Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oj... jeg har vist ikke skrevet noe her inne siden tirsdag.

:sjenert:

Freda'n er i gang, jeg har hentet TM i bursdag og hun ligger nå under et teppe på gulvet(!) og ser Idol.

Andrè gjør seg klar for og avgårde med drosja.

Jeg... ja... jeg setter pris på at det omsider er helg. Etterlengtet som vanlig...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Det er kaldt igjen.

Ti minusgrader ute nå.

Uff, det var ikke heeelt slik jeg planla dagen idag.

Men nå er sola på vei opp så det hjelper vel på tempraturen...

Har begynt og tenke på TMs bursdag.

Igår var det to mnd igjen til hun fyller 6 år.

Vi har et ønske om at hun kan invitere hele avdelinga i barnehagen (de er... eh.. 15?) siden det er siste året hennes.

Dette har ikke vi plass til hjemme, så da har vi peilet oss inn på en fritidsklubb som ofte lånes ut til slike formål.

Det er litt voldsomt og invitere så mange at man må leie en plass, men samtidig har hun blitt bedt til så mange at om vi skal invitere de hun er blitt bedt til betyr det og utelate 3-4 stykker, og da kan vi like greit be alle :Nikke:

Og utebursdag er risikabelt i mai, det kan bli 15 varmegrader og strålende sol- men også 3 grader og sludd...

Kult med 15 sutrende, våte unger med hver sin slappe grillede pølse som sier at dette er den værste bursdagen de har vært i...

Det er nemlig marerittet mitt...

TM er våken og har vært det siden kl var 5.15, sitter ved siden av meg og knasker (tro meg...) ostepop rester fra igår og ser barneTV

Jeg er morragretten (man blir det av og ha ostepop knasking i ørene kl 7 om morran).

Tror jeg går i seng igjen med boka mi: "Saman er ein mindre aleina" av Anna Gavalda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på det, at når du er ferdig med å planlegge bursdagen til TM og den er vel gjennomført vil barne si. At dette var den beste bursdagen de har vært i :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på det, at når du er ferdig med å planlegge bursdagen til TM og den er vel gjennomført vil barne si. At dette var den beste bursdagen de har vært i :jepp:

Ha ha!!

Innen jeg finner ut av det der med bursdagen er den forbi tenker jeg. :ler:

Neida, har et forslag om dato, sted og tid nå må bare ta en prat med han andre som er ansvarlig og. ;)

Det er kjekt å leie/låne lokale når man skal ha mange i barnebursdag! :Nikke:

Egentlig synes jeg det er tuløl og ha så store bursdager at man må leie lokale, men i år ser det ut til at jeg får trosse mine egene prinsipper.

Fordelen er jo at man kan da invitere flere noe TM sikkert vil synes er hyggelig.

Man burde hatt tilgang på en bursdagsplanlegger, for en 6års dag... :ler:

Ha en fin mandag!!

Jo, takk... tar den med meg inn i tirsdagen og jeg. ;)

Hjemme fra jobb.

Idag stod karbonader og hjemmelaget potetsalat på menyen sammen med brød og enkelt pålegg.

Til 15 mennesker blir det da litt og gjøre.

Men jeg liker det, og jeg må si jeg begynner og trives ganske bra på jobb. :tommel:

Også med en merkbar lønnsøkning blir det hyggelig neste uke.

Broder'n har og fått lønnsøkning; 65.000kr. :roll:

(men det har jeg muligens nevnt før?)

Andrè er på jobb og skal så rett på kurs etterpå.

Han er hjemme sånn 19.40 og da er det min tur til og ut; Kaffe med Mediumet, søsterG og venninneI.

Det blir koselig!!

En annen ting som er koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er litt dårlig på å legge igjen noe livstegn rundt omkring for tiden, men nå begynner hverdagen å smile igjen :)

Godt å høre at du trives godt på jobb :jepp: Det betyr mye.

Kos deg masse i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk... tar den med meg inn i tirsdagen og.

Bare gjør det!

Forresten, takk for brevet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Er litt dårlig på å legge igjen noe livstegn rundt omkring for tiden, men nå begynner hverdagen å smile igjen :)

Godt å høre at du trives godt på jobb :jepp: Det betyr mye.

Kos deg masse i kveld. :)

Please... Jeg er skikkelig dårlig på og legge igjen spor i min egen bok om dagen t.om

Katastrofalt dårlig på og besøke andre... :sjenert:

Godt det ikke er noe minstekrav til noe som helst her inne...

Bare gjør det!

Forresten, takk for brevet!

