mia83 Skrevet 29. januar 2013 #521 Del Skrevet 29. januar 2013 What??? Det er dessverre typisk nordmenn.. nå snakker jeg generelt altså.. et egoistisk folkeslag!! Fysj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. januar 2013 #522 Del Skrevet 30. januar 2013 Det er helt hårreisende! Sannsynligheten for at noen andre har ringt er jo stor når det tydeligvis ligger inntil en trafikkert vei, men det er jo jammenmeg bedre at det ringer ti stk enn ingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 30. januar 2013 #523 Del Skrevet 30. januar 2013 Håper dagen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #524 Del Skrevet 31. januar 2013 Fine, gode dager! Sol og 3 varmegrader igår, humøret mitt steg og jeg kjente det var nesten vår. Fikk handlet til TM på salg igår, 2delt vinterdress til neste år (str 8år kjøpte jeg. Jenta er lang!) på halv pris, vårjakke til -70%, genser og penkjole til -50%. Fine kassalappen; Betalt 859kr, rabatt totalt; 1139kr. Middagsbesøk av ei venninne; Mediumet, det var koselig! Lenge siden vi har fått sittet og pratet slik som igår. Og så toppet jeg det hele med 9 timers søvn. Idag er det frokostdate med annaB, og blir dagen her lik den som var igår... Da blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #525 Del Skrevet 31. januar 2013 sol og 4 varmegrader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 31. januar 2013 #526 Del Skrevet 31. januar 2013 Så herlig med sol og varmegrader! Var fint her også - før i dag... nå blåser og snør det...grmf Sååå deilig med gode dager, OG nok søvn - håper du får flere slike! ♥ Snart er det helg også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. januar 2013 #527 Del Skrevet 31. januar 2013 Åh, jeg har ikke lagt merke til været i dag jeg. Men det høres jo bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #528 Del Skrevet 31. januar 2013 Så herlig med sol og varmegrader! Var fint her også - før i dag... nå blåser og snør det...grmf Sååå deilig med gode dager, OG nok søvn - håper du får flere slike! ♥ Snart er det helg også!!!! Aaah... fredager er fine greier! Har hatt en fin dag idag og, men etter middagen var i boks (øh... magen ihvertfall) da kjente jeg at den litt unge følelsen kom snikende og jeg ville bare få sitte litt i fred og ikke la noen prate med meg. Men av en eller annen grunn tar verken mann eller barn hensyn til slikt. Og det er kanskje greit... Åh, jeg har ikke lagt merke til været i dag jeg. Men det høres jo bra ut! Nei... DU har nok ikke det idag. **** mannen på torsdagstreff med folk fra MCklubben han er med i. Treffet består i og drikke kaffe, prate og spise hamburgere. TM har vært ei skikkelig mare de siste ukene, veldig surrete og vimsete og aldri hører etter. Tester grenser med et blikk på deg for og se om du reagerer... Men plutselig onsdag for ei uke siden var hun plutselig en ny unge- positivt. Snodig når endringen skjer merkbart sånn plutselig.. Hun har sovet en timestid nå så her er det bare kattene og meg. Jeg er forresten fast bestemt på og ikke i kveld... Dagens Fem Fine! *Frokostdate med annaB *TM er så søt når vi går til barnehagen om dagen, sier ting som; "Bare gå pent du mamma, det er glatt men dette går helt fint asså" *Leser boka "Øya" den er fin! *Været *God følelse når TM var i seng og oppvasken var tatt, støvsugd og morgendagsens klesvask gjort klar... Følelse av og ha kommet i mål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aprilis Skrevet 31. januar 2013 #529 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg har begynt på boka "Øya", men kommer liksom ikke helt inn i den....a med boka i senga nå og prøve på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #530 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg har begynt på boka "Øya", men kommer liksom ikke helt inn i den....a med boka i senga nå og prøve på nytt. Jeg skjønner hva du mener. Synes den er fin, men føler jeg er liksom ikke kommet heeelt inn i den, merker at tankene fort vandrer til noe annet når jeg leser den, allikevel... Jeg liker den. Var flink igår og ikke snorka på sofaen, så både Crminal Minds og Dag før vi stupte i seng. Sov til kl var 4.55, noe som er tidlig nok og våkne- men tross alt opp mot halvannen time lengere enn vanlig. TGIF alle sammen, ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. februar 2013 #531 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg skjønner hva du mener. Synes den er fin, men føler jeg er liksom ikke kommet heeelt inn i den, merker at tankene fort vandrer til noe annet når jeg leser den, allikevel... Jeg liker den. TGIF alle sammen, ha en strålende dag! Åååå, den boka er fin!! Det tar litt tid før den fenger og blir bra!! Boka ble enda bedre etter at jeg besøkte den øya i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2013 #532 Del Skrevet 1. februar 2013 Øya er ei fin bok. Hjemkomsten også av samme forfatter salg er kjekt man må passe på når man kan få ting billig God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2013 #533 Del Skrevet 1. februar 2013 MissStiles: Bodde du i Elounda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. februar 2013 #534 Del Skrevet 1. februar 2013 MissStiles: Bodde du i Elounda? Nei, Rethymnon. Dro på sånn båttur til Spinalonga også spiste man lunsj i Elounda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. februar 2013 #535 Del Skrevet 1. februar 2013 God helg MarianneE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2013 #536 Del Skrevet 1. februar 2013 Ok. Det var ikke veeeeldig langt da? Opp grytidlig om morgenen? Vi er 3 jenter som funderer på å ta en sånn Øya-tur skjønner du Sorry for å kuppe boka di MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. februar 2013 #537 Del Skrevet 1. februar 2013 Ok. Det var ikke veeeeldig langt da? Opp grytidlig om morgenen? Vi er 3 jenter som funderer på å ta en sånn Øya-tur skjønner du Sorry for å kuppe boka di MarianneE Lurer på om vi ble henta med buss kl 7:30-8 om morgenen. Husker ikke lang tid det tok med båt fra havna til Spinalonga. Ikke mer enn 1-2 timer. Øya er liten men synes det var spennende å gå rundt der. Lønner seg å være med på en guidet tur på øya. Da får man med seg historien. Elounda var koselig. Enkel strand hvor man også kunne slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2013 #538 Del Skrevet 1. februar 2013 Kanskje Rethymnon er er greit utgangspunkt likevel da.. Tenkte ellers å bo i Elounda. Det er visst ganske luksuriøse hoteller der. Ikke at det er målet, men ettersom handlingen er derfra også, så ville det vært artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. februar 2013 #539 Del Skrevet 1. februar 2013 Kanskje Rethymnon er er greit utgangspunkt likevel da.. Tenkte ellers å bo i Elounda. Det er visst ganske luksuriøse hoteller der. Ikke at det er målet, men ettersom handlingen er derfra også, så ville det vært artig. Jeg synes Rethymnon var kjempekoselig. Mange koselige restauranter og småbutikker. Elounda er vel kjent for luksuriøse hoteller, det har jeg også hørt. Kunne ikke se at det var så mange restauranter og butikker der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2013 #540 Del Skrevet 1. februar 2013 Kanskje Rethymnon er bedre likevel. Men den turen tar vel hele dagen.. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg