Gå til innhold

Hva er deres orgasme-rekord?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det raskeste dere jenter har oppnådd orgasme?:P Ble nysgjerrig siden jeg slo min egen rekord her om dagen, tok meg 15-20 sekunder når jeg starta fra "scratch." :)

Anonym poster: 51aa7898578d2009ea905a06cb1765ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

waoo, jeg bøyer meg i støvet :pls: , du er sikkert mye dyktigere enn meg

Synes jeg ser meg selv med svetteperler i pannen, klar-ferdig-gå mentalitet og stoppeklokke i den ene hånden, mens den andre galloperer i et evig orgasme jag, og under rittet kanskje litt pep talk til min egen klitoris, ”ikke vær så treig nå da, opp med farten, kjør på, treiging du har 3 sekunder å gå på....."

Mnæ, maraton springing med klitten kan andre ha for seg selv. jeg lar stoppeklokken med sekunder og tiendedeler henge en annen plass enn over sengekanten sammen med maraton shortsen, og i stedet nyyyyter oppturen ved en orgasme. :)

• Liker 2
Skrevet

15 meter.

Skrevet (endret)

1 minutt kanskje? Noe i den duren, men da var jeg veldig "in the mood". Men dette var ved onanering og ikke under samleie.. Under samleie tar det som regel lengre tid..

Endret av xBeautyCrush
Skrevet

Hvorfor er ikke dette en av OL-grenene? Da hadde jeg kanskje gidda å se på.

• Liker 6
Gjest Blubberella
Skrevet

Er jeg nok gira og ordner saken selv kan det gå like fort her i gården, men det blir nesten litt skuffende når det går for fort. Målet mitt er jo ikke å komme fortest mulig, men heller å nyte enten jeg gjør det alene eller sammen med noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser meg selv med svetteperler i pannen, klar-ferdig-gå mentalitet og stoppeklokke i den ene hånden, mens den andre galloperer i et evig orgasme jag, og under rittet kanskje litt pep talk til min egen klitoris, ”ikke vær så treig nå da, opp med farten, kjør på, treiging du har 3 sekunder å gå på....."

Mnæ, maraton springing med klitten kan andre ha for seg selv. jeg lar stoppeklokken med sekunder og tiendedeler henge en annen plass enn over sengekanten sammen med maraton shortsen, og i stedet nyyyyter oppturen ved en orgasme. :)

:hoho: for noen bilder jeg fikk i hodet nå!

Er jeg nok gira og ordner saken selv kan det gå like fort her i gården, men det blir nesten litt skuffende når det går for fort. Målet mitt er jo ikke å komme fortest mulig, men heller å nyte enten jeg gjør det alene eller sammen med noen.

Er forsåvidt enig der, men det skjedde bare helt av seg selv denne gangen:P Så jeg tok meg like godt tid til en nummer to... :sjarmor:

Anonym poster: 51aa7898578d2009ea905a06cb1765ed

AnonymBruker
Skrevet

Min rekord er vel også noe slikt som du TS opplevde, jeg fikk orgasme engang helt uten å ta på meg selv, da ble jeg litt sjokkert nesten!

Skulle gjerne ha kommet like fort under samleie, evt kun et par minutter til tider ;)

Anonym poster: c56c6089ad33239b89aedbf4f691f62a

Skrevet

Jeg kommer relativt fort alene, det tar sånn ca. 1-5 min hver gang. Med partner kommer jeg aldri, haha.

Men min rekord er vel sånn 30 sek

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 sek? Noe sånt.<br /><br /> Anonym poster: 83a521048bbb33bd569ad2ae54c0e354

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, skulle ønske jeg var like heldige som dere, så hadde jeg kanskje rukket å komme før exen...

Anonym poster: 73f62630ac6574662010869a5e44d5a8

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

rundt 20 sek med leikakameraten min som bur i nederste nattbordskuffe....

Gjest Loverdose
Skrevet (endret)

Tok meg 10 fuckings sekund i doggy for en stund siden...

Endret av Loverdose
  • Liker 1
Skrevet

Hahaha - Skreppa, jeg bare elsker deg altså!!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...