Anytime... ;)

Igår var en sånn dag hvor jeg var helt tom for energi da klokka var 14.

Da var jeg så sliten av jeg var omtrent segneferdig.

Og enda hadde jeg ikke henta i barnehagen og Andre skulle rett på kurs etter jobb og ikke var hjemme igjen før 19.40 og da skulle jeg gå for og reise på JonasB med jentene og jeg hadde en gryende hodepine.

Oh joy!

Kom meg gjennom dagen og Andrè var hjemme 15 minutter tidligere enn medregnet så jeg rakk og småprate litt med ham før jeg gikk.

Og lysten på og reise og treffe jenteme var ikke så stor (frista og heller finne senga) men det var SÅ koselig! Og "glemme" hverdagen litt og bare sitte og ha det hyggelig... Det føltes SÅ mye bedre etterpå!

For det er ikke et godt tegn når man på tirsdag tenker at denne uka har jaggu vart lenge... :usikker:

....så hvordan jeg har klart og be søsterG&barna på pannekaker i ettermiddag skjønner ikke jeg.

Amerikanske små pannekaker som vil ta meg borti to timer og steke.

Tenker at fredag blir en bra dag!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se at du er en snartur innom i alle fall! :goodbye:

Litt er bedre enn ingenting vet du... ;)

Trenger du tips til selskapet så har du jo oss ;)

Helt sant, noen ganger er KGdamene verdens beste.

At man noen ganger kan få så mye støtte, oppmuntring og glede gjennom nettet er ganske utrolig- og fint. :)

Idag er sant og si første dagen denne uka hvor jeg har våknet og kjent at det er greit med en ny dag.

Uka har alt føltes som en måned, så at det er fredag i morra er helt OK!

TM skal være med vesleM hjem etter barnehagen, Andrè har takket nei til og jobbe overtid idag (en ødela ryggen på jobb igår så de er en mann mindre og Andrè må vel jobbe overtid fram til skjærtorsdag...) for vi skal på "date" mens TM er hjemme hos vesleM.

:hjerte:

På jobb idag står salatbuffet og pitabrød på menyen.

På tirsdag lagde jeg karbonader og potetsalat til alle sammen.

Jeg får masse tilbakemeldinger- alle positive.

Tror jeg begynner og like jobben min godt, det er godt og endelig få blomstre litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... her var det jo livlig! :sjenert:

Vi reiste alle tre på Odd-RBK igår.

Rosenborg vant 1-0, og vi hadde det SÅ gøy!

Stod med Kjernen, klappet, sang og hoppet. :hjerte:

TM stod på en stol, klappet i henda og sang "heia, heia.."

Siste uka med jobb før det er ferie.

Halvannen uke med fri er ikke dumt. ;)

Nei... frokost da tro?

Liksom på tide det nå...

Ha en fin dag der ute alle sammen! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin uke MarianneE!! TM var supersøt RBK-supporter! :smilbla:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin uke MarianneE!! TM var supersøt RBK-supporter! :smilbla:

What?

Hvordan har du... ja... selvsagt, Andrè tagget meg i et bilde og.. stemmer.

:tommel:

Festlig dag på jobb igår... :roll:

Jeg bakte ostemuffins (og forbannet meg selv for at jeg ikke bakte dem glutenfrie...) og hakket grønnsaker til den store gullmedaljen for og lage minestronesuppe til alle sammen.

Etter ostemuffinsene var ferdige la jeg så rundstykker i ovnen.

De tok lang tid og få ferdige, og suppa var varm, men kokte aldri opp syntes jeg.

Klokka begynte og bli mye, og jeg begynte og bli stressa.

Da slo det meg at ingen av lampene på komfyren var tent.

Komfyren hadde tatt kvelden- og det var 5 min igjen til alle kom. :daane:

Litt stressa....

Så jeg gav beskjed til de første som kom om at lunchen var utsatt 30 min, dro på meg jakka og sprang til den lille Jokerbutikken vi bestiller fra.

Nappa til meg to brød, og satte ut brød&pålegg på jobb, samt ostemuffinsene.

Alle tok det med godt humør og vi endte opp med og le av et hele.

Jeg tuller ikke om jeg sier at jeg sprang beina av meg fra kl 10-13.30 igår.

Lunchen min bestod av en osteskive og en kopp Nescafe Latte Macchiato, det var det jeg rakk. :ler:

Idag satser vi på en roligere dag!

Det er lønningsdag idag, og jeg skal treffe venninneM etter jobb.

Andrè skal garantert jobbe overtid idag også så her er det bare og leke dagens helt idag og!

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...