønner at du er skuffet. Håper dere finner en ny dag til å ta en date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 11. mai 2013 #846 Del Skrevet 11. mai 2013 Er ikke lett å å finne en balansegang mellom hobbyer og det å ta vare på et forhold. Det er vanskelig for oss som enda ikke har barn, så når man i tillegg har barn er det nok enda vanskeligere. På den ene siden er det kjempebra at din kjære har en hobby han trives og holder på med, men når det tar mye tId så skjønner jeg at du blir oppgitt og såretinnimellom. I alle fall når det kommer forran og mellom forholdet deres. Vi har det også litt slik her. Kjære sin hobby tar mye tid, og han driver med hobbyen sin i kjelleren hos sin mor (eneste stedet hvor det er stor nok plass og han har alt av det han trenger tilgjengelig). Så de helgene han driver med hobbyen sin må jeg være med hjem til svigermor hvis jeg skal få se ham/ være litt sammen med ham. Jeg liker svIgermor altså, men jeg har ikke lyst til å underholde henne når kjære driver med sin hobby. Men er enig med Spatula...sett av tid i kalenderen slik at dere får tid til bare dere to! Regner med at familien stiller opp og passer TheaM for dere ut i fra alle kommentarene du har fått fra dem. De ser jo at dere trenger litt tid helt for dere selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. mai 2013 #847 Del Skrevet 11. mai 2013 Synes alle er teite mot deg jeg. Også få latterkrampe når de har spurt om du skal sitte bakpå Men ja, prøv å få André til å forstå at du synes det er kjipt, at selv om du unner ham en hobby så blir det kanskje litt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #848 Del Skrevet 12. mai 2013 Takk for innspill kjære dere! Vi HAR snakket om det masse, og jeg ser jo at han prøver og sjonglere begge deler jeg og. Noen ganger med mer hell enn andre ganger. Men jeg ser og at jeg er teit noen ganger og, jeg sier at han må bare reise og så er jeg sur etterpå fordi han reiste. Litt sånn kjærringbitching for og være ærlig... Vi har nå ihvertfall hatt barnefri siden igår, og reiste på fest igår. Den planlagte festen ble byttet ut med grilling hos formannen i MCklubben og kona hans. Vi grilla under parasoll og spiste under partytelt og frøys; Norsk sommer! Det ble alt i alt en hyggelig kveld og vi var hjemme kl 00.30. Idag har vi startet med sofasløving etterfulgt av frokost på Tullis i Skien. Burger, cola og kaffe latte er bra start på en søndag! Jeg lurer på om kanskje jeg gjør "problemet" vårt større enn det det er, for jeg blir stadig slått over hvor mye vi trives sammen når det er bare oss to. Da ler vi mye sammen, flørter litt og jeg minnes stadig på hvorfor jeg forelsket meg i ham. Jeg må og bli flinkere til og se hva vi har sammen- istedet for og tenke på hva vi KUNNE hatt... Andrè er hos sine foreldre en tur og kommer hjem etterhvert med TM. Jeg sa at han ikke trengte og stresse med og komme hjem, jeg synes det er deilig og være litt alene hjemme nå. Spiller Thomas Dybdahl, koker saus til lasagne (og brant meg på tunga da jeg skulle smake), smårydder, bretter klær og koser meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mai 2013 Forfatter #849 Del Skrevet 13. mai 2013 Blåbær i vaniljesaus etter en lang mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. mai 2013 #850 Del Skrevet 13. mai 2013 Fine MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #851 Del Skrevet 14. mai 2013 Hva har jeg gjort nå? ...men takk... Jeg har spist havregrøt og føler meg slik: Føler meg også :sleeping: og lurte på om jeg skal selvom Andrè og jeg tenkte og for fredagens planer utgikk på et måndlig besøk. Først litt med kaffe caramell i da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #852 Del Skrevet 15. mai 2013 http://no.wikipedia.org/wiki/30_Seconds_to_Mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #853 Del Skrevet 15. mai 2013 Gordon Ramsey Hells Kitchen på TV TM som ligger på sofaen og spiller NintendoDS Tine Caffe Latte iskaffe Snart 17.mai og helg amerikanske pannekaker til middag Kjøpt ny fiiin paraply på Nille Lånt "Marcoeffekten" av Jussi Adler-Olsen på biblioteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #854 Del Skrevet 15. mai 2013 SMS fra venninneC. "Vi har fått tlf fra bhg om at de stenger i morra for det har vært en "hendelse" med en ansatt. Herregud, man tenker overgrep med en gang. Jeg henter ungen NÅ!!" Grøss!! Dette er i Oslo så det er ikke her, men hjelp... enda godt det ser ut til at barnehagen har tatt affære. Så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. mai 2013 #855 Del Skrevet 15. mai 2013 Så ekkelt! Og for en utrolig dårlig kommunikasjon fra barnehagen! Enten får de skrive at barnehagen dessverre må holde stengt av "personlige grunner", ellers får de skrive rett ut hva denne hendelsen er. Selvfølgelig tenker man det verste med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 15. mai 2013 #856 Del Skrevet 15. mai 2013 Hm...."hendelse" med en ansatt. Det kan bety så mye og barnehagen har taushetsplikt og kan ikke i hva som har skjedd. Vi får virkelig håpe at det ikke er noe veldig alvorlig. Høres ellers ut som om du har htt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. mai 2013 #857 Del Skrevet 16. mai 2013 God 17.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mai 2013 Forfatter #858 Del Skrevet 17. mai 2013 "Hendelsen" i barnehagen har vist seg og være en ansatt som var på ferie og fikk hjerneblødning, og det er uvist om han overlever. Alvorlig nok, selvsagt men "heldigvis" var det "bare" det. Men og stenge barnehagen og avlyse 16.mai arrangement for ungene er jo... overreaksjon. Samma det... ØNSKER DERE ALLE EN STRÅLENDE 17.MAI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2013 #859 Del Skrevet 17. mai 2013 Ha en kjempefin 17.mai feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 17. mai 2013 #860 Del Skrevet 17. mai 2013 "Hendelsen" i barnehagen har vist seg og være en ansatt som var på ferie og fikk hjerneblødning, og det er uvist om han overlever. Alvorlig nok, selvsagt men "heldigvis" var det "bare" det. Men og stenge barnehagen og avlyse 16.mai arrangement for ungene er jo... overreaksjon. Samma det... ØNSKER DERE ALLE EN STRÅLENDE 17.MAI!! Regnet med at det var noe slikt som hadde skjedd i barnehagen. Men er enig i at man stenger ikke barnehagen pga noe slikt. God 17.mai til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg