Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er alltid godt og våkne en mandag og vite at man har ferie... :)

Har booket trening idag og etter det blir det en kaffedate med broder'n.

TM skal nemlig i barnehagen idag og i morra.

Samvittighetsløs som jeg er. :ler:

God påske og god mandag alle sammen!

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg uten at jeg kan forklare noe nærmere, laaangt nede.

Treninga (spinning) var tungt&vondt og jeg droppa core timen.

Satt på sykkelen og tråkket med tårer i øynene fordi jeg bare følte meg.. jeg vet ikke.

Ville bare ut, vekk..

En kaffe med broder'n og halvsøsterE hjalp heller ikke.

Jeg ville egentlig bare gå, jeg ville hjem.

Istedet tok jeg turen innom kjøpesenteret og endte opp med og kjøpe meg en bukse og to lekre bluser. Skulle ikke ha noe til meg selv, burde ikke... Men istedet for bursdagsgave til Andrè endte jeg opp med 556kr på klær til megselv. :sjenert:

Husker ikke sist jeg følte meg så fin med det jeg hadde på, husker ikke sist jeg kjøpte meg noe nytt. Klarte bare ikke ha dårlig samvittighet for kjøpet!

Så får det heller blitt mindre på kontoen fram til lønn.

Jeg fortjente virkelig noe nytt&fint.

Hentet TM tidlig i barnehagen og da vi kom hjem endte jeg opp på trappa sittende på et teppe mens jeg bladde i et nytt Kamille som lå i postkassa mens sola skinte meg midt i ansiktet og TM lekte ute.

En av de halvtimene hvor du glemmer tid&sted og nyter livet der og da. :hjerte:

Idag er TM i barnehagen og jeg har en fridag uten planer.

Tror jeg skal ta madrassene våre ut og banke dem og få støvsugd godt under senga.

Og været ute inviterer til klestørk ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var deg vel unt :klemmer:

Håper dagen i dag gir deg solskinn :blomst:

Du fortjente sannelig noe nytt og fint til deg selv!! :tommelsmil:

:klemmer:

Vel undte klær! Man må ta vare på seg selv og nyte de små øyeblikkene i hverdagen.

:klemmer:

Altså.. jeg og fant ut at noe nytt fortjente jeg.

Og det var Andrè helt enig i og..

Så neste lønn tenker jeg jakten på Nye Vårsko starter...

Også jeg som HATER og kjøpe sko.

Skostørrelse 41, høy og bred over vrista... Hater det...

Men med tålmodighet finner man mye fint! :)

Ville bare tipse deg om denne bloggen http://glutenfrie.blogg.no/

Oj, den har jeg ikke sett før.

Tusen takk!

Har også sendt tipset videre til min søster som har et cøliakerbarn. :)

Da ble det endelig ordentlig påskefri her i huset og.

Har hatt fri i fem dager nå, men jeg har hatt så mye og gjøre de dagene at det har ikke helt føltes som ferie for og si det sånn.

Mandag var det trening, kaffe med broder'n, shopping, handle, hente i barnehagen, vaffelsteking og besøk.

Tirsdag var masse husarbeid, trening, besøk av broder'n, så natta.

Onsdag kom tantebarnFM (9år) kl 8, spiste frokost her, gikk med henne og TM til biblioteket (vi gikk hjemmefra kl 10) og var der fram til de stengte kl 12, lekeplassen, cafè, opp til svigers med tantebarnF og ble sittende der litt, kjøpesenteret kom vi til 15.30, så over på Kiwi og handle, hjemme igjen 16.45.

Da var det utpakking av handling for hele påska, Andrè måtte rekke BilTema i skien før de stengte lage middag, rydde, støvsuge, oppvasken, bake gulrotkake (og det er masse forarbeid med den kaka)...og så var kl 21 gitt.

Idag skal vi treffe søsterG med mann&barn, engangsgrill, pølser og drikke for og ut til et turområde et lite stykker herfra.

Kl 16 i ettermiddag skal vi til pappa for Påskelam&Trippelbursdag.

Trippelbursdag= svogerØ hadde for en mnd siden men han har ikke fått gave enda. Pappa hadde bursdag den 16. mars men ikke fått noe enda og broder'n hadde på tirsdagen.

Pappa byr da på marinert lammelår som pleier og bli så mørt og deilig at det detter nesten fra hverandre, og søsterG og jeg tar med hver vår kake.

En god deal! :Nikke:

I morra har jeg ikke lyst til og gjøre noe som helst....

:5:

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brandos.no, skopunkten.no og dinsko.no har alle nettbutikker med mange sko. Og på Brandos er utvalget stort. Hvis du foretrekker nettshopping :sjenert: kan også tipse om heppo.no

Endret av Spatula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg må prøve skoene først.

Liker ikke nettshopping, må ta på.. kjenne på... prøve... se live før jeg kjøper noe.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg må prøve skoene først.

Liker ikke nettshopping, må ta på.. kjenne på... prøve... se live før jeg kjøper noe.

;)

Det er jeg enig i. Når det gjelder sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke så stort utvalg her hvor jeg bor - så her er det nettshopping, men ingenting er jo som å se skoen i virkelighet og prøve den på foten :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har av vårsko er det hull i, så det trengs nytt ja.

Driver med nettshopping nå, har funnet en bok jeg vet Andrè vil bli glad for til bursdagen sin; Selvbiografien til Ozzy Osbourn.

Kom på den via et innlegg på KG, ...men nå ville ikke det siste som bekrefter betalinga med visa lastes inn så jeg lurer på om ikke jeg må bruke den stasjonærePCen istedet og... jadda... Uinteressant for dere!! :ler:

Påska til nå har foreløpt i solskinn og lite hvile for og si det sånn.

Torsdag reiste vi med søsterG med mann&barn&hund ut til http://no.wikipedia.org/wiki/Tangen_fort Tangen Fort. Hadde med engansgriller, pølser, kakao og sjokolade.

Ungene storkoste seg med leking i skogen, pølser og den fantastiske utsikten over fjorden man får der.

https://www.google.no/search?q=tangen+fort&hl=no&safe=off&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=iNFXUYOrHoOZtQbErICgCw&ved=0CD0QsAQ&biw=1024&bih=541#imgrc=_

Det er et yndet turmål så da vi hadde vært der en times tid, uten for mange folk, kom det en del så da gikk vi igjennom skogen og tilbake til bilene. Vi skulle og hos pappa til kl 16

Hos pappa var det... hyggelig. Deilig lammelår med tilbehør, kaker og en noe trykket stemning uten at jeg trenger og gå inn på det.

Fredag begynte vi med litt hagearbeid!

Våren har kommet og snøen krymper i hagen!

Vi (altså Andrè) har begynt og klippe ned epletrær, busker....

Da kl var 13.30 reiste vi til Brevik sammen med søsterG&barna for og kjøpe is.

Der får man verdens beste is. Jeg bestilte softis med stivnet sjokoladetrekk. Syntes det var litt dyrt, men da isen kom var den på størrelse med to vanlige softiser....

Men det var godt.. ;)

TM ble bilsjuk på veien og, det er faktisk lenge siden sist; Vi var i Danmark sist det skjedde!

Igår var vi en tur på kjøpesenteret i Skien for Andrè skulle på Biltema, og jeg på Søstrene Grene.

SG er en fantastisk butikk! :hjerte:

TM fikk såpebobler i tynt, halvmeter langt rør og stylter formet som marihøner; Klosser til og gå på og tau bare.

Gjett om hun var glad da!

Lammestek hos svigers var nydelig!

TM fikk badet i badekaret der og vi var ikke hjemme før 21.30.

Gjett om TM sovna fort!

Idag blir det og klippe litt flere frukttrær (nå hørtes det ut som om vi har en gård, vi har tre frukttrær bare) og TM og jeg skal plante noen tomater, sukkererter og agurk.

Også har jeg funnet en oppskrift på vaniljeboller som mulig blir dagens lunch... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men i helvete da!!

Har ikke jeg lite nok penger som det er, trenger jeg virkelig en tusenlapp i baksmell på skatten??

Faen.

:krangle:

Godt jeg alt har justert skatten min for i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...