MarianneE Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #681 Del Skrevet 20. mars 2013 Velkommen lønn! Har du møtt Frøken Nettbank? Hadet lønn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mars 2013 #682 Del Skrevet 20. mars 2013 Huffda.. mars er så dritt når det gjelder regninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. mars 2013 #683 Del Skrevet 20. mars 2013 Know the feeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mars 2013 #684 Del Skrevet 20. mars 2013 Gleder meg til feriepenger og skattepenger jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mars 2013 #685 Del Skrevet 20. mars 2013 Huffda.. mars er så dritt når det gjelder regninger. Ja, det er helt &"$%($/(! Det var hei og farvel i nettbanken her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #686 Del Skrevet 21. mars 2013 Godt det bare ikke er meg da... I tillegg har Andre bursdag om nøyaktig en mnd og jeg burde vel streng tatt gi ham en gave..? Jeg trenger klær, treningsBH, ny mascara, spare lommepenger til Danmarkstur, bursdagsgave til broder'n og til pappa, etterhvert nye joggesko/fritidssko. Lista over hva jeg ønsker meg en myyyyye lengere... Nei... Rane en bank da tro? En "glede" er det da; Andrè jobber mye overtid for tida (TM spurte i går morges om pappa hadde flytta...) og det blir noen tusenlapper ekstra i lønninga hans. Det er jo kjekt. Trøtt dag idag, TM vekket meg kl 3.40 og etter det har jeg ikke sovet, for da hun våknet skulle ihvertfall ikke hun sove mer! Slik har det vært hele denne uka. Ikkje braa... To dager igjen på jobb så feeeeriiieeee..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #687 Del Skrevet 21. mars 2013 Så tidlig! Da hadde det ikke vært aktuelt å stå opp for min del Blir vel godt med påskeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. mars 2013 #688 Del Skrevet 21. mars 2013 Bursdagen til Andrè kan jo feires på mange måter, og det trenger ikke å koste så veldig mye.. Noen tips kan jo være, skaff barnevakt, ta han med til et favorittsted dere har, kino, middag hjemme etterfulgt av......... Finn noen billige billetter til en opplevelse (konsert, event, show osv) som dere kan gjøre sammen. Jeg synes det er de personlige gavene som er de kosligste, ikke de som koster mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #689 Del Skrevet 21. mars 2013 Så tidlig! Da hadde det ikke vært aktuelt å stå opp for min del Blir vel godt med påskeferie Ingen sa at vi stod opp så tidlig. Hun ble fulgt tilbake i sin egen seng flere ganger og tilslutt sa jeg at joda, det er bare og komme oppi dobbeltsenga. Tråkker i salaten gang på gang med det der asså. Så hun lå i midten og ville ikke sove, Andrè snorka og ene katta masa om og få ut. Kl 5.15 stod jeg opp og så litt Sex&Singelliv på TV3 mens jeg hørte at NÅ snorka TM. Lagde frokost og en stor kopp te til Andrè da han stod opp (klokka ringer 5.45) og så var liksom dagen igang da... Bursdagen til Andrè kan jo feires på mange måter, og det trenger ikke å koste så veldig mye.. Noen tips kan jo være, skaff barnevakt, ta han med til et favorittsted dere har, kino, middag hjemme etterfulgt av......... Finn noen billige billetter til en opplevelse (konsert, event, show osv) som dere kan gjøre sammen. Jeg synes det er de personlige gavene som er de kosligste, ikke de som koster mest. Og finne på en måte og feire dagen hans på er ikke noe problem, men takk for enda flere tips! Han blir 40 og da må man vel gi litt ekstra. Og jeg spurte om hva han ønsket seg til bursdagen, og fikk da svaret at så lenge han kunne fortsette og få komme hjem fra jobb til verdens beste kone og skjønne TM var det mer enn nok for ham. Utover det trengte han ingenting. Kanskje jeg kjøper flere ting; Kinobiletter, en vinflaske, en fin tskjorte++? Får se litt hva jeg ender opp med. **** Fine ettermiddagen med TM! Musikk, dans, hun i mine armer mens vi snurret rundt og hun hylte av fryd, lange klemmer, latter... Andrè jobber ikke overtid for første gang denne uka men måtte på et møte. Ham har og fått med seg handleliste for helga med beskjed om og handle. Han skal jobbe hele helga og siden jeg ikke har bil blir det enklere for meg i helga når mesteparten av det vi trenger er i hus. Jadda... skravle skravle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #690 Del Skrevet 21. mars 2013 Godt du ikke måtte stå opp fullt så tidlig da Kjekt med mannfolk som handler. Det skjer sjelden her i huset.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2013 Forfatter #691 Del Skrevet 21. mars 2013 vel, her trengs det detaljert handleliste først, nesten med kart rundt i butikken. Beklager, men mannen er en lost case i butikken, så jeg tenker at han trenger litt trening, og sender ham av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #692 Del Skrevet 21. mars 2013 Det er nok lurt ja. Mannen min får med seg riktig fra butikken han. Og så dumper det som regel nedi noe som vi absolutt ikke trenger... f.eks noe søtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mars 2013 #693 Del Skrevet 21. mars 2013 Her er det Noen som er flinkest til å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #694 Del Skrevet 21. mars 2013 Hvem er Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mars 2013 #695 Del Skrevet 21. mars 2013 Det er mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. mars 2013 #696 Del Skrevet 21. mars 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #697 Del Skrevet 22. mars 2013 Handleturen ble gjennomført, men når ble en pakke vanlig kjøttdeig det samme som to pakker svinekjøttdeig? Jaja.. Så ut av vinduet istad, og da så jeg det... Påskeferien som kommer nærmere og nærmere. Men først litt kokkelering på jobb, idag blir det et lite koldtbord med pizzapannekake, wraps, eggerøre, laks og andre godsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. mars 2013 #698 Del Skrevet 22. mars 2013 Nam det hørtes godt ut! Du er velkommen til vår kantine også... Kanskje han kjøpte svinekjøttdeig fordi det er billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mars 2013 #699 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) God påske!! Endret 22. mars 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #700 Del Skrevet 24. mars 2013 God påske store og små! Påskeferie, lek på biblioteket og lekeplassen ute i strålende sol og +3 grader, påskepynting, kaffe mocca i solveggen, gode venninner, lykkelig barn, smågodt, bror hjemme på ferie... Påskeferien til nå har vært veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg