MarianneE Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #401 Del Skrevet 19. desember 2012 Ha en fin dag alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #402 Del Skrevet 20. desember 2012 6 timer igjen til ferie.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. desember 2012 #403 Del Skrevet 20. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. desember 2012 #404 Del Skrevet 20. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. desember 2012 Forfatter #405 Del Skrevet 22. desember 2012 God jul til dere alle! Her er avreisedagen for Nesbyen kommet. Litt usikker på når vi skal reise, men jeg burde vel begynne og pakke snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. desember 2012 #406 Del Skrevet 22. desember 2012 Kos dere masse! Her er alt ferdigpakket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 22. desember 2012 #407 Del Skrevet 22. desember 2012 Kose deg masse i jula, Marianne! GOD JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2012 #408 Del Skrevet 22. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. desember 2012 #409 Del Skrevet 24. desember 2012 Ha en super julefeiring og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. desember 2012 #410 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #411 Del Skrevet 27. desember 2012 Da var de helligste juledagene unnagjort. Vi har storkost oss hos mamma. Turen til Nesbyen gikk som en drøm, og det samme hjemover. Jula har bestått av ribbe, riskrem&moltekrem. Syv voksne, tre barn, en voksen hund, en valp og en katt. MASSE snø, TM som hylte av glede da hun fikk ski, TM som har lekt så mye med søskenbarna at vi har knapt sett henne, ski&gåturer, julebrus, julepynt.... Bilder: http://detstorehusetpaaprerien.blogg.no/1356272370_snart_jul.html http://detstorehusetpaaprerien.blogg.no/1356448628_julekvelden.html Problemet nå er at vi fikk pakket ut av bilen igår, og vi savner nå en pose med klær som skulle vaskes når vi kom hjem. Den posen ble knyttet igjen og satt sammen med alt som skulle ut i bilen. Nå frykter jeg at den posen er tatt for og være søppel og kasta. I såfall ligger den ikke lengere vekk enn i søpla hos mamma, men allikevel.... Idag blir det utpakking av bagasje og gaver og småpusling hjemme. Andrè er på jobb og TM og jeg har fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 27. desember 2012 #412 Del Skrevet 27. desember 2012 Håper dere har hatt en koselig og avslappende jul. Gratulerer med vell overstått! Fikk du noe fint? Og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. desember 2012 #413 Del Skrevet 27. desember 2012 Ha en fortsatt god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #414 Del Skrevet 28. desember 2012 Håper dere har hatt en koselig og avslappende jul. Gratulerer med vell overstått! Fikk du noe fint? Og godt nytt år! Vi fikk litt fra Rosendahl, b.la kaffekanna jeg har ønsket meg lenge men ikke kjøpt siden vi ikke trengte en ny. en del penger, brettspill, en fin lykt, en bok fra TM... Posen jeg etterlyste fikk jeg lokalisert igår. Mest sannsynlig har den kommet sammen med annen søppel og alt kjørt på søppeldynga beklaget mamma. Det var kjedelig, jeg hadde undertøy, sokker og pysjamasen min der, TM hadde det samme inkludert en helt ny genser hun fikk en uke før jul. Kjedelige greier, bare flaks at ikke det var annet oppi der. Andrè var jo igjen hjemme da TM og jeg reiste til Nesbyen. Han skulle jobbe på julaften. Så han troppet opp på jobb sammen med et par andre men etter og vært der en halvtimestid fikk de tlf om at bedriften skulle ha stengt på julaften og det var vist ikke alle som hadde fått beskjed. Så da kunne vi reist alle sammen på lørdag allikevel. Kjipt, men ingenting og gjøre med... Han er forresten hos sin mor og far nå etter julebord i nærheten igår. TM og jeg er hjemme. Vi tar en tur til byen idag for og drikke kakao, kjøpe nye sokker og pinnekjøtt. En solid blanding... Vi skulle på middag hos pappa idag, men samboeren er syk så vi har utsatt det, Så da er det bare og dempe panikken over spørsmålet; Hva skal vi da ha til middag?? Ha en fortsatt god jul! Takk det samme til deg og alle andre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. desember 2012 #415 Del Skrevet 28. desember 2012 Middag ja.. et evig spørsmål. Vi skal ha kylling i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 28. desember 2012 #416 Del Skrevet 28. desember 2012 God jul i stua! Så deilig med julefri og sløve dager pakket inn i vatt! Så kjedelig med klærne som ble kastet - heldigvis ikke finstasen, men kjedelig likevel. Kanskje Cubus har sine deilige pysjer til halv pris nå?! Lurer også på hva vi skal ha til middag i dag - i går hadde vi faktisk--- ingenting. Og det var egentlig godt det også Men vi skal jo på