Gå til innhold

Anekdotene del2

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den moren må jo være ustabil? og litt paranoid? og mest sannsynlig må jo hun vite at ungen hennes er en liten pøbel siden hun antok at det var hennes barn det var snakk om?

Du har overhode ikke gjort noe galt!

GOD helg til deg og dine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du og TM finne på idag da?

Vi gikk en tur til byen hvor jeg b.la leverte en jobbsøknad.

Det var en positiv opplevelse siden det var i denne butiiken jeg fikk så utrolig god hjelp en gang jeg trengte nye sko og hun som da hjalp meg var butikksjefen. Hun kjente meg igjen og merket søknaden med "fornøyd kunde".

Jeg skulle høre fra dem.

(noe de alle sier)

Jeg er veldig flink til og lage meg kjempe forventninger inni hodet mitt når det kommer til jobb, tenker på hvordan det blir og jobbe der osv....

Det gjør jeg ikke nå, jeg har gått på den ene skuffelsen etter den andre når det kommer til jobber og nå er jeg bortimot likegyldig. Nesten....

Så godt at dere fikk ordnet opp i saken!

Hysterisk mor spør du meg...

Jeg så jo innlegget ditt på FB, og du har ikke gjort noe galt!!

Men jeg er helt sjokkert over den andre mammaens oppførsel!! :sjokk: Det er i alle fall ingen tvil om hvor brilleknekkeren har det fra!

Også er jeg litt enig med Andrè, en liten anmeldelse hadde vært på sin plass. :lur:

:klemmer:

Også skjønner jeg ikke at du orker å trene i to timer! :daane:

:klappe:

Jotakk...

Jeg syntes det var -og synes fremdeles det er- ubehagelig.

Jeg mislikte dem før- det har ikke akkurat endret seg...

Og ang trening var den første runden temmelig enkel og en såkalt lavterskeltime, det var og 15 minutter mellom timene.

Eeeegentlig tenkte jeg meg på step idag kl 9.30, men det går mot spinning i morra istedet.

Vi var "ut og avgårde" hele dagen igår, vi skal en tur til byen seinere idag, bursdag i morra...

For at ikke det blir så mye for TM tar vi dagen idag med ro.

Handler og tar livet litt med ro fram til Andrè står opp (han har jobbet i natt) og da tar vi en bytur alle tre.

God helg :blomst:

Takk det samme til deg!

Den moren må jo være ustabil? og litt paranoid? og mest sannsynlig må jo hun vite at ungen hennes er en liten pøbel siden hun antok at det var hennes barn det var snakk om?

Du har overhode ikke gjort noe galt!

GOD helg til deg og dine :klem:

*mumle... mumle...* ja, ikke sant?

Lurer bare litt på hvordan hun har sett bildet.

For det er bare venner som kan se (mener jeg) men hun kan jo via noen andre sett at en av mine FBvenner har kommentert osv...

Snilt gjort av meg var det kanskje ikke, men siden jeg ikke nevnte navn/kjønn/"åsted" kan det ha vært hvem som helst og hvor som helst.

På en annen side kommer jeg til og tenke meg om to ganger før jeg legger ut noe nå.

En vet tydelig aldri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du jobber innenfor det du er utdannet som også i blant, eller "bare" caféer og butikker? Ikke noe galt i det i så fall, jeg bare lurer.. ;)

Ha en finfin lørdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du jobber innenfor det du er utdannet som også i blant, eller "bare" caféer og butikker? Ikke noe galt i det i så fall, jeg bare lurer.. ;)

Ha en finfin lørdag! :klemmer:

Jeg søker på det som er.

Finner jeg en stilling ledig innenfor utdanningsfeltet mitt søker jeg på den og.

Lite kresen sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, det kan man ikke.

Hmm... søknadsfristen for SFO er 1. mars.

Kanskje vi skal få søkt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt bra her, har hatt en travel mandag- etterfulgt av en litt roligere (forhåpentligvis) tirsdag.

Bagen er pakket og jeg rekker nå 30 min med spinning før jobb.

Prøve og se hva kneet liker.

Var litt uheldig igår da jeg skulle på strikkecafe; Der jeg trodde det var bar asfalt tråkket jeg på is, gled og stupte framover. Skrapa meg kraftig opp på høyre hånd, venstre kne er hovent, oppskrapet og fullt av sår som blødde godt da jeg kom dit jeg skulle igår.

Det gikk så fort at jeg er usikker på hvordan det egentlig skjedde. Jeg må på et vis ha stupt framover på kneet, tatt meg for med hånda og på et vis rulla over på ryggen for jeg slo og bakhodet i asfalten.

Alt i alt tror jeg at jeg kom heldig ut av det for jeg kunne slått meg mye mer enn det jeg gjorde.

Men nå.... en liten 5åring i bare sokker som må få på seg klær, siste delen av brødskiva mi som må spises og andre morgenaktiviteter.

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, like uheldig som meg du. Håper du slipper å ha vondt lenge. :klemmer:

Det er litt ømt bare, men kjente ikkeno under spinninga så da er det vel bra da...

Nok om det...

:danse: :danse: :danse:

Jeg har ikke villet skrive noe om det her inne før jeg viste hvordan det endte.

MEN, jeg.. MODIGE, TØFFE meg gikk til sjefen igår og bad om lønnspålegg.

Jeg fikk nemlig lønn i forrige uke og uten at jeg trenger og legge ut ALT kan jeg si så at jeg ikke forstod tilslutt hvordan jeg skulle få penger til det nødvendigste, f.eks pleier jeg og sette inn 500kr på en felleskonto som betaler strøm/telefon o.l. og etter regninger var det ikke en gang 500 igjen til det.

Så jeg fikk sagt hva jeg hadde på hjertet til Andrè om hvordan det føles.

Deretter bestemte jeg meg for og be om lønnspålegg.

Det har jeg fått; 1000kr i mnd, akkurat den summen som vil utgjøre en forskjell for meg.

I tillegg skal jeg sette opp ukesmeny og endelig få lage mer mat på jobb!

Akkurat det jeg har ønsket lenge men ikke hatt mot til og be om.

Jeg er så glad- og jeg er stolt av megselv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk.

Nå sitter jeg her og lurer på hvor jeg fikk motet fra. :ler:

Andrè jobber overtid, TM og jeg skal lage pizza for og feire. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jotakk, det kommer godt med på neste lønn siden jeg skal til tannlegen idag og jeg vet jeg har hull.....

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda.. Lykke til hos tannlegen da! :klem:

Lønnspålegg hadde kommet godt med her også... blir store regninger i mars.. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...