Gå til innhold

Erfaring med kiropraktor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har det siste året hatt litt problemer med stive skuldre og nakke. Jeg er i midten av 30-årene og jobber som sekretær, og tilbringer derfor mye av arbeidsdagen foran en pult. Synes det er vanskelig å finne tid til trening etter jobb pga at jeg alenemor, og barna tar dermed mye tid. Derfor er jeg ikke spesielt fysisk aktiv.

Jeg har tenkt å besøke kiropraktor eller fysioterapaut for å få løsnet opp de stive musklene. Jeg har ikke så god økonomi, så lurer litt på hvor mange behandlinger som er nødvendig for å løse opp stive muskler. Er det noen som har noen erfaringer i forbindelse med dette?

Hvis de løser opp det stive i skuldre og nakke, er det fare for at det kommer tilbake igjen hvis jeg ikke gjør noe for å forhindre dette? Og evt hvor fort kan stive muskler komme tilbake etter behandling hos kiropraktor? Er det snakk om uker, måneder eller lengre?

Hørte noen på jobb snakke om at de hadde slitt med vond nakke over lengre tid, men de var helt friske etter 3 behandlinger. Kan man virkelig løse et muskelproblem man har hatt over lengre tid så raskt?

Anonym poster: adbede6e5e6dfe60edc23e4e4368ef0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har samme problemet.slet lenge med skuldre,nakke...gikk så lenge at det spredde seg nedover rygg og hofte.

Gikk til kiropraktor, det var låste bekken. ja, tre beh kan løse opp. grunnen til kiropraktor har så mye pasienter er at vi lever et stillesittende liv.

Jeg passer alltid for å strekke ut på armer. Gå en kjapp tur, ikke sitte mye foran pc,tv.

Det blir en resprise for deg om du ikke beg. å røre deg...og det blir verre med årene. Anbefalr deg på det sterkeste å bestille en time

Anonym poster: 9eea80d45c00ac1bf7d1db44c21c7396

Skrevet