romjulssalg i dag, så da finner vi vel noe til middag. Skulle egentlig på middag hos et vennepar i går - men det måtte utsettes pga. sykdom. Ja, ja - kos dere i byen, og ha fortsatt fine rpmjulsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. desember 2012 #417 Del Skrevet 28. desember 2012 Så koselig det så ut hos mamma'n din! Synd med klærne som ble kastet da, men godt det ikke var den fine kjolen TheaM hadde på julaften! Mange som er syke i jula, vi har ikke fått settt mamma og pappa i det hele tatt, pappa'n min har ligget i over en uke. Regner med du finner på noe til middag. Jeg er helt blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. desember 2012 #418 Del Skrevet 28. desember 2012 Middag ja... Mitt beste forslag etter all julematen er noe skikkelig hverdagsmat.. Spaghetti bolognese f.eks.. 2. juledag hadde vi kinamat som ble levert på døra. Helt topp etter ribbe, kalkun og store frokoster og brunsjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. desember 2012 Forfatter #419 Del Skrevet 29. desember 2012 Middag ja.. et evig spørsmål. Vi skal ha kylling i dag Vi endte med stekt ris vi da. rørte sammen tre/fire egg i panna og rørstekte dem. La dem så til sides. Hadde løk, paprika, mais og skinke i panna og stekte dette. Hadde så i eggene og kokt ris. Serveres med søt chilisaus. Det var godt! God jul i stua! Så deilig med julefri og sløve dager pakket inn i vatt! Så kjedelig med klærne som ble kastet - heldigvis ikke finstasen, men kjedelig likevel. Kanskje Cubus har sine deilige pysjer til halv pris nå?! Lurer også på hva vi skal ha til middag i dag - i går hadde vi faktisk--- ingenting. Og det var egentlig godt det også Men vi skal jo på romjulssalg i dag, så da finner vi vel noe til middag. Skulle egentlig på middag hos et vennepar i går - men det måtte utsettes pga. sykdom. Ja, ja - kos dere i byen, og ha fortsatt fine rpmjulsdager Ja, bare flaks at ikke finklærne og var der. Pysjamasen min er det ikke så nøye med, det var to ulike deler og ikke nødvendigvis kledelig- men akk så behagelig! Bruker den nesten aldri, men den ble tatt med istedet for morgenkåpa mi. Kjøper meg sikkert en ny når jeg kommer over en, men det er ingen krise... Så koselig det så ut hos mamma'n din! Synd med klærne som ble kastet da, men godt det ikke var den fine kjolen TheaM hadde på julaften! Mange som er syke i jula, vi har ikke fått settt mamma og pappa i det hele tatt, pappa'n min har ligget i over en uke. Regner med du finner på noe til middag. Jeg er helt blank. Det er veldig koselig der. Det kommer ikke så tydelig fram av bildet men tomta er ganske stor og huset og. Bare badet er på størrelsen med vår stue... Mamma har og veldig god smak og elsker gamle ting og håndarbeid noe man ser et godt eksempel på her: http://detstorehusetpaaprerien.blogg.no/1354030975_snart_1sndag_i_advent.html så det er og veldig koselig der. Jeg har ikke sett pappa siden 21. desember pga sykdom men tenkte vi kunne tatt en tur på dagen på nyttårsaften om det passer for dem. Middag ja... Mitt beste forslag etter all julematen er noe skikkelig hverdagsmat.. Spaghetti bolognese f.eks.. 2. juledag hadde vi kinamat som ble levert på døra. Helt topp etter ribbe, kalkun og store frokoster og brunsjer.. jeg har hørt at 2. juledag er en av de travleste dagene i mat-på-døra bransjen. Kinamat er digg! Før jeg fikk cøliaki var jeg veldig glad i innbakt svinekjøtt eller innbakt kylling i sursøtsaus. Namm.... **** TM og jeg er oppe. Andrè var hjemme rett før 4.30 i natt og snorker godt. TM har fått sette på film: Bambie2. Jepp, oppfølgeren til den originale Bambie. Filmen begynner med at en liten Bambie roper på og leter etter sin døde mor. En grusom film. Mulig den "forsvinner" Fikk aldri rotet oss til og kjøpe nye sokker igår, så TM og jeg får traske over brua og gjøre det etter frokosten. Ingen hast, skal ikke på jobb igjen før torsdag... Hos mamma fikk jeg luftet en ide eller et ønske om du vil. Mamma hadde nemlig fått for seg at meg og henne skulle reise på båttur med Statdsraad Lehmkul til Orknøyene i mai. Jeg har vært der, og selvom det er en fantastisk plass og jeg kunne tenkt meg og tilbake kjenner jeg at 8 dager på en seilbåt med mamma kommer til og sende meg opp på ripa på båten med trusler om og hoppe... Så jeg kom med forslaget om og heller ta med søsterG og reise til julemarkedet på Tivoli i København i november isedet. Jeg har ønsket og reise ditt i flere år og jeg er glad de andre og syntes det var en god ide. Ha en strålende dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. desember 2012 #420 Del Skrevet 29. desember 2012 På den ene kinarestauranten her i byen bruker de potetmel til innbakt svin, så den er glutenfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg