Aprilis Skrevet 19. februar 2013 #601 Del Skrevet 19. februar 2013 Fantastisk nyhet! Blir som å få livet i gave på nytt Håper du har en fin-fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #602 Del Skrevet 20. februar 2013 Fra glede til.. ja... hva da? Jeg var i et møte med barnehagen i morges og prata om Brilleknekker'n på avdelinga til TM. For en uke siden la jeg ut et bilde på FB av brillene og et spørsmål om hvor mange ganger et barn skal få ødelegge TM sine briller. Ingen navn, ikke en gang kjønn, ikke engang hvor dette skjedde. Det kunne vært naboen, et søskenbarn.... Så ringer da mobilen rett før kl 14. Det er mor til Brilleknekker'n som sier at hun har blitt fortalt av felles kjente (HVEM??) at jeg har hengt dem ut på nettet for tredje(!) gang! Jeg sa at dette stemmer ikke, dette er første gang jeg har gjort noe slikt og jeg nevnte som sagt ikke navn, kjønn osv. Å nei da, jeg skulle ikke juge til henne, dessuten hadde hun skrevet ut logg og rapportert til barnehagen. Jeg sa at om hun følte at mitt innlegg var om dem beklaget jeg og sa at jeg sletter gjerne bildet. Da kom denne: DET BØR DU FAEN MEG GJØRE HVIS IKKE KOMMER JEG OG KNEKKER DE JÆVLA FINGRENE DINE SÅ VEIT DU HVORDAN DET FØLES! Da jeg henta i barnehagen kom denne mammaen og henta nesten samtidig og jeg måtte selvsagt gå forbi. Da hørte jeg hun stod og prata om meg til en ansatt. Jeg kjente jeg ble helt på gråten. Kommer til og ta kontakt med ped.leder i morgen siden jeg alt har prata med henne om disse folka. Tror det er bedre enn og sitte og vente. Jeg er rapportert til bhg, herregud. Kanskje var det unødvendig av meg og legge ut bildet, men jeg mener selv at så lenge ingen er nevnt har jeg ikke gjort noe galt. Litt usikker på hvordan jeg skal avslutte her, så jeg gjør det vist bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2013 #603 Del Skrevet 20. februar 2013 Ikke så mye tvil om hvordan den ungen har blitt som den har blitt ihvertfall.. Blir som den mora som lurte på hvor i helv.. ungen hadde lært å banne så jæ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. februar 2013 #604 Del Skrevet 20. februar 2013 Når det er sagt ville jeg vurdert å anmelde dama for sånne trusler... men det skjedde kanskje muntlig? Hadde det enda vært en sms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 20. februar 2013 #605 Del Skrevet 20. februar 2013 Makan til dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. februar 2013 #606 Del Skrevet 20. februar 2013 Herregud, er det mulig?? Der den ungen har oppførselen fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #607 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg er enda i sjokk. Kommer til og fortelle dette til ped.leder i morra selvom jeg føler at jeg springer og sladrer, men jeg vil at min side skal komme fram. Deretter kommer jeg ikke til og gjøre noe, og kommer hun til og springe rundt og fortelle er det hun som dummer seg ut. Andrè eksploderte da jeg ringte ham etterpå. Jeg begynte og grine i tlf til han for jeg ble opprørt. Han ville ha nummeret hennes for og ringe henne og fortelle hva han mente om noen som trua kona hans slik osv. Og han skulle anmelde henne, og han skulle kontakte styreren og kommunene og... Noen overreagerer- Andrè overreagerer X 1000.... Han har roet seg nå, tror og jobbe overtid hjalp. Jeg synes hele greia er ubehagelig. Men jeg kommer ikke til og gjøre noe mer ut av det- ungene kommer i samme klasse og på en eller annen måte må vi forholde oss til disse menneskene de neste 12 årene. Uansett, det er snart natta her i huset. Andrè er sliten etter og jobbet 12,5 timer i tre dager i strekk. Jeg er sliten etter at TM har våknet kl 4 to netter på rad- 3.15 i natt så det har blitt lite søvn. Onsdag- ingen dum dag og ta helga på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. februar 2013 #608 Del Skrevet 20. februar 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #609 Del Skrevet 20. februar 2013 jeg burde virkelig gå og legge meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. februar 2013 #610 Del Skrevet 21. februar 2013 Fikk du sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #611 Del Skrevet 21. februar 2013 ja, men helt ærlig har jeg ikke sovet godt. Gårsdagen plager meg, og jeg gruer meg litt til og levere i barnehagen. Synes det er ekkelt om jeg har vært "et tema". Prøver og motivere meg til trening kl 9. Har jo tross alt fri idag og lysten til og gjøre ingenting helt alene er stoooor. Kan trene først så gjøre ikkeno etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2013 #612 Del Skrevet 21. februar 2013 Hvordan gikk det å levere TM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #613 Del Skrevet 21. februar 2013 Det gikk helt fint og levere henne. Ene mammaen hilste ikke da jeg traff henne tilfeldig i uteområdet og min første tanke var: "Herregud, hva kan hun ha hørt" Paranoid, ja.... Jeg har vært på trening i to timer. Først PulsVital som viste seg og være en time for de som akkurat har begynt og trene. Det jeg ser på som oppvarming viste seg og være en pulstopp. Jeg fikk jo opp pulsen, og det er jo bedre enn ingenting, men styrkedelen av timen var bra og gav meg mer. Etterpå var det corebar, det har jeg ikke prøvd før. Det var hardt, men gøy og gav mersmak. Nå smågumler jeg sushi og drikker cola zero og ser TV. Så fort det er reklamepause spretter jeg opp og rydder litt til.... Enten gjøre det slik eller flate rett ut på soafen- og bli der.... Fridag er fine greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. februar 2013 #614 Del Skrevet 21. februar 2013 Du har ikke gjort noe galt, så hev hode høyt når du møter på andre mammaer som ikke hilser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #615 Del Skrevet 21. februar 2013 Takk, det var nok ganske tilfeldig at hun ikke hilste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2013 #616 Del Skrevet 21. februar 2013 Misunnelig på deg som har fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. februar 2013 Forfatter #617 Del Skrevet 21. februar 2013 Har vært og henta TM i bhg. Da jeg kom tok jeg tak i ped.leder og vi satte oss på et rom og jeg fortalte hele historien til henne. Hun spurte -og jeg sa at det var greit at styrerE (de er to som deler en stilling fordelt på to bhg) og fikk høre det. Jeg fortalte dette til styrerE også og både hun og ped.leder var ganske enige om at så lenge jeg ikke nevnte navn o.l (noe jeg ikke gjorde) på Brilleknekkeren var dette greit og jeg kunne helt klart gå med hevet hodet derfra. Den andre styreren vil bli fortalt min versjon og så ble vi enige om og anse hele greia som over. Jeg er veldig letta for og være ærlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. februar 2013 #618 Del Skrevet 22. februar 2013 Hva skal du og TM finne på idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. februar 2013 #619 Del Skrevet 22. februar 2013 Så godt at dere fikk ordnet opp i saken! Hysterisk mor spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. februar 2013 #620 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) Jeg så jo innlegget ditt på FB, og du har ikke gjort noe galt!! Men jeg er helt sjokkert over den andre mammaens oppførsel!! Det er i alle fall ingen tvil om hvor brilleknekkeren har det fra! Også er jeg litt enig med Andrè, en liten anmeldelse hadde vært på sin plass. Også skjønner jeg ikke at du orker å trene i to timer! Endret 22. februar 2013 